wpfurkan
Üye
Yanlış, windows phone uygulamaları native (yerel) uygulamalardır. Sandbox dediğiniz şey uygulama geliştirmek için kullanılır ki API'ları onlarda da kullanabilirsiniz. Bir uygulamanın başka bir uygulamayı açamaması yalnızca sistemsel bir eksikliktir ki bu da yeni güncellemelerle giderilebilir.
Hayır esas senin dediğin yanlış. Wpde her uygulama sandboxda çalışır. Aynısı ios içinde geçerli. İos 8 de bu olay biraz değişmiş ama o ayrı mesele.
Bu wp7 den belli böyledir.

