Stabilitenin "S"si kalmadı!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
enterneoll

enterneoll

Üye
Kusura bakmayında gerçekten olmaya başladı bu ban yersem şaşırmam en azından şimdi konula alakasız diye bu mesajlar silinecek neyse umarım olayı anlamaya başlayanlar vardır
 


bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Kusura bakmayında gerçekten olmaya başladı bu ban yersem şaşırmam en azından şimdi konula alakasız diye bu mesajlar silinecek neyse umarım olayı anlamaya başlayanlar vardır

Tadında bırakalım olur mu, gülümsedim dikkat ederseniz.
Polemiğe girmek istemedim.
Özellikle W10 SDK ve güncellemesinin verileceği hafta gelip, bu konuyu seçmenizin zamanlaması çok manidar olmuş.
WP Fanı adminler ve moderatörler lafınızı da gülümseyerek karşıladım, teşekkür ettik, mesajınızı aldık.
Siz de gülümsemeden gerekli mesajı almışsınızdır diye düşündüm ama uzatmakta kararlısınız sanırım?
 
oktayceylan26

oktayceylan26

Üye
çoğu uygulamada "sürdürülüyor" çıkıyor, [ ................... ] şunu görmüyomusun ?

Hayır görmedim arkadaşım. Ben çok memnunum. Şarjı internet kapalıyken 18 internet açıkken 12 saat şarjı gidiyor ve kasma sıfır. Çok şükür
 

ArMaGeDdOn_87

Üye
Hayır görmedim arkadaşım. Ben çok memnunum. Şarjı internet kapalıyken 18 internet açıkken 12 saat şarjı gidiyor ve kasma sıfır. Çok şükür
ilginç :) en basit örnekle Lumia Camera ve Whats App uygulamarında oluyor
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Şimdi bir zamanlar bir üye vardı. Seneye 2012 Kasım Aralık olacaktı herhalde. Bu üye Lumia 920 almış. Bir kaç gün kullandıktan sonra forumda Lumia 920 kötüleyen konular açmaya başladı. Neyse satışa alan yok falan derken bir bakayım dedim kimmiş bu arkadaş diye. Bir de ne göreyim tanıdık bir Android hayranı.

Arkadaş öyle bir kin ve nefret beklemiş ki Lumia 920'nin tanıtıldığı gün sahte bir hesap almış. İki ay sabretmiş ondan sonra da o sahte üyelikle Lumia 920 sahibi rollerinde burada cihaz kötülemişti.

Şimdi bu hikayeyi niye anlattın abi diyenler olacaktır. Şunun için; Android hayranı ve Windows Phone düşmanlığını iliklerine kadar hisseden o arkadaşın ikinci üyeliğini kilitledim ve gerçek üyeliğiyle şu anda bu forumda Windows Phone kullanıcılarına sataşmaya devam edebiliyor. Yani anlayacağınız biz bu forumu bu kadar tarafsız yönetiyoruz ki bu tarz üyelere burada izin veriyoruz.
 
  • Beğen
Tepkiler: GianniInfantino, sfgnrl, emz ve 2 diğerleri
oktayceylan26

oktayceylan26

Üye
ilginç :) en basit örnekle Lumia Camera ve Whats App uygulamarında oluyor
Sen söyleyince emin olmak için ikisinide denedim lumia camera ve whatsappı bekleme süresi en fazla 2 saniye eğer buna beklemek diyorsan
Birde şu iphone ile gönderildi yazısını nasıl değiştirebilirim
 
maydinmaydin

maydinmaydin

Üye
    Konu Sahibi
Şimdi bir zamanlar bir üye vardı. Seneye 2012 Kasım Aralık olacaktı herhalde. Bu üye Lumia 920 almış. Bir kaç gün kullandıktan sonra forumda Lumia 920 kötüleyen konular açmaya başladı. Neyse satışa alan yok falan derken bir bakayım dedim kimmiş bu arkadaş diye. Bir de ne göreyim tanıdık bir Android hayranı.

Arkadaş öyle bir kin ve nefret beklemiş ki Lumia 920'nin tanıtıldığı gün sahte bir hesap almış. İki ay sabretmiş ondan sonra da o sahte üyelikle Lumia 920 sahibi rollerinde burada cihaz kötülemişti.

Şimdi bu hikayeyi niye anlattın abi diyenler olacaktır. Şunun için; Android hayranı ve Windows Phone düşmanlığını iliklerine kadar hisseden o arkadaşın ikinci üyeliğini kilitledim ve gerçek üyeliğiyle şu anda bu forumda Windows Phone kullanıcılarına sataşmaya devam edebiliyor. Yani anlayacağınız biz bu forumu bu kadar tarafsız yönetiyoruz ki bu tarz üyelere burada izin veriyoruz.


Kullanıcılar kullandıkları cihazları muhakkak eleştirebilir ya da övebilirler ancak o bahsettiğiniz kişi harbiden de normal değilmiş.
 

ArMaGeDdOn_87

Üye
Sen söyleyince emin olmak için ikisinide denedim lumia camera ve whatsappı bekleme süresi en fazla 2 saniye eğer buna beklemek diyorsan
Birde şu iphone ile gönderildi yazısını nasıl değiştirebilirim
Hocam bahsettiğimiz mesele şu uygulamayı açarken şunu( .................. ) görüyomusunuz ?
 
maydinmaydin

maydinmaydin

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar telefonu sıfırlamak için napıyorduk? Telefonu temizleyecem ilk günkü gibi olacak. Nerden atıyorduk formatı?
 
dakamon

dakamon

Üye
Formatı lumia software recovery tool dan atabilirsin

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
  • Beğen
Tepkiler: maydinmaydin
maydinmaydin

maydinmaydin

Üye
    Konu Sahibi
maydinmaydin

maydinmaydin

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşım maden bilyorsun ve öyle yapacaksın neden sordun ki ?

Sorduktan sonra buldum. Malum karmakarışık. İnsan unutuyor. "Hakkında" ile "Telefon sıfırlama" ne alaka mesela! Güncelleme bölümünde olsa anlardım.
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
@maydinmaydin sıfırlama sonrası izlenimlerinizi, değişiklik ya da düzelme olup olmadığını bizlerle paylaşırsanız bu konuyu ona göre noktayalım artık, olur mu?
 
  • Beğen
Tepkiler: maydinmaydin
maydinmaydin

maydinmaydin

Üye
    Konu Sahibi
@maydinmaydin sıfırlama sonrası izlenimlerinizi, değişiklik ya da düzelme olup olmadığını bizlerle paylaşırsanız bu konuyu ona göre noktayalım artık, olur mu?

Evet bu konuda bilgi vereceğim.
 
-_SEFA_-

-_SEFA_-

Üye
Evet bu konuda bilgi vereceğim.
yaa çok zor. Haklısın. Kardeşim sen ne yap biliyon mu, cihazı sat kurtul. Bu sistem seni hak etmiyor. Sat sen daha iyilerine layıksın.
satamazsan benle irtibata geç muşterini bile belki ayarlarım. Yeterki sen o cihazı sat...
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
maydinmaydin

maydinmaydin

Üye
    Konu Sahibi
yaa çok zor. Haklısın. Kardeşim sen ne yap biliyon mu, cihazı sat kurtul. Bu sistem seni hak etmiyor. Sat sen daha iyilerine layıksın.
satamazsan benle irtibata geç muşterini bile belki ayarlarım. Yeterki sen o cihazı sat...

Allah razı olsun bak bunu hiç düşünmemiştim. Lütfen boş boş konuşmayalım.
 
-_SEFA_-

-_SEFA_-

Üye
Allah razı olsun bak bunu hiç düşünmemiştim. Lütfen boş boş konuşmayalım.
aynen kardeşim. Bütün mesajlarını okudum da bu sistemi gerçekten bazılarından arındırmak lazım. Sen tavsiyeme uy . Boş değil o laflar... Konuda çok kirlendi zaten. Ben boş konuştum. artık konuyu kilitleyebilirşz heralde...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt