Bi daha iphone elime sürmek yok :))

Sponsorlu Bağlantılar



OnurErtas

OnurErtas

Üye
Görücez 1200 e sat sen telefonu 1 gün boyunca maxicepe girmicem. Kim alır ki şu an hepsiburada daki fiyatına bak.

12 yasinda kardesim elleme :D
 
Silinen Üye 2480407

Silinen Üye 2480407

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
kullanmasını bilmeyince kötü gelir
bana kullanmayı bilmiom mu diyosun marketi olmasa bi işe yaramayan telefondan hayır mayır gelmez 8 yıl boyunca symbian kullandım zevklerimiz ayrı olabilir ama symbianla devam ediyorum merak etme biliyom ben kullanmayı da
kullanmasını bilmeyince kötü gelir
bana kullanmayı bilmiom mu diyosun marketi olmasa bi işe yaramayan telefondan hayır mayır gelmez 8 yıl boyunca symbian kullandım zevklerimiz ayrı olabilir ama symbianla devam ediyorum merak etme biliyom ben kullanmayı da zevklerimiz ayrı o kadar :)
 
  • Beğen
Tepkiler: The Shadow
0MG90

0MG90

Üye
bana kullanmayı bilmiom mu diyosun marketi olmasa bi işe yaramayan telefondan hayır mayır gelmez 8 yıl boyunca symbian kullandım zevklerimiz ayrı olabilir ama symbianla devam ediyorum merak etme biliyom ben kullanmayı da
bana kullanmayı bilmiom mu diyosun marketi olmasa bi işe yaramayan telefondan hayır mayır gelmez 8 yıl boyunca symbian kullandım zevklerimiz ayrı olabilir ama symbianla devam ediyorum merak etme biliyom ben kullanmayı da zevklerimiz ayrı o kadar :)
tamam.
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2480407


Üst Alt