Haber L925 aldım fakat.

Sponsorlu Bağlantılar

Peocawe

Peocawe

Üye
    Konu Sahibi
L925 aldım fakat.
Merhaba arkadaşlar wp ailesine bende katıldım l925 alarak. Fakat ısınma, arka kapak gıcırdaması ve bataryanın çabuk bitmesi dikkatimi çekti. Kronik sorunlar mı bunlar?
 


UpOneTR

UpOneTR

Üye
Geçmiş olsun seninkide kısa sürmez :)
 
luckysleven

luckysleven

Üye
Isinma ve arka kapak kronik. Hos arka kapaga tam kronik denemez ama kapakta bir oynama var. Nokia buna soyle bir aciklama yapmis, telefonu servise verdiginde arka kapagi rahat acabilmek icin yanlarda pay birakmislar buda esneme ve ses yapiyor ama isinma son guncelleme ile aza indi ama yine isiniyor
 
Peocawe

Peocawe

Üye
    Konu Sahibi
Isinma ve arka kapak kronik. Hos arka kapaga tam kronik denemez ama kapakta bir oynama var. Nokia buna soyle bir aciklama yapmis, telefonu servise verdiginde arka kapagi rahat acabilmek icin yanlarda pay birakmislar buda esneme ve ses yapiyor ama isinma son guncelleme ile aza indi ama yine isiniyor

kronikse pek takmam. ama benim cihaza özel bi durumsa ister istemez takıntı yapardım :D bu arada 2. el olarak aldım son şarjdan sonra geçen süre 10 gün 40 saat gösteriyor. Yani baya yatışta telefon ve açtığım gibi kullanmaya başladım. Seri düşmeler oluyor ara ara bundan kaynaklıdır diye düşünüyorum. Tam şarj yapayım bugün bitirip belki düzelme olabilir.
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
kronikse pek takmam. ama benim cihaza özel bi durumsa ister istemez takıntı yapardım :D bu arada 2. el olarak aldım son şarjdan sonra geçen süre 10 gün 40 saat gösteriyor. Yani baya yatışta telefon ve açtığım gibi kullanmaya başladım. Seri düşmeler oluyor ara ara bundan kaynaklıdır diye düşünüyorum. Tam şarj yapayım bugün bitirip belki düzelme olabilir.


10 gün 40 saat diye gösterdiği pil tasarrufu uygulamasının çeviri hatası, normalde 10 saat 40 dakikadır o
 
Peocawe

Peocawe

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: maydinmaydin, Serhan ve ogzhnoTr
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Batarya Performansını Cihaza Yazılım Atman Lazım Kronik Bişey Değildir Isınması Belki Yazılımla Alakalıdır Şimdi Isınma Diyorsunda Niye Isınıyor Cihaz Zaten Metal Kasa 3G Açıkken Filan İllaki Isınır OYun Oynarsın İllaki Isınır Normal Bİşey
 
Peocawe

Peocawe

Üye
    Konu Sahibi
Batarya Performansını Cihaza Yazılım Atman Lazım Kronik Bişey Değildir Isınması Belki Yazılımla Alakalıdır Şimdi Isınma Diyorsunda Niye Isınıyor Cihaz Zaten Metal Kasa 3G Açıkken Filan İllaki Isınır OYun Oynarsın İllaki Isınır Normal Bİşey
yazılım derken bu geliştirici güncellemeleri felan mı?
 
Peocawe

Peocawe

Üye
    Konu Sahibi
Pil tasarrufu mağaza üzerinden guncelleniyor, guncellemeyle düzelir büyük ihtimal son gelen guncellemeyle öyle oldu çünkü :D

bu normal 8.1 sürümü sanırsam geliştirici kayıtlı hesabım vardı fakat baya oldu o zamanlar 520 kullanıyordum. Tekrar nasıl kaydedebilirim yeni hesabı geliştirici güncellemelerini almak için?
 
  • Beğen
Tepkiler: ogzhnoTr
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
NSU İle Telefona Yazılım At Herşeyi Sil
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
bu normal 8.1 sürümü sanırsam geliştirici kayıtlı hesabım vardı fakat baya oldu o zamanlar 520 kullanıyordum. Tekrar nasıl kaydedebilirim yeni hesabı geliştirici güncellemelerini almak için?


Preview yazarsan mağazaya preview developer diye program çıkması lazım onun içinden giriş yapıp aktif edersen guncelleme gelir diye duşunuyorum
 
Serhan

Serhan

Üye
Merhaba arkadaşlar wp ailesine bende katıldım l925 alarak. Fakat ısınma, arka kapak gıcırdaması ve bataryanın çabuk bitmesi dikkatimi çekti. Kronik sorunlar mı bunlar?
Normal her telefonda olan şey bendede var bu sorunlar bende L925 Kullanıyorum :)
 
dakamon

dakamon

Üye
Isınmayı şu dönemde sorun etmemeniz lazım. Isonmayan telefon neredeyse kalmadı. Daracık alanlara ciddi işlemler yapan modüller yerleştiriliyor. En üst segmentten en dandik segmente kadar ısınıyor

 
  • Beğen
Tepkiler: Peocawe ve ogzhnoTr
wpfurkan

wpfurkan

Üye
Hoşgeldin wp ailesine ve hayırlı olsun.
Burası gerçek bir aile gibi. Beraber umutlanıyoruz beraber üzülüyoruz beraber kızıyoruz beraber saydırıyoruz Microsoft'a beraber sevinip bu sistemin gelişimini izliyoruz. Tabi gerçek ailede olduğu gibi tartışma falan eksik olmaz.
Wp'nin en güzel ve samimi yanlarından birisi budur bence. Umarım güle güle kullanırsın ve sıkıntı yaşamazsın.
 
  • Beğen
Tepkiler: maydinmaydin, xlalper, Rainesto ve 3 diğerleri
Peocawe

Peocawe

Üye
    Konu Sahibi
Hoşgeldin wp ailesine ve hayırlı olsun.
Burası gerçek bir aile gibi. Beraber umutlanıyoruz beraber üzülüyoruz beraber kızıyoruz beraber saydırıyoruz Microsoft'a beraber sevinip bu sistemin gelişimini izliyoruz. Tabi gerçek ailede olduğu gibi tartışma falan eksik olmaz.
Wp'nin en güzel ve samimi yanlarından birisi budur bence. Umarım güle güle kullanırsın ve sıkıntı yaşamazsın.

Şuanlık tek dert ettiğim batarya gibi. Baya hızlı düşüyor sanırım batarya problemi var. 1 günü çıkaramaz gibi geliyor bana belki servise gönderebilirim bunun için.
 
avast

avast

Üye
Bende vok istemistim 925
 
luckysleven

luckysleven

Üye
kronikse pek takmam. ama benim cihaza özel bi durumsa ister istemez takıntı yapardım :D bu arada 2. el olarak aldım son şarjdan sonra geçen süre 10 gün 40 saat gösteriyor. Yani baya yatışta telefon ve açtığım gibi kullanmaya başladım. Seri düşmeler oluyor ara ara bundan kaynaklıdır diye düşünüyorum. Tam şarj yapayım bugün bitirip belki düzelme olabilir.

Valla benim 925 de arka kapak bastirinca oynuyordu ama ses falan yoktu. Isinma ilk aldigimda el yakacak cinstendi guncelleme ile en aza indi ama bu seferde sarj hizli azalmaya basladi . Tabi bu durumlar benim midemi bulandirdi hazir degeride varken sattim 1320 aldim en azindan 2 gun sarji gidiyor ekrani buyuk ve isinma yok denecek kadar az : )
 


Üst Alt