-_SEFA_-
Üye
Benim şahsi fikrim bu...Evet daha önce wp8 kullandım ama 8.1 kullanmadım. Sakın wp kötülediğimi düşünmeyin ben de bir wp kullanıcısıydım. Tamam notification center geldi 8.1le uygulamalar geldi (hala bazı benim için önemli uygulamalar yok) tamam çok stabilize androidden hızlı da olabilir ama kalkıp ta kimse bana wp androidi ezer diyemez. Hemen her uygulama ilk önce ios ve androide sonra wp çıkar kaldı ki android cihazlar gayet iyi şimdi z2 çok kötü bir telefonmu ??? Bu ustunlukleri sayabilir misiniz derken ben size soruyorum wp üstünlüklerini stabilizasyon dışında siz sayabilir misiniz?
windows phone un ustunlugu guvenlihi. Bizde hiçbir oyun rehber izni istemez. Rehberle bir işi yok çünkü. Yada hiçbir uygulama arka planda mikrofonu çaluştıramaz. Çünkü çalışsaydı kotu amaçlı yazılımlar arka planda dinleme yapabilirdi. Uygulama geç gelsin. Bana gore sıkıntı yok. Güvenli olsun yetern
evet ben z2 kullandım. Cihaz guzel. Kaba tasarım sevenler için ideal. Telefondan bankama arama yaptıgım esnada tc kimlik girmemi istedi. Numaralara basarken yazdıgım ralamlar 1sn gecikmeşi geliyordu. Yami basit bi aramada bile kasabiliyordu...
( çok küçük yabancı bir tlfndan yazıyorum. Harf hatalarını mazur gorun )



