Cm11 hatalari bu baslikta

Sponsorlu Bağlantılar



ONUR5544

ONUR5544

Üye
Kardesim nova launcher cok hizli ve stabil bide hic ram yrmiyor neredeyse :)

Nova launcher güzelmis ama 25 mb ram harciyor bazen 40 oluyor. Mağlum galaxy w nun Ram i düşük üç-beş mb hesabı yapiyoruz :) Hakan hocamiz neyi öneriyormuş bakalım. @lafactorial
 

T.serdar

Üye
Nova launcher güzelmis ama 25 mb ram harciyor bazen 40 oluyor. Mağlum galaxy w nun Ram i düşük üç-beş mb hesabı yapiyoruz :) Hakan hocamiz neyi öneriyormuş bakalım. @lafactorial
Bende ram yemiyor ayarlar>uygulamalar>calisanlara bakiyorum nova launcher yok
 
ONUR5544

ONUR5544

Üye
Bende ram yemiyor ayarlar>uygulamalar>calisanlara bakiyorum nova launcher yok

Uygulamalar (özellikle launcherlar ) bazen kendilerini önbellekte tutarlar. Bu yüzden çalisanlarda gözükmezler. Ayarlar/uygulamalar/calisanlar> sağ üstten önbelleğe alınan islemler.... e tıklayin. Sizde ne kadar ram tüketiyor merak ettim.
 

T.serdar

Üye
Uygulamalar (özellikle launcherlar ) bazen kendilerini önbellekte tutarlar. Bu yüzden çalisanlarda gözükmezler. Ayarlar/uygulamalar/calisanlar> sağ üstten önbelleğe alınan islemler.... e tıklayin. Sizde ne kadar ram tüketiyor merak ettim.
23-25 arasi yiyor ama 4.0.4 romuna sahip oldugum icin kernelde 377 mb ram oldugu icin telefonda gram kasma yok yag gibi akiyor sarji bir gun tepe tepe kullaniyorum :)
 
ONUR5544

ONUR5544

Üye
23-25 arasi yiyor ama 4.0.4 romuna sahip oldugum icin kernelde 377 mb ram oldugu icin telefonda gram kasma yok yag gibi akiyor sarji bir gun tepe tepe kullaniyorum :)

Ben cm11 + Khan kernel 360mb ( oc + trim destekli kernel) + güncel adreno driverları ile kullaniyorum trebuchet de 20 mb kullaniyordu. Ramden yana genel olarak sikintim yok ama tarayici yoğun web sayfalarina girdiği zaman ram darboğaz oluşturuyor. Ondan sordum size :) yoksa bende de yağ gibi Allah a şükür :)
 

T.serdar

Üye
Ben cm11 + Khan kernel 360mb ( oc + trim destekli kernel) + güncel adreno driverları ile kullaniyorum trebuchet de 20 mb kullaniyordu. Ramden yana genel olarak sikintim yok ama tarayici yoğun web sayfalarina girdiği zaman ram darboğaz oluşturuyor. Ondan sordum size :) yoksa bende de yağ gibi Allah a şükür :)
Cm11 de evet yag gibi ama ben cok yogun kullanirim yani cok uygulama ayni anda aciyorum 3 tane tarayici var ve cok fazla program var cm11 de bunlara girince aninda kasiyor ama one of a kind romunda bu sıkıntı yok o yuzden cm11 kullanmiyorum bide sarj yuzunden :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ONUR5544
sir mordred

sir mordred

Üye
Hmm 4.hata çözülmüş muhtemelen :)
Listeden silebiliriz ama diğer arkadaşlarında onayına ihtiyaç var
Ben denedimde video önizlemelerinde sorun yoktu
Diğer arkadaşlarda onaylayabilirlermi?

Cm11'in kendi tarayıcısına girin ve tarayıcıdan youtube'a girin (m.youtube.com)
Daha sonra arama yerinden herhangi bir sözcükle arama yapın çıkan video listesine bakın videoların küçük önizlemeleri siyahmı yoksa normalmi bakın
 
ONUR5544

ONUR5544

Üye
Bende sorunlu sanırım.

 
aJHier

aJHier

Üye
bugun farkettim , parlaklık otomatik olmuyor.
 
sir mordred

sir mordred

Üye
bugun farkettim , parlaklık otomatik olmuyor.

Bu çok öncelerden belirtilmiş bir olaydı kardeşim
Çalışmamasının sebebi maalesef donanımlarımızın desteklememesi(maalesef yakınlık sensörüne sahibiz ama ışık sensörüne değil)
Yani bu bir hata değil donanımların elvermemesi..
 

T.serdar

Üye
Bende sorunlu sanırım.

Youtubeye wifi vpn sini degistirerek girsene neden program kullaniyorsun hemde internet hizi yavasliyor istersen

Ayarlar>wifi>bagli old.agin ustune gel ve agi degistir de sonra gelismisleri tikle ve statik yap ip yi daha sonra dns1 yazan yeri sil ve 77.88.8.8 yap dns2 ise 77.88.8.1 yap ve kaydet daha sonra youtube gir :)
 
sir mordred

sir mordred

Üye
Bende sorunlu sanırım.


Geç cevap yazdığım için üzgünüm
Hmm demekki hala sorunlu o yüzden ortak olarak hata çözülmedi,hala devam ediyor diyebiliriz o yüzden listeden silmiyoruz

Teşekkürler onaylama için
 
  • Beğen
Tepkiler: ONUR5544
ONUR5544

ONUR5544

Üye
Youtubeye wifi vpn sini degistirerek girsene neden program kullaniyorsun hemde internet hizi yavasliyor istersen

Ayarlar>wifi>bagli old.agin ustune gel ve agi degistir de sonra gelismisleri tikle ve statik yap ip yi daha sonra dns1 yazan yeri sil ve 77.88.8.8 yap dns2 ise 77.88.8.1 yap ve kaydet daha sonra youtube gir :)

Hemen uyguladım ve teşekkür ediyorum. Hotspot Shield Vpn artik silinebilir. Hem o acikken telefon cok isiniyo niye bilmiyorum :)
 
  • Beğen
Tepkiler: T.serdar
ONUR5544

ONUR5544

Üye
Geç cevap yazdığım için üzgünüm
Hmm demekki hala sorunlu o yüzden ortak olarak hata çözülmedi,hala devam ediyor diyebiliriz o yüzden listeden silmiyoruz

Teşekkürler onaylama için
Rica ederim. Kernelle ilgisi var midir bilmiyorum. Sanirim (türkceye yanlis cevirmediysem) arco yeni sürümde adreno sürücüleriyle beraber bir de kernel güncellemesi yapmis. Yeni kernel(eğer varsa) bu sorunu düzeltmis olabilir mi ?
 
EnverYigit

EnverYigit

Üye
Ekran görüntüsü çekiyorum burada bir sıkıntı yok fakat bildirim çubuğunda Ekran görüntüsü kaydedildi yazan kısmı temizleyemiyorum telefon kapatıp açana kadar, saga veya sola cekiyorum silinsin diye olmuyor. Sizde de böyle bir sorun mevcut mu acaba?
 
sir mordred

sir mordred

Üye
Ekran görüntüsü çekiyorum burada bir sıkıntı yok fakat bildirim çubuğunda Ekran görüntüsü kaydedildi yazan kısmı temizleyemiyorum telefon kapatıp açana kadar, saga veya sola cekiyorum silinsin diye olmuyor. Sizde de böyle bir sorun mevcut mu acaba?

Bende gayet iyi kardeşim
3 tane screenshot alıp dediğini denedim
Herhangi bir sorun olmadı herşey gayet iyi
 
  • Beğen
Tepkiler: EnverYigit ve reckless86

T.serdar

Üye
Ekran görüntüsü çekiyorum burada bir sıkıntı yok fakat bildirim çubuğunda Ekran görüntüsü kaydedildi yazan kısmı temizleyemiyorum telefon kapatıp açana kadar, saga veya sola cekiyorum silinsin diye olmuyor. Sizde de böyle bir sorun mevcut mu acaba?
Bendede oluyordu cm9 a gectim ben :)
 
  • Beğen
Tepkiler: EnverYigit
reckless86

reckless86

Üye
Ekran görüntüsü çekiyorum burada bir sıkıntı yok fakat bildirim çubuğunda Ekran görüntüsü kaydedildi yazan kısmı temizleyemiyorum telefon kapatıp açana kadar, saga veya sola cekiyorum silinsin diye olmuyor. Sizde de böyle bir sorun mevcut mu acaba?
Bende denedim dediğini 5-6 kez öyle bir sorun olmadi
 
  • Beğen
Tepkiler: bilen19, EnverYigit ve sir mordred
burak_909

burak_909

Üye
1) galeriye girice sinir bozucu bir sekilde donma yaşıyor telefon sinirden duvara firlattim demin!

2) şebeke kesilip kesilip duruyor o da ayrı bi sinir bozucu bugun bu telefonu paramparca edebilirdim.
 
  • Beğen
Tepkiler: hasaneness

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
997
uguradikti
Cevap
0
Görüntüleme
2K
uguradikti
Cevap
300
Görüntüleme
24K


Üst Alt