Silinen Üye 2480407
Kapalı Hesap
iphone 5 kullandım hiç beğenmedim symbiandan memnunumSymbyndan iphone gecip pisman olmak icin kullandigin iphoneun 2g olmasi lazim![]()
iphone 5 kullandım hiç beğenmedim symbiandan memnunumSymbyndan iphone gecip pisman olmak icin kullandigin iphoneun 2g olmasi lazim![]()
peki kardesim iyi gunleriphone 5 kullandım hiç beğenmedim symbiandan memnunum

sanada hirli günlerpeki kardesim iyi gunler![]()
iphone 5 kullandım hiç beğenmedim symbiandan memnunum

300 e bırakıyon mu s4 ü ?ayfon kullandim felegim dondu super s4 satarsam onu kullanirim

hayir 1200 e vericem300 e bırakıyon mu s4 ü ?![]()
hayir 1200 e vericem
sana kotu adam begendi alcak
1200 e satamazsın o telefonu. Shadow dedi dersinsana kotu adam begendi alcak

satarim babami ikna edeyim gorursun1200 e satamazsın o telefonu. Shadow dedi dersin![]()
sen vermessin ben satiyorum sıfır ayarindaBirak gozun gibi bakmayi gozun olsa vermem kardes o parayi![]()
tamam kardesim hayirli kullan parani insallah satarsansen vermessin ben satiyorum sıfır ayarinda
adamin konusunu kirletmeyelimGörücez 1200 e sat sen telefonu 1 gün boyunca maxicepe girmicem. Kim alır ki şu an hepsiburada daki fiyatına bak.satarim babami ikna edeyim gorursun
konudaki adam dil abim tanidik siz actiniz konuyu ben degiltamam kardesim hayirli kullan parani insallah satarsanadamin konusunu kirletmeyelim
banane lan hepsi buradanGörücez 1200 e sat sen telefonu 1 gün boyunca maxicepe girmicem. Kim alır ki şu an hepsiburada daki fiyatına bak.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
