8 mi la oLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bu da benimkiSağdaki İ-Doser e dikkat çekerim
![]()

Attık işte kardeşim.masastü sslerinizi atarmısınız acaba .s .s .s

Attık işte kardeşim.![]()

Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bu da benimkiSağdaki İ-Doser e dikkat çekerim
![]()


Türkiyede yaşıyoruzingilizce büyük "İ" de mi varmış
I-Doser olsa olmuyor mu![]()
kendime göre uyarladım

Sistemin nasıl
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bu arada o nvidia inspector mu
Sistem mi iyi vallahi idare ediyor işte senin ki nasıl iyidir inşallahSistemin nasılBu arada o nvidia inspector mu
![]()

Sistem mi iyi vallahi idare ediyor işte senin ki nasıl iyidir inşallah
Sistem i7 Raid SSD kardeşim 16GB ram
Windows 8 enterprise Nvidia Tools o![]()
sormadım farzet Raid derken ? 2 SSD ile mi yaptınız ? Saniyede kaç Megabayt okuma hızı var ?Sistem mi iyi vallahi idare ediyor işte senin ki nasıl iyidir inşallah
Sistem i7 Raid SSD kardeşim 16GB ram
Windows 8 enterprise Nvidia Tools o![]()
Yahu şu alete bilgisayarmış gibi davranmayınRaid derken ? 2 SSD ile mi yaptınız ? Saniyede kaç Megabayt okuma hızı var ?
uzay mekiği o
