wpfurkan
Üye
hTC kendi yaptığı telefonları sanki Vertu markası altındaymış gibi hiç F/P olmayan bir fiyattan satmaya devam ettikçe kullanıcı sayısı düşmeye devam edecektir.
Bence de. Zaten millete sorsan ya samsung yada apple. Bunlara telefon satmak istiyorsan ya göz boyama veya çok iyi bir fiyatla yapacaksın yoksa şansın sıfır ve htc şansını çok zorluyor.
ama bakalım m9 nasıl olacak

senelerdir hologram tarzı haberler yapıyorlar ortada hic bise yok
