Haber HTC One M9 Donanım Özellikleri Gerçek Olabilirmi ?

Sponsorlu Bağlantılar

wpfurkan

wpfurkan

Üye
hTC kendi yaptığı telefonları sanki Vertu markası altındaymış gibi hiç F/P olmayan bir fiyattan satmaya devam ettikçe kullanıcı sayısı düşmeye devam edecektir.

Bence de. Zaten millete sorsan ya samsung yada apple. Bunlara telefon satmak istiyorsan ya göz boyama veya çok iyi bir fiyatla yapacaksın yoksa şansın sıfır ve htc şansını çok zorluyor.
 


Murat Alper

Murat Alper

Moderator
htc one m9'dan gelen yeni bilgilere göre htc one m9 dolby 5.1 ses sistemini barındabilirmiş vede bir akıllı saat tanıtılması bekleniyor htc'den

 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
0MG90

0MG90

Üye
M7 ve M8 hoparlörü zaten iyiydi. Kamera geliştirse yeter benim için.
 
98farom98

98farom98

Üye
htc one m9'dan gelen yeni bilgilere göre htc one m9 dolby 5.1 ses sistemini barındabilirmiş vede bir akıllı saat tanıtılması bekleniyor htc'den

Sonunda htc de saat işine giriyor :) ama bakalım m9 nasıl olacak
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat Alper
YaşlıTaşCocuk54

YaşlıTaşCocuk54

Üye
Çok pahalı aşırı
 
  • Beğen
Tepkiler: 98farom98
0MG90

0MG90

Üye
M8 şu an 1700-1800'e satılıyor. En az 2500'den gelir.
 
Son düzenleme:
Murat Alper

Murat Alper

Moderator



 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N ve 98farom98
0MG90

0MG90

Üye
Umarım kamera çıkıntısı fazla olmaz. Millet ultrapixeli sevmedi diye adamlar 20mp koydu bakalım nasıl olacak.
 
98farom98

98farom98

Üye



Vay be tasarım hoşuma gitti bakalım özellikler nasıl olacak :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat Alper
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
M8'in ikiz abisi
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat Alper
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
M8'in kayıp kardeşi :ehe :kop2:
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
Luck Star

Luck Star

Üye
Olsun benim hoşuma gitti bi de donanım bakımından güzel olursa alınabilir belki :)
Yeni bi teknoloji olmadiktan sonra donanımın daha iyi olması ne ise yarar :D senelerdir hologram tarzı haberler yapıyorlar ortada hic bise yok :D xperia serisi gibi ayni tasarıma 0.2 ghz fazla işlemci hızı koy SAT ne güzel :D
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
98farom98

98farom98

Üye
Yeni bi teknoloji olmadiktan sonra donanımın daha iyi olması ne ise yarar :D senelerdir hologram tarzı haberler yapıyorlar ortada hic bise yok :D xperia serisi gibi ayni tasarıma 0.2 ghz fazla işlemci hızı koy SAT ne güzel :D
Ama snap 810 onla gelirse pek 0.2 ghz hız koy sat a benzemeyecek :)
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Kamera hatalarından arınmış bir hTC istiyoruz!
 
Luck Star

Luck Star

Üye
Ama snap 810 onla gelirse pek 0.2 ghz hız koy sat a benzemeyecek :)
810 da ısınma sorunu varmış galiba Samsung bile koymadigina gore ciddi bir şey herhalde :D ama 64bit işlemcilerle güzel olur tabiki....
 
Yönetici tarafından düzenlendi:
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
O zaman 811 çıksın :eller: :ehe nede olsa kitap basar gibi donanım basıyor qualcomm :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Luck Star
98farom98

98farom98

Üye
Başka bir firma için iyi bir yönünü soyledigimi hatırlamıyorum hepsi için geçerli anlamak istediğin açı farklı galiba senin


810 da ısınma sorunu varmış galiba Samsung bile koymadigina gore ciddi bir şey herhalde :D ama 64bit işlemcilerle güzel olur tabiki....
Aynen ama inşallah düzeltirler biran evvel lg g4 xperia z4 kullanacak mış galiba
 


Üst Alt