Telefon Tavsiyesi Nokia Lumia 1520 Alınır mı ?

Sponsorlu Bağlantılar

PriZm

PriZm

Üye
Stock androiddede ufak bir xposed tweakı ile multiwindow ve pencere modu yapılabiliyor.
 


0MG90

0MG90

Üye
mesajınızda z2nin 1520 den hızlı olduğunu iddia ettiğinizi görüyorum. Sormak isterim de hiç windows 8.1 Lumia 1520 kullandınız mı ?
androidi de windows a gore ustun gostermişsiniz . Bu ustunlukleri sayabilir misiniz ?
Bende Z2'nin daha hızlı olduğunu düşünüyorum. Peki sen Z2'yi kullandın mı?

Android'in artıları root(xposed), rom, launcher, ücretsiz oyun uygulama vs. gider.
 
wpfurkan

wpfurkan

Üye
Bende Z2'nin daha hızlı olduğunu düşünüyorum. Peki sen Z2'yi kullandın mı?

Android'in artıları root(xposed), rom, launcher, ücretsiz oyun uygulama vs. gider.

Rom root kim yapıyor allahaşkına. Ya çocuklar(onlarda pek yapmıyorya neyse) yada bunu hobby edinmiş insanlar ve böyle forumlarda gezen bizim gibi teknoloji yakını insanlar. Bunlar toplumun yüzde kaçını temsil ediyor? En fazla 5.
Ücretsiz oyun desen Androidde olduğu gibi iosde ve wpdede bal gibi oluyor.
Bir sokakta gezerken bir bakın kim launcher falan kullanıyor? Belki tek tük gençlerde görürsün.

Siz önce bir sdye App yüklemeyi destekleyin sonra konuşun.
 
0MG90

0MG90

Üye
Rom root kim yapıyor allahaşkına. Ya çocuklar(onlarda pek yapmıyorya neyse) yada bunu hobby edinmiş insanlar ve böyle forumlarda gezen bizim gibi teknoloji yakını insanlar. Bunlar toplumun yüzde kaçını temsil ediyor? En fazla 5.
Ücretsiz oyun desen Androidde olduğu gibi iosde ve wpdede bal gibi oluyor.
Bir sokakta gezerken bir bakın kim launcher falan kullanıyor? Belki tek tük gençlerde görürsün.

Siz önce bir sdye App yüklemeyi destekleyin sonra konuşun.
5.0 ile SD desteği geri geliyor zaten:)
Rooti rom bilmeyende o telefonu hava atmak için alan insanlardır muhtemelen
 
PriZm

PriZm

Üye
SD karta uygulama yükleme Android 2.3.x Gingerbread sürümünden beri mevcut..
 
wpfurkan

wpfurkan

Üye
5.0 ile SD desteği geri geliyor zaten:)
Rooti rom bilmeyende o telefonu hava atmak için alan insanlardır muhtemelen

Hava atma başka mesele. Böyle forumlarda gezenlerin 99% bilir rom root nedir ama NORMAL kullanıcıların hiç biri bilmez. Eline S3 almış daha nasıl Wifi kapatılır bilmeyen bir insan topluluğunda yaşıyoruz. Herkesi kendiniz ve forumdaki insanlar gibi teknoloji hakkında bilgili sanmayın.
Daha geçen kuzenime dedim sana update hazır gösteriyor niye yüklemiyorsun diyorum ne gerek var diyor yüklemiyor sizde çıkmışsınız xposed den ondan bundan bahsediyorsunuz. İnsanlar gerçekten telefondan anlasa sadece hava için telefon almasa şimdiye Samsung batmıştı.
 
wpfurkan

wpfurkan

Üye
SD karta uygulama yükleme Android 2.3.x Gingerbread sürümünden beri mevcut..
Evet vardı ama Google tarafından 4.4 ile yasaklandı (4.3 de olabilir tam emin değilim). Ve o zamanlarda da wpde olduğu gibi komple uygulamayı sdye yüklemeyip sadece bir kısmını yüklüyordu.
 
PriZm

PriZm

Üye
Evet vardı ama Google tarafından 4.4 ile yasaklandı (4.3 de olabilir tam emin değilim). Ve o zamanlarda da wpde olduğu gibi komple uygulamayı sdye yüklemeyip sadece bir kısmını yüklüyordu.
Hayır alakası yok.Senin bahsettiğin olay uygulamaların hafıza kartına yazma izini. Uygulamaları hafıza kartına kurma hala duruyor.

Ayrıca güvenlik açısından kapattılar o izni.

Ayrıca uygulamalar kk de storage/external/android/data yolunu izleyerek hafıza kartına hala yazma yapabiliyor.
 
wpfurkan

wpfurkan

Üye
Hayır alakası yok.Senin bahsettiğin olay uygulamaların hafıza kartına yazma izini. Uygulamaları hafıza kartına kurma hala duruyor.

Ayrıca güvenlik açısından kapattılar o izni.

Ayrıca uygulamalar kk de storage/external/android/data yolunu izleyerek hafıza kartına hala yazma yapabiliyor.

Bende sadece haberlerde falan okuduğumdan biliyorum. Sizin dediğiniz App2Sd gibi uygulamalar değilmi yoksa yine rootla olan bir şey mi? Titanium backup tarzı sdye depolama gibi.
 
PriZm

PriZm

Üye
Hayır değil. Rootsuz olarak hafıza kartına kurma Aosp da hala duruyor.Kaynak kodlarınada bakabilirsiniz isterseniz, anlıyorsanız eğer.

 
PriZm

PriZm

Üye
Edit: Fazladan yazıldı.
 
wpfurkan

wpfurkan

Üye
Hayır değil. Rootsuz olarak hafıza kartına kurma Aosp da hala duruyor.Kaynak kodlarınada bakabilirsiniz isterseniz, anlıyorsanız eğer.

O zaman Google tam olarak neyi yasakladı
 
BelaMonte

BelaMonte

Üye
Bence al, kesinlikle değer.
 
  • Beğen
Tepkiler: Exdkiller
Rock Ve Roll

Rock Ve Roll

Üye
Ücretsiz uygulama yüklemeyi bir özellik, bir üstünlük olarak görmek ne kadar saçma bir şeydir. Adamlar siz o uygulamayı bedava yükleyesiniz diye mi aylarca yıllarca uğraşıp mağazaya parasıyla koyuyorlar wp ve ios için de böyle bu
 
  • Beğen
Tepkiler: Exdkiller
spacekiller

spacekiller

Üye
mesajınızda z2nin 1520 den hızlı olduğunu iddia ettiğinizi görüyorum. Sormak isterim de hiç windows 8.1 Lumia 1520 kullandınız mı ?
androidi de windows a gore ustun gostermişsiniz . Bu ustunlukleri sayabilir misiniz ?
Benim şahsi fikrim bu...Evet daha önce wp8 kullandım ama 8.1 kullanmadım. Sakın wp kötülediğimi düşünmeyin ben de bir wp kullanıcısıydım. Tamam notification center geldi 8.1le uygulamalar geldi (hala bazı benim için önemli uygulamalar yok) tamam çok stabilize androidden hızlı da olabilir ama kalkıp ta kimse bana wp androidi ezer diyemez. Hemen her uygulama ilk önce ios ve androide sonra wp çıkar kaldı ki android cihazlar gayet iyi şimdi z2 çok kötü bir telefonmu ??? Bu ustunlukleri sayabilir misiniz derken ben size soruyorum wp üstünlüklerini stabilizasyon dışında siz sayabilir misiniz?
 
PriZm

PriZm

Üye
Bakın WP daha hızlı olabilir oda eksik özelliklerinden dolayı. Bana kilit ekranını açtıktan sonra bile "sürdürülüyor" diye reload yapan sistemi stabil göstermeyin.
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat Alper, Sucrofe ve 0MG90
-_SEFA_-

-_SEFA_-

Üye
Bakın WP daha hızlı olabilir oda eksik özelliklerinden dolayı. Bana kilit ekranını açtıktan sonra bile "sürdürülüyor" diye reload yapan sistemi stabil göstermeyin.
bahsettigin bi sistem hatası. Ayarlardan duzeltilebiliyor.
 
PriZm

PriZm

Üye
bahsettigin bi sistem hatası. Ayarlardan duzeltilebiliyor.
hayır hata değil.Özellikle yapılmış bir "eksiklik".WP hızlı çalışabilsin diye.

hatta nedenini de açıklayayım.

512 mb ramli wp cihazlarında uygulama sınırlamasının neden olduğunu düşündünüzmü? Bilinenin aksine sistem bütün rami kullanıyor ve kullanıcıya ayrılmış ram kalmıyor. Bu nedenden dolayıda sistem sürekli sözde "açık" uygulamaları reload yapıyor. Bu ne multitask kavramına uyuyor ne de stabilite kavramına.

Ayrıca bundan 3 hafta önce 2 hafta gibi bir süreliğine Lumia 925 kullandım. Sistemi sonuna kadar incelediğim için tecrübem var.

Eğer bu sistem süper optimize olsaydı ne subway surfers da kaplamalar geç yüklenirdi ne de asphalt 8 de fps sabit şekilde düşükte kalırdı.
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke


Üst Alt