Telefon Tavsiyesi Nokia Lumia 1520 Alınır mı ?

Sponsorlu Bağlantılar

-_SEFA_-

-_SEFA_-

Üye
Benim şahsi fikrim bu...Evet daha önce wp8 kullandım ama 8.1 kullanmadım. Sakın wp kötülediğimi düşünmeyin ben de bir wp kullanıcısıydım. Tamam notification center geldi 8.1le uygulamalar geldi (hala bazı benim için önemli uygulamalar yok) tamam çok stabilize androidden hızlı da olabilir ama kalkıp ta kimse bana wp androidi ezer diyemez. Hemen her uygulama ilk önce ios ve androide sonra wp çıkar kaldı ki android cihazlar gayet iyi şimdi z2 çok kötü bir telefonmu ??? Bu ustunlukleri sayabilir misiniz derken ben size soruyorum wp üstünlüklerini stabilizasyon dışında siz sayabilir misiniz?


windows phone un ustunlugu guvenlihi. Bizde hiçbir oyun rehber izni istemez. Rehberle bir işi yok çünkü. Yada hiçbir uygulama arka planda mikrofonu çaluştıramaz. Çünkü çalışsaydı kotu amaçlı yazılımlar arka planda dinleme yapabilirdi. Uygulama geç gelsin. Bana gore sıkıntı yok. Güvenli olsun yetern;)

evet ben z2 kullandım. Cihaz guzel. Kaba tasarım sevenler için ideal. Telefondan bankama arama yaptıgım esnada tc kimlik girmemi istedi. Numaralara basarken yazdıgım ralamlar 1sn gecikmeşi geliyordu. Yami basit bi aramada bile kasabiliyordu...
( çok küçük yabancı bir tlfndan yazıyorum. Harf hatalarını mazur gorun )
 


PriZm

PriZm

Üye
Evet WP de bir uygulama başka bir uygulamayı çalıştıramıyor onunda nedeni güvenlik değil API desteği yetersizliği.

Ayrıca hiçbir uygulama yüklemesek dahi Microsoft-Google-Apple gibi şirketler NSA-Pentagon adına çalıştığından ve veriler aktarıldığından burda güvenlik ve gizlilik adına hiçbirşey görmüyorum.

Konuya yazılan her yanlışta düzeltme yapmaya devam edeceğim.
 
  • Beğen
Tepkiler: symbianmanyağı ve Invoke
vegatablo

vegatablo

Üye
kardeşim telefon alırken ilk düşüncen ne istiyorum olsun ben ios,wp yada androidi kıyaslama veya kötüleme yapmıyorum wp android ve iosa göre geride bi sistem bunun nedeni geç ve çıktığı dönemde diğer firmaların sistemlerin azizliğine uğramasınada bağlıyorum 1520 ye gelirsek büyük ve güzel bi telefon fıyatıda aynı seviye cihazlara göre iyi gibi düşünülebilir eğer sen wp istiyosan almanda sakınca olmayacağını düşünüyorum eğer başka cihaz önerisi istersende yardımcı olabilirim
 
  • Beğen
Tepkiler: Exdkiller
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Olaya farklı bir boyut kazandırmak istiyorum. SD karta uygulama yükleme Symbianda ilk baştan veri var. Olmaması imkansız zaten.Çünkü telefonun hafızası çok düşük.Hatta bu yüzden telefona gelen güncellemelerin bir kısmı yüklenemiyor :gun1:
 
gutihaz1

gutihaz1

Üye
istediğin telefonu alabilirsin senin zevkine kalmış eğer sık telefon değiştiren biriysen ikinci elde değeri olan bir telefon al memnun kalmayıp satmak istersen fazla kayba uğrama
 
wpfurkan

wpfurkan

Üye
Evet WP de bir uygulama başka bir uygulamayı çalıştıramıyor onunda nedeni güvenlik değil API desteği yetersizliği.

Yanlış. Bunun sebebi wpde uygulamaların bir sandboxda çalışması yani uygulama istese de başka uygulamalara yada sisteme etki edemiyor.
Rama gelirsek demişsin ki sistem bütün ramı kullanıyor. Buda yanlış çünkü her uygulama ram gerektirir ram kullanmadan çalışamaz. Ve internete bakabilirsin bir lumia 925 350e yakın ram kullanıyor ve gerisi boş. O sürdürülüyor yazısı neden geldiğininde bir sebebi var ama aklımdan çıkmış neden kaynaklandığı. Araştırıp bunun hakkında da bir şeyler yazacağım.
 
PriZm

PriZm

Üye
Yanlış. Bunun sebebi wpde uygulamaların bir sandboxda çalışması yani uygulama istese de başka uygulamalara yada sisteme etki edemiyor.
Rama gelirsek demişsin ki sistem bütün ramı kullanıyor. Buda yanlış çünkü her uygulama ram gerektirir ram kullanmadan çalışamaz. Ve internete bakabilirsin bir lumia 925 350e yakın ram kullanıyor ve gerisi boş. O sürdürülüyor yazısı neden geldiğininde bir sebebi var ama aklımdan çıkmış neden kaynaklandığı. Araştırıp bunun hakkında da bir şeyler yazacağım.
Hmm.

1) Sandbox içinde de api desteği sunulabilir.
2) O ram oranları doğru değil. Eğer öyle olsa o zaman saçma bir reload sistemi konulmazdı dimi? mantık.
 
  • Beğen
Tepkiler: symbianmanyağı
Invoke

Invoke

Üye
Bakın WP daha hızlı olabilir oda eksik özelliklerinden dolayı. Bana kilit ekranını açtıktan sonra bile "sürdürülüyor" diye reload yapan sistemi stabil göstermeyin.

Mesela arama gelince donduğu oluyor 1320'nin, kaydır kaydır kaydır kaymıyor ki açalım. :D Ama bence ufak bir sorun ve giderilir. Diyeceğim o ki herkes bu açıdan bakmıyor. Dandirik bir android telefonu kasıyorken görünce, başlıyor saydırmaya. :D
 
PriZm

PriZm

Üye
Mesela arama gelince donduğu oluyor 1320'nin, kaydır kaydır kaydır kaymıyor ki açalım. :D Ama bence ufak bir sorun ve giderilir. Diyeceğim o ki herkes bu açıdan bakmıyor. Dandirik bir android telefonu kasıyorken görünce, başlıyor saydırmaya. :D
Bknz: Galaxy Fail Ace :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke
-_SEFA_-

-_SEFA_-

Üye
Evet WP de bir uygulama başka bir uygulamayı çalıştıramıyor onunda nedeni güvenlik değil API desteği yetersizliği.

Ayrıca hiçbir uygulama yüklemesek dahi Microsoft-Google-Apple gibi şirketler NSA-Pentagon adına çalıştığından ve veriler aktarıldığından burda güvenlik ve gizlilik adına hiçbirşey görmüyorum.

Konuya yazılan her yanlışta düzeltme yapmaya devam edeceğim.
Yanlış. Bunun sebebi wpde uygulamaların bir sandboxda çalışması yani uygulama istese de başka uygulamalara yada sisteme etki edemiyor.
Rama gelirsek demişsin ki sistem bütün ramı kullanıyor. Buda yanlış çünkü her uygulama ram gerektirir ram kullanmadan çalışamaz. Ve internete bakabilirsin bir lumia 925 350e yakın ram kullanıyor ve gerisi boş. O sürdürülüyor yazısı neden geldiğininde bir sebebi var ama aklımdan çıkmış neden kaynaklandığı. Araştırıp bunun hakkında da bir şeyler yazacağım.
Sebebi çocuk odasından( yada uygulama odasıydı) kaynaklı bir hata ...
Evet WP de bir uygulama başka bir uygulamayı çalıştıramıyor onunda nedeni güvenlik değil API desteği yetersizliği.

Ayrıca hiçbir uygulama yüklemesek dahi Microsoft-Google-Apple gibi şirketler NSA-Pentagon adına çalıştığından ve veriler aktarıldığından burda güvenlik ve gizlilik adına hiçbirşey görmüyorum.


Konuya yazılan her yanlışta düzeltme yapmaya devam edeceğim.

Bir uygulamanın çalıştırmasından değil arka planda çalışmasından bahsetmiştim.


Haklısın o tür yerlere çalışıyorlar ama en azından bütün dünya değil sadece Amerika görüyor senin bilgilerini. En azından her yüklediğin oyunun yada uygulanmanın sahibi medyana , e postana yada rehberine erişmek istemiyor. Var mı buna da bir cevabın ?
 
symbianmanyağı

symbianmanyağı

Üye
Yanlış. Bunun sebebi wpde uygulamaların bir sandboxda çalışması yani uygulama istese de başka uygulamalara yada sisteme etki edemiyor.
Rama gelirsek demişsin ki sistem bütün ramı kullanıyor. Buda yanlış çünkü her uygulama ram gerektirir ram kullanmadan çalışamaz. Ve internete bakabilirsin bir lumia 925 350e yakın ram kullanıyor ve gerisi boş. O sürdürülüyor yazısı neden geldiğininde bir sebebi var ama aklımdan çıkmış neden kaynaklandığı. Araştırıp bunun hakkında da bir şeyler yazacağım.

Yanlış, windows phone uygulamaları native (yerel) uygulamalardır. Sandbox dediğiniz şey uygulama geliştirmek için kullanılır ki API'ları onlarda da kullanabilirsiniz. Bir uygulamanın başka bir uygulamayı açamaması yalnızca sistemsel bir eksikliktir ki bu da yeni güncellemelerle giderilebilir.

Symbian haricinde doğru dürüst boş ram tutabilen bir sistem yok. Bunun sebebi zaten düşük RAM'e sahip Symbian'ın fiziksel hafızasını, uygulamaları ve sistemleri çökmemek için mümkün olduğunca kullanmamasıydı. 512MB RAM'li Symbian cihazlar ise bu hafıza artışından biraz faydalanmıştı. Artık üreticiler cihazlarına bol bol RAM koyuyor ve her mobil işletim sistemi daha hızlı çalışabilmek için fiziksel hafızalarını hazırda bekletiyor. WP'da bu hafıza dolduğunda uygulamalar da kaldığı yerden devam etmek üzere kapatılır. Öncesinde ise uygulama arkaplana atıldığında dondurulur. Android'de de iOS'ta da bu böyle ancak Android artık Multiwindow ile sınırlı sayıdaki cihazda gerçek zamanlı multitasking yapabiliyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke ve ~N.A.W.Y~
Invoke

Invoke

Üye
Sebebi çocuk odasından( yada uygulama odasıydı) kaynaklı bir hata ...


Bir uygulamanın çalıştırmasından değil arka planda çalışmasından bahsetmiştim.


Haklısın o tür yerlere çalışıyorlar ama en azından bütün dünya değil sadece Amerika görüyor senin bilgilerini. En azından her yüklediğin oyunun yada uygulanmanın sahibi medyana , e postana yada rehberine erişmek istemiyor. Var mı buna da bir cevabın ?


Yani diyorsun ki android kullanıcılarının bilgilerini tüm dünya mı görüyor? Ve bunu yapan adamlar, yani bizim bilgilerimize erişebilen adamlar WP kullanan birisinin bilgilerine erişemeyecek yetenekler mi? :D
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~
-_SEFA_-

-_SEFA_-

Üye
Hmm.

1) Sandbox içinde de api desteği sunulabilir.
2) O ram oranları doğru değil. Eğer öyle olsa o zaman saçma bir reload sistemi konulmazdı dimi? mantık.
He kardeşim bu konuda da haklısın. Koca microsoft ram değerlerini yanlış veriyor. Sen doğrusunu biliyorsun. ( bu arada senin kullandığın 925 te iki yıl öncesinin telefonuydu )
 
Invoke

Invoke

Üye
5 yıl öncesinin de olsa -ki 925 2013 ortasında çıktı- son yazılımı kullandığına göre...
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~
wpfurkan

wpfurkan

Üye
Hmm.

1) Sandbox içinde de api desteği sunulabilir.
2) O ram oranları doğru değil. Eğer öyle olsa o zaman saçma bir reload sistemi konulmazdı dimi? mantık.

1. Apilernen açılırsa Sandboxun anlamı kalmaz ki. Aynı sanki bir kasayı kilitleyip yanına anahtarını koyarmışsın gibi olur.

2. Doğru olmadığını kanıtla o zaman. Wp toolbox ile sistem bilgilerine bakılabiliyor. Ve sistemin kullandığı maximal ram ortalama 350.

Genel anlamda Android ve Wpnin çalışma şeklini karşılaştırmak çok zor. İkisi çok farklı şekilde çalışıyor ve işlemcinin görevleri bile değişik. Wpnin ram manageri Androide göre çok değişik ve asıl görevi sistemin stabil çalışmasını sağlamak. Bu nedenden Androidden bir uygulama direk portlanırsa düşük ramlı cihazlarda sorun çıkabiliyor. Ve bu sebeple geliştiriciler uygulamaları optimize etmeleri şart.

Asphalt 8 düşük fps ile çalışıyor ve bunun sebebi wp diyorsun. O zaman 1520 gta sayı yüksek seviyede çoğu Android telefonundan nasıl oluyor da daha iyi çalıştırıyor? Modern combat 4 yada 5 olsun hiç biri sorun yaşatmayıp yağ gibi akıyor(925de).
 
symbianmanyağı

symbianmanyağı

Üye
Haklısın o tür yerlere çalışıyorlar ama en azından bütün dünya değil sadece Amerika görüyor senin bilgilerini. En azından her yüklediğin oyunun yada uygulanmanın sahibi medyana , e postana yada rehberine erişmek istemiyor. Var mı buna da bir cevabın ?
Benim var. Senin verilerini alan amerikalı abiler telefonuna sim kart taktığın anda veya internete bağlandığın anda senin bütün verilerini ve yaptığın her şeyi takip edebilmek için sistemine gizli yazılımlar ve donanımlar yerleştiriyor. Buna Prism surveilance program diyorlar. Bilgisayarına taktığın USB'den kullandığın monitöre kadar her yerdeler.
 

Hodor

Üye
He kardeşim bu konuda da haklısın. Koca microsoft ram değerlerini yanlış veriyor. Sen doğrusunu biliyorsun. ( bu arada senin kullandığın 925 te iki yıl öncesinin telefonuydu )
mikrosof tabikide doğu sayıları veriyor sen bakma androyid ayos fanlarına vindows 64mb ramle bile uçuyo.
 
  • Beğen
Tepkiler: symbianmanyağı


Üst Alt