Silinen Üye 2480407
Kapalı Hesap
demi tahdirlikBoşver![]()

demi tahdirlikBoşver![]()

n8 ile uçak mı indiriyon ortakbana kullanmayı bilmiom mu diyosun marketi olmasa bi işe yaramayan telefondan hayır mayır gelmez 8 yıl boyunca symbian kullandım zevklerimiz ayrı olabilir ama symbianla devam ediyorum merak etme biliyom ben kullanmayı da
bana kullanmayı bilmiom mu diyosun marketi olmasa bi işe yaramayan telefondan hayır mayır gelmez 8 yıl boyunca symbian kullandım zevklerimiz ayrı olabilir ama symbianla devam ediyorum merak etme biliyom ben kullanmayı da zevklerimiz ayrı o kadar![]()

uçak mı indiriliyomuşn8 ile uçak mı indiriyon ortak![]()
n8le ortakayfona mağazası olmasa bi işe yaramaz demişsin bende merak ettim n8le neler yapıyorsun diyeuçak mı indiriliyomuşn8le ortak

cigerim n8le ne mi yapıyom flash dosyaları indiriyomayfona mağazası olmasa bi işe yaramaz demişsin bende merak ettim n8le neler yapıyorsun diye![]()
uyguluma geliştirmek çok kolay blututla veri gönderiyom
bu arada telefonu telsiz gibi kullanıp uçak indirebiliyom 
Kadir abi kızdı kaçınayfona mağazası olmasa bi işe yaramaz demişsin bende merak ettim n8le neler yapıyorsun diye![]()

Mesela stabilite, sorunsuzluk, kalite gibi nedenler var. Bir de ailedeki herkes iPhone kullanjyıyorsa tadından yenmez.iPhone ' u mağaza hariç birçok nedenden alabilirsiniz. Tabii ki kullanmayı da bilmek lazım.
Hayırlı işlercigerim n8le ne mi yapıyom flash dosyaları indiriyomuyguluma geliştirmek çok kolay blututla veri gönderiyom
bu arada telefonu telsiz gibi kullanıp uçak indirebiliyom
![]()
Kadir abi kızdı kaçın![]()

aynıAynı
Sen?![]()
bugün bana döner ve iskender bide buz gibi ayran ısmarla

Senin borcun değil miydi o?aynıbugün bana döner ve iskender bide buz gibi ayran ısmarla
![]()
borcun vardı![]()

Amerikan şerbeti de gönderiyim mi?ödemiştim amasıra sende
![]()

Hayırlı işler
![]()

