Telefon Tavsiyesi Nokia Lumia 1520 Alınır mı ?

Sponsorlu Bağlantılar

wpfurkan

wpfurkan

Üye
Yanlış, windows phone uygulamaları native (yerel) uygulamalardır. Sandbox dediğiniz şey uygulama geliştirmek için kullanılır ki API'ları onlarda da kullanabilirsiniz. Bir uygulamanın başka bir uygulamayı açamaması yalnızca sistemsel bir eksikliktir ki bu da yeni güncellemelerle giderilebilir.

Hayır esas senin dediğin yanlış. Wpde her uygulama sandboxda çalışır. Aynısı ios içinde geçerli. İos 8 de bu olay biraz değişmiş ama o ayrı mesele.
Bu wp7 den belli böyledir.
 


symbianmanyağı

symbianmanyağı

Üye
1. Apilernen açılırsa Sandboxun anlamı kalmaz ki. Aynı sanki bir kasayı kilitleyip yanına anahtarını koyarmışsın gibi olur.

2. Doğru olmadığını kanıtla o zaman. Wp toolbox ile sistem bilgilerine bakılabiliyor. Ve sistemin kullandığı maximal ram ortalama 350.
Ben doğru olmadığını kanıtladım.

Genel anlamda Android ve Wpnin çalışma şeklini karşılaştırmak çok zor. İkisi çok farklı şekilde çalışıyor ve işlemcinin görevleri bile değişik. Wpnin ram manageri Androide göre çok değişik ve asıl görevi sistemin stabil çalışmasını sağlamak. Bu nedenden Androidden bir uygulama direk portlanırsa düşük ramlı cihazlarda sorun çıkabiliyor. Ve bu sebeple geliştiriciler uygulamaları optimize etmeleri şart.
Sen iki sistemin de geliştirme ekibinde mi çalışıyorsun? Arkaplan işlemleri ve uygulamaları bazında hemen hemen her sistem benzer şekilde çalışır. Birden çok işlemin çalışmasıyla sistem hayat bulur.
Android'den hiçbir uygulama WP'a direk portlanmıyor. Eğer varsa öyle bir uygulama ki yok, belli işlemlerden geçer ve Android kodu WP koduna dönüştürülür.
 
Invoke

Invoke

Üye
Hodor, tam bir troll ya. Akıyor. Devam. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: H.TOGAN ve ~N.A.W.Y~
symbianmanyağı

symbianmanyağı

Üye
Hayır esas senin dediğin yanlış. Wpde her uygulama sandboxda çalışır. Aynısı ios içinde geçerli. İos 8 de bu olay biraz değişmiş ama o ayrı mesele.
Bu wp7 den belli böyledir.
Bu hiçbir şeyi değiştirmez ve senin yazdığın şeyi doğrulamaz. WP iOS uygulamaları nativedir. Uygulamalar açılırken hiçbir aracı kullanılmaz. iOS'da da böyle WP'da da.
mikrosof tabikide doğu sayıları veriyor sen bakma androyid ayos fanlarına vindows 64mb ramle bile uçuyo.
Aynen gamki bu andıroydcular çok fanlar yeaaa.
 
  • Beğen
Tepkiler: Hodor ve Invoke

Hodor

Üye
wpfurkan

wpfurkan

Üye
Bu hiçbir şeyi değiştirmez ve senin yazdığın şeyi doğrulamaz. WP iOS uygulamaları nativedir. Uygulamalar açılırken hiçbir aracı kullanılmaz. iOS'da da böyle WP'da da.

Aynen gamki bu andıroydcular çok fanlar yeaaa.

Ya gir Google'a oku nasıl çalışıyormuş diye sonra gel. Aha önümde duruyor Microsoft'un kendi sayfasında bile yazıyor. WP de her uygulama sandboxda çalışır.
 
Invoke

Invoke

Üye
yalanmı eski 15 yıllık 64mb remli bilgisayarıma vindows 95 kurdum akıyor mikrosof sonuçta akıyor tabiki resmen gta vicecity oynuyorum akşama kadar.

getavayssiti yazacaktın her halde ama yanlış yazmışsın
 
symbianmanyağı

symbianmanyağı

Üye
Ya gir Google'a oku nasıl çalışıyormuş diye sonra gel. Aha önümde duruyor Microsoft'un kendi sayfasında bile yazıyor. WP de her uygulama sandboxda çalışır.
Gamki o da bişey mi ben sabahtan akşama kadar age of 2 oyunuyorum son ayarlarda xd hani andıroyid nerde açabiliyomu age ofu
 
PriZm

PriZm

Üye
1. Apilernen açılırsa Sandboxun anlamı kalmaz ki. Aynı sanki bir kasayı kilitleyip yanına anahtarını koyarmışsın gibi olur.

2. Doğru olmadığını kanıtla o zaman. Wp toolbox ile sistem bilgilerine bakılabiliyor. Ve sistemin kullandığı maximal ram ortalama 350.

Genel anlamda Android ve Wpnin çalışma şeklini karşılaştırmak çok zor. İkisi çok farklı şekilde çalışıyor ve işlemcinin görevleri bile değişik. Wpnin ram manageri Androide göre çok değişik ve asıl görevi sistemin stabil çalışmasını sağlamak. Bu nedenden Androidden bir uygulama direk portlanırsa düşük ramlı cihazlarda sorun çıkabiliyor. Ve bu sebeple geliştiriciler uygulamaları optimize etmeleri şart.

Asphalt 8 düşük fps ile çalışıyor ve bunun sebebi wp diyorsun. O zaman 1520 gta sayı yüksek seviyede çoğu Android telefonundan nasıl oluyor da daha iyi çalıştırıyor? Modern combat 4 yada 5 olsun hiç biri sorun yaşatmayıp yağ gibi akıyor(925de).
1) Sandboxun bana tanımını yaparmısın çok merak ediyorum açıkçası.

2) Hay hay;

3) Android'den bir uygulama direkt olarak portlanması imkansızdır. Sistemlerin biri OpenGl görüntü apileri ve driverları kullanır diğeri Direct X.

4) WP da olan GTA grafik ayarı orta seçenekte sabittir.Aynı olay Asphalt 8 ve bir sürü oyundada geçerli ama nitekim düşük grafiklere rağmen kasma oluyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: 0MG90, Invoke ve symbianmanyağı

Hodor

Üye
getavayssiti yazacaktın her halde ama yanlış yazmışsın
ingilizce bilmiyorum diye neden dalga geçiyorsun? utanmıyormusun insanları aşağılamaya? bilmediğim için okunduğu gibi yazıyorum ayrıca troll her ne demekse aynen sensin o.
 
  • Beğen
Tepkiler: symbianmanyağı ve Invoke
symbianmanyağı

symbianmanyağı

Üye
Ya gir Google'a oku nasıl çalışıyormuş diye sonra gel. Aha önümde duruyor Microsoft'un kendi sayfasında bile yazıyor. WP de her uygulama sandboxda çalışır.




ingilizce bilmiyorum diye neden dalga geçiyorsun? utanmıyormusun insanları aşağılamaya? bilmediğim için okunduğu gibi yazıyorum ayrıca troll her ne demekse aynen sensin o.
Aynen gamki bizi beyenmiyorlar ingilizce bilmiyoz diye cahil sanıyolar :,(
 
  • Beğen
Tepkiler: Hodor ve Invoke

Hodor

Üye
Bu hiçbir şeyi değiştirmez ve senin yazdığın şeyi doğrulamaz. WP iOS uygulamaları nativedir. Uygulamalar açılırken hiçbir aracı kullanılmaz. iOS'da da böyle WP'da da.

Aynen gamki bu andıroydcular çok fanlar yeaaa.
aynen ya çok fanlar sabah androyid akşam androyid
 
  • Beğen
Tepkiler: symbianmanyağı
wpfurkan

wpfurkan

Üye
1) Sandboxun bana tanımını yaparmısın çok merak ediyorum açıkçası.

2) Hay hay;

3) Android'den bir uygulama direkt olarak portlanması imkansızdır. Sistemlerin biri OpenGl görüntü apileri ve driverları kullanır diğeri Direct X.

4) WP da olan GTA grafik ayarı orta seçenekte sabittir.Aynı olay Asphalt 8 ve bir sürü oyundada geçerli ama nitekim düşük grafiklere rağmen kasma oluyor.

2) benim dediğim şey yazıyor işte Allah Allah

3)ben direk bire bir portlanıyor demiyorum. Zaten olmaz ama sıfırdan kodlamaya başlanıyor sanıyorsan öylede değil.

4) Asphaltda grafikler otomatik donanıma göre ayarlanıyor. Lumia 520de mesela en düşük seviyede ve lumia 925de orta seviyede. Gta Sanda manüel ayarlanabiliyor. Yanı öyle senin dediğin gibi otomatik orta seviye ayarlama saçmalığı yok. Bunları nerden çıkartıyorsunuz anlamıyorum ya. inanmayana Youtube açık. Gidin lumia 1520 gta videolarına bakın.
 
wpfurkan

wpfurkan

Üye




Aynen gamki bizi beyenmiyorlar ingilizce bilmiyoz diye cahil sanıyolar :,(

Native code yazılım aşamasında kolaylık olsun diye var. Bu Sandboxda çalışmıyor anlamına gelmez.
 
wpfurkan

wpfurkan

Üye
"Windows Phone apps run in a sandboxed process." Buyrun okuyun
 
wpfurkan

wpfurkan

Üye
Akşam akşam sinir oldum beyaa. Native code ney Sandbox ney hey gidi hey.
 
wpfurkan

wpfurkan

Üye
1) Sandboxun bana tanımını yaparmısın çok merak ediyorum açıkçası.
.

Buyur oku.
•Windows Phone apps run in a sandboxed process. This means that they are isolated from each other, and will interact with phone features in a strictly structured way. If an app needs to save data or configuration information, it will do so using isolated storage, which is designed to be protected from access by other apps. Apps can only communicate with each other through controlled mechanisms. For more information about isolated storage, see Data for Windows Phone 8.

Başka yanlış bildiğiniz bir şey varsa buyrun düzelteyim.
 
K.Serdar12

K.Serdar12

Üye
Tüm Konuşmaları Okudum. Bir Şeyi Merak Ettim Acaba Adam Size Bu Nasıl Çalışır Bu Nasıl Yapar Bu Kimi Hangi Özelliği Kullanır Mı Diye Sordu Yoksa Sadece Lumıa 1520 Alınır Mı Diye Sordu Halen Çözemedim Siz Burda Kısmı Android Kısmı İos Kısmı WP Tartışmasına Girmişsiniz Aranızda İlginç...
 
  • Beğen
Tepkiler: symbianmanyağı
PriZm

PriZm

Üye
Off of. Uzun uzun yazacak havamda değilim burada kusura bakma.

"Hey gidi hey" diyecek kadar tecrübeli olduğunuda düşünmüyorum açıkçası. MSDN linklerini ne zaman görmeyecez merak ediyorum açıkçası. MSDN linklerini araştırma olarak görmüyorum bile.
Buyur oku.
•Windows Phone apps run in a sandboxed process. This means that they are isolated from each other, and will interact with phone features in a strictly structured way. If an app needs to save data or configuration information, it will do so using isolated storage, which is designed to be protected from access by other apps. Apps can only communicate with each other through controlled mechanisms. For more information about isolated storage, see Data for Windows Phone 8.
Bu uygulamanın başka bir uygulama açmasına engel bir durum değil.

Şayet bunu en bariz bir örneklede kanıtlayabilirim.

Mesela bir Xbox oyunu açtığın zaman Xbox hesabı girişi ve hesap bilgilerini o uygulama üzerinde açabilirsin. Ama nitekim açılan uygulama tamamen farklı bir uygulamadır.

dolayısıyla, Sandbox olayı bütün uygulamalarda geçerli değil.
 
  • Beğen
Tepkiler: symbianmanyağı
wpfurkan

wpfurkan

Üye
Off of. Uzun uzun yazacak havamda değilim burada kusura bakma.

"Hey gidi hey" diyecek kadar tecrübeli olduğunuda düşünmüyorum açıkçası. MSDN linklerini ne zaman görmeyecez merak ediyorum açıkçası. MSDN linklerini araştırma olarak görmüyorum bile.

Tövbe tövbe ya kusura bakma ama çok bilmişlik taslıyorsun.
Artık cevaplar ne olursa olsun bir şey yazmayacağım bu konuya.
 


Üst Alt