Masaüstü SS'lerinizi Atar mısınız ?

Sponsorlu Bağlantılar

Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Masaüstü SS'lerinizi Atar mısınız ?
Böyle birçok konu vardır tahminen ama zaman geçtikçe herkesin wallpaperları ya da bilgisayarı değişiyor.İlk SS benden olsun o zaman :

 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N


@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye

Bu da benimki :DSağdaki İ-Doser e dikkat çekerim :D
 
  • Beğen
Tepkiler: noss_bar
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
8.1 :D
 
Baydırman

Baydırman

Moderator
masastü sslerinizi atarmısınız acaba .s .s .s
 
.caner.

.caner.

Üye
Temmuzdan beri pc açmadim sanirim. :D
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: Who_knoxer, Nextman ve @@DiAbLo@@
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
:cool

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: Who_knoxer, -Börteçine- ve noss_bar
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Sistemin nasıl :D Bu arada o nvidia inspector mu :D
Sistem mi iyi vallahi idare ediyor işte senin ki nasıl iyidir inşallah :d:

Sistem i7 Raid SSD kardeşim 16GB ram
Windows 8 enterprise Nvidia Tools o ;)
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Niye ne oldu ki :hmmm
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
Ben sana sistem diyorum sen uzay mekiği anlatıyon :dry:
 
  • Beğen
Tepkiler: szqn55 ve Nextman
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Sistem mi iyi vallahi idare ediyor işte senin ki nasıl iyidir inşallah :d:

Sistem i7 Raid SSD kardeşim 16GB ram
Windows 8 enterprise Nvidia Tools o ;)
Raid derken ? 2 SSD ile mi yaptınız ? Saniyede kaç Megabayt okuma hızı var ?
 
ismail

ismail

Üye
 


Üst Alt