Galaxy W i8150 Wonder [ROM][KK][4.4.4][PLUS] ✪ MoKee 12 REGULATE by MeeksTR ✪

Sponsorlu Bağlantılar

MeeksTR

MeeksTR

Üye
    Konu Sahibi
[ROM][KK][4.4.4][PLUS] ✪ MoKee 12 REGULATE by MeeksTR ✪

NOT: Kurulum sürümü ile yapılmaktadır. Kurulum sırasında android sistemi, telefon belleği ve uygulamalarınız silinecektir. Yedeklerini almayı unutmayın.


ROM Hakkında Ön Tanım : Kuracağınız ROM tamamiyle kişiselleştirmiş, ayrıntıları düşünülmüş, ek uygulamalar barındıran, gerekli ayarları yapılmış şekilde kurulacaktır.
Tüm İşlemleri Sırası ile Yapmanız Önerilir.

CM11 MoKee 12 REGULATE by MeeksTR KURULUMU :
- DİKKAT! Bu ROM CWM üzerinden yalnızca "backup and restore" yolu ile yüklenmektedir. GAPPS kurmanıza gerek yoktur. ROM içerisinde Gapps bulunmaktadır.

- dosyasını cihazınıza takılı olan Harici Micro SD Card içerisine /storage/sdcard1/clockworkmod/backup/CM11-MK12-REGULATE-by-MeeksTR yolu oluşacak şekilde çıkartınız.

- Telefonunuzu kapatın ve Recovery Modda açın. (Ses Açma Tuşu + Orta Tuş + Kilit Tuşu)
- Ses Tuşları ile "wipe data/factory reset" sekmesine gelin ve orta tuşa basarak seçin ve "Yes" i seçin.
- "mounts and storage" seçin.
- "format /system" seçeneklerini uygulayın. (android sistemi silinecektir)
- "format /storage sdcard0" seçin ve default seçeneğini uygulayın. (telefon belleğiniz silinecektir)
- Recovery ana menüye dönün (Dokunmatik geri tuşu ile) ve "backup and restore" seçin.
- İndirmiş olduğunuz ROM'u yüklemek için "restore from /storage/sdcard1" içerisinde CM11-MK12-REGULATE-by-MeeksTR dosyasını seçin ve kurumun tamamlanmasını bekleyin."install from sdcard complete" yazısını gördüğünüzde kurulumlar başarılı bir şekide yapılmış demektir.
- Recovery ana menüsüne geri dönün ve "rebot system now" seçerek Recovery Mod'dan çıkın. Artık ROM'unuz kullanıma hazır.

Kurulum ile Gelen Uygulamalar ve Kişiselleştirmeler:
- RAMEXPANDER (Full) Eklendi (Sanal RAM Kapasitesini Arttırma)
- FolderMount (Uygulama Data Taşıyıcı) Eklendi
- FlashLight PRO Eklendi
- NOVA Launcher Eklendi (Full Sürüme Yükseltildi) "güncelleme uygulamayın"
- Titanium Backup Eklendi (Full Sürüme Yükseltildi) "güncelleme uygulamayın"
- Radio Eklendi (Kulaklıksız da çalabilme)
- Poweramp Müzik Çalar Eklendi ve Ses Kalitesi Ayarları Yapıldı (Full Sürüme Yükseltildi) "güncelleme uygulamayın"
- Ses Yöneticisi Ayarları Yapıldı (En kaliteli Bass sesi için "Poweramp'e göre" düzenlendi)
- Mobo Player PRO(Full) Eklendi
- Mesajlaşma Ayarları Düzenlendi
- Greenify Eklendi ve Ayarlar Yapıldı (Full Sürüme Yükseltildi)
- Adobe Flash Player Eklendi
- Wifi ile Dosya Gönderme Eklendi
- Es Dosya Yöneticisi "Dosyalarım" Eklendi
- Adobe AIR Eklendi
- Sesli Görüşme Kayıdı Eklendi ve Gerekli Ayarlar Yapıldı.
- Yetkili Kullanıcı (Root) Hakları Düzenlendi ( Bildirimler Kaldırıldı ve Onaylama Otomatik olarak Ayarlandı)
- A.I.type Klayve ve Eklentileri Eklendi, Ayarlamalar Yapıldı (Full Sürüme Yükseltildi)
- Lucky Pacher Eklendi (Full Sürümlü Uygulamaları Korumak için Gerekli "Silmeyiniz")
- Masaüstü Düzenlendi ve Bazı Uygulamalar Gizlendi
- Ayarlar ile İlgili Birçok Düzenleme Yapıldı.
- Yeni Zil Sesleri, Bildirim Sesleri ve Alarm Sesleri Eklendi.
- Sistem Sesleri Değiştirildi
Ekran Görüntüleri



















CWM:
>
ROM:
>
Tema Güncellemesi:
>

İyi Günlerde Kullanın
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: mefa4745, be-cool, emreser78 ve 1 kişi daha


-MaEsTrOiD-

-MaEsTrOiD-

Üye
MeeksTR kardesim sonunda beklenen rom geldi helal olsun sana :)
 

Halilibrahım77

Üye
:disko: süpersin :) ustaa
 
-MaEsTrOiD-

-MaEsTrOiD-

Üye
ilk kullanım yorumu benden:)-Görseller harika geçişlerde takılma 0-Stabilliği zamanla anlaşılacak-Yeni duvar kağıtları ve yeni zil sesleri roma renk katmış.Kısacası MeeksTR klasiği eline sağlık kardeşim.
 
MeeksTR

MeeksTR

Üye
    Konu Sahibi
ilk kullanım yorumu benden:)-Görseller harika geçişlerde takılma 0-Stabilliği zamanla anlaşılacak-Yeni duvar kağıtları ve yeni zil sesleri roma renk katmış.Kısacası MeeksTR klasiği eline sağlık kardeşim.
Görüşlerinle konumuza renk kattığın için teşekkürler kardeşim :)
 
TRSweet

TRSweet

Üye

NOT: Kurulum sürümü ile yapılmaktadır. Kurulum sırasında android sistemi, telefon belleği ve uygulamalarınız silinecektir. Yedeklerini almayı unutmayın.


ROM Hakkında Ön Tanım : Kuracağınız ROM tamamiyle kişiselleştirmiş, ayrıntıları düşünülmüş, ek uygulamalar barındıran, gerekli ayarları yapılmış şekilde kurulacaktır.
Tüm İşlemleri Sırası ile Yapmanız Önerilir.

CM11 MoKee 12 REGULATE by MeeksTR KURULUMU :
- DİKKAT! Bu ROM CWM üzerinden yalnızca "backup and restore" yolu ile yüklenmektedir. GAPPS kurmanıza gerek yoktur. ROM içerisinde Gapps bulunmaktadır.

- dosyasını cihazınıza takılı olan Harici Micro SD Card içerisine /storage/sdcard1/clockworkmod/backup/CM11-MK12-REGULATE-by-MeeksTR yolu oluşacak şekilde çıkartınız.

- Telefonunuzu kapatın ve Recovery Modda açın. (Ses Açma Tuşu + Orta Tuş + Kilit Tuşu)
- Ses Tuşları ile "wipe data/factory reset" sekmesine gelin ve orta tuşa basarak seçin ve "Yes" i seçin.
- "mounts and storage" seçin.
- "format /system" seçeneklerini uygulayın. (android sistemi silinecektir)
- "format /storage sdcard0" seçin ve default seçeneğini uygulayın. (telefon belleğiniz silinecektir)
- Recovery ana menüye dönün (Dokunmatik geri tuşu ile) ve "backup and restore" seçin.
- İndirmiş olduğunuz ROM'u yüklemek için "restore from /storage/sdcard1" içerisinde CM11-MK12-REGULATE-by-MeeksTR dosyasını seçin ve kurumun tamamlanmasını bekleyin."install from sdcard complete" yazısını gördüğünüzde kurulumlar başarılı bir şekide yapılmış demektir.
- Recovery ana menüsüne geri dönün ve "rebot system now" seçerek Recovery Mod'dan çıkın. Artık ROM'unuz kullanıma hazır.

Kurulum ile Gelen Uygulamalar ve Kişiselleştirmeler:
- RAMEXPANDER (fu ll) Eklendi (Sanal RAM Kapasitesini Arttırma)
- FolderMount (Uygulama Data Taşıyıcı) Eklendi
- FlashLight PRO Eklendi
- NOVA Launcher Eklendi (fu ll Sürüme Yükseltildi) "güncelleme uygulamayın"
- Titanium Backup Eklendi (fu ll Sürüme Yükseltildi) "güncelleme uygulamayın"
- Radio Eklendi (Kulaklıksız da çalabilme)
- Poweramp Müzik Çalar Eklendi ve Ses Kalitesi Ayarları Yapıldı (fu ll Sürüme Yükseltildi) "güncelleme uygulamayın"
- Ses Yöneticisi Ayarları Yapıldı (En kaliteli Bass sesi için "Poweramp'e göre" düzenlendi)
- Mobo Player PRO(fu ll) Eklendi
- Mesajlaşma Ayarları Düzenlendi
- Greenify Eklendi ve Ayarlar Yapıldı (fu ll Sürüme Yükseltildi)
- Adobe Flash Player Eklendi
- Wifi ile Dosya Gönderme Eklendi
- Es Dosya Yöneticisi "Dosyalarım" Eklendi
- Adobe AIR Eklendi
- Sesli Görüşme Kayıdı Eklendi ve Gerekli Ayarlar Yapıldı.
- Yetkili Kullanıcı (Root) Hakları Düzenlendi ( Bildirimler Kaldırıldı ve Onaylama Otomatik olarak Ayarlandı)
- A.I.type Klayve ve Eklentileri Eklendi, Ayarlamalar Yapıldı (fu ll Sürüme Yükseltildi)
- Lucky Pacher Eklendi (fu ll Sürümlü Uygulamaları Korumak için Gerekli "Silmeyiniz")
- Masaüstü Düzenlendi ve Bazı Uygulamalar Gizlendi
- Ayarlar ile İlgili Birçok Düzenleme Yapıldı.
- Yeni Zil Sesleri, Bildirim Sesleri ve Alarm Sesleri Eklendi.
- Sistem Sesleri Değiştirildi
Ekran Görüntüleri



















CWM:
>
ROM:
>

İyi Günlerde Kullanın
Tum telefon modellerine uygunmudir ?
 
clgnkral

clgnkral

Üye
Hocam flashlanabilir olsaydı daha güzel olurdu backup romlarda zamanla sorun oluyor. Ama yinede denemeden bilemem.
 
TRSweet

TRSweet

Üye
Sadece Galaxy W GT-I8150 Modeli için geçerlidir.
Kurulumdan sonra farklı bir kernel yada mod yüklememenizi öneririm. Yüklemeniz durumunda ekran otomatik döndürme sorunu yaşayabilirsiniz.
Modeli konuya eklemeni tavsiye ederim
 
-MaEsTrOiD-

-MaEsTrOiD-

Üye
Sayın qDicTioRp hocam
Galaxy wonder i8150 Wonder başlığı altında açılmıştır
 

getget

Üye
denedim çok başarılı olmuş görsel ve şarj takılma konusunda hiç sıkıntı yok ama anlamadıgım telefonu cebime koyduktan bir süre sonra çıkardıgımda ekran ışıgı yanıyor yakınlılk sensörü ile ilgili sanırım
 
MeeksTR

MeeksTR

Üye
    Konu Sahibi
denedim çok başarılı olmuş görsel ve şarj takılma konusunda hiç sıkıntı yok ama anlamadıgım telefonu cebime koyduktan bir süre sonra çıkardıgımda ekran ışıgı yanıyor yakınlılk sensörü ile ilgili sanırım
Telefon cep modu geçmiş oluyor. Yakınlık sensörü kullanılarak telefonu cebinizden çıkardıktan sonra hiç bir tuşa dokunmadan ekran otomatik olarak sizin yerinize açılmış oluyor. Üstelik cebinizde iken analog tuşlara dokunma sırasında ekran açılmıyor. Böylece cebinizdeyken istenmeyen yerlere de girmemiş oluyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: getget
TRSweet

TRSweet

Üye
Telefon cep modu geçmiş oluyor. Yakınlık sensörü kullanılarak telefonu cebinizden çıkardıktan sonra hiç bir tuşa dokunmadan ekran otomatik olarak sizin yerinize açılmış oluyor. Üstelik cebinizde iken analog tuşlara dokunma sırasında ekran açılmıyor. Böylece cebinizdeyken istenmeyen yerlere de girmemiş oluyor.
Krdesim bu romu S3 mini Gt-I8190 modeline portlayabilirmisin ?
 
MeeksTR

MeeksTR

Üye
    Konu Sahibi
Krdesim bu romu S3 mini Gt-I8190 modeline portlayabilirmisin ?
Malesef kardeşim s3 mini'ye sahip değilim. İstersen S3 mini için 4.4.2 sürümlü mokee romu kurabilirsin. Buyur linkinide veriyim
 
TRSweet

TRSweet

Üye
Malesef kardeşim s3 mini'ye sahip değilim. İstersen S3 mini için 4.4.2 sürümlü mokee romu kurabilirsin. Buyur linkinide veriyim
Saol
 

lavasoft95

Üye
@MeeksTR kardeşim her 3 çalışmanda bence gayet başarılı peki hangisi daha güzel şuan mokee'nin senin editlememiş versiyonunu kullanıyorum bunlardwn hangisini kurmalıyım ?
 
MeeksTR

MeeksTR

Üye
    Konu Sahibi
@MeeksTR kardeşim her 3 çalışmanda bence gayet başarılı peki hangisi daha güzel şuan mokee'nin senin editlememiş versiyonunu kullanıyorum bunlardwn hangisini kurmalıyım ?
Ben de şuan kendim paylaştığım mokee romunu kullanıyorum. 3 romun da kendine has özellikleri birbirinden farklı, senin için hangisi daha kullanışlı gelirse kullanabilirsin.Konumuza tema güncellemesi eklenmiştir.
 


Üst Alt