[JB][4.1.2]G-wonder Rom

Sponsorlu Bağlantılar

chucky8626

chucky8626

Üye
Eyw hocam biraz daha iyi simdi ;)
Bu arada yeni rom icin bikac fikir vermek isterim..samsung cihaz kullaniorz o yuzden s5 gorunumlu olursa iyi olur.mumkun olduguncada grksiz uyg.lardan arindirirsan super olur.touchwiz cok kasiyosa en azindan simge paketini degistirme olanagi sunarsan tadindan yenmez.. :) bide kitkat durum cubugu simgeleri istiyoruz :)

E="Wolf389, post: 7022418, member: 2513256"]Ben modern combat 4 ve gta san kasmadan oynuyorum[/QUOTE]
Hocam bisi sorucam bu oyunlari oynamak icin neler yaptin? Hangi ayarlari kullaniyosun ve ne kdr uygulama yuklu cihazda? Ha bide batarya durumun nasil?
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre


Wolf389

Wolf389

Üye
@chucky8626 seeder ve scrpit kullandim ve rahatca oynatiyor bide en son olarak gt racing 2 denedim onuda sorunsuz oynatti batarya ya gelecek olursak ondemand ve row seciyorum 7 saatte % 1 fln gidio ama bi kez saat 23 de sarzdan cekmistim okula gidip geldigimde sqrz hala % 100 du

denedigim oyunlar:modern combat 4,gta san, gt racing 2, robot steel world boxing, hizli ve ofkeli 6, most wanted denedim sorunsuzca acti bugun bide asphalt8 dener haber ederim
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Eski sayfalarda yeni versiyonun ekran resmi var ama değişiklikler olması muhtemel :oke:
 

manyakk_cocuk

Üye
ya yükledimde virüs var emeğine tebrikmi edeyim yoksa kınayıp yenidenmi rom atim çok saçma bi işin içindeyim yazık yani
 
Wolf389

Wolf389

Üye
Asphalt 8 tokyo bolumunda kasmalar oluyo.Gladiator romu bana gore oyun performansi olarak gwonder dan iyiydi ama asphalt 8 tokyo bolumunu acarken oyun kapandi ama diger gt racing 2 , hizli ve ofkeli 6 gibi oyunlar olsun gladiator rom gwonderi gecmisti ama asphalt 8 ters tepki yapti

@-Emre bu roma uygun yoon kernel var mi ?
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
ya yükledimde virüs var emeğine tebrikmi edeyim yoksa kınayıp yenidenmi rom atim çok saçma bi işin içindeyim yazık yani


Ne virüsü be???
Asphalt 8 tokyo bolumunda kasmalar oluyo.Gladiator romu bana gore oyun performansi olarak gwonder dan iyiydi ama asphalt 8 tokyo bolumunu acarken oyun kapandi ama diger gt racing 2 , hizli ve ofkeli 6 gibi oyunlar olsun gladiator rom gwonderi gecmisti ama asphalt 8 ters tepki yapti

@-Emre bu roma uygun yoon kernel var mi ?

Mevcut değil xda da cm10 yazıyor ama cm9
 
Bysalih41

Bysalih41

Üye
Virus falan yok romda arkadasim gayet stabil bir rom
 
  • Beğen
Tepkiler: chucky8626 ve -Emre

emrah166

Üye
Emre hocam bu romda kullanabilecegimiz bi touchwiz temasi var midir yada bi oneriniz ?
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Google play de Thomassafca'nin theme chooser teması var ama rom zaten touchwiz temalı sadece launcher kurarsaniz yeterli onu da xdadan bulabilirsiniz :oke:
 

emrah166

Üye
Saolun hocam bir launcher buldum zaten tsk
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre
Samsungw_53

Samsungw_53

Üye
mrb
Cm 11 kullanıyorum ama hiçbir zaman bu rom kadar stabil ve akıcı rom görmedim bana göre peki cm 11 deki bazı uygulamaları burada görebilirmiyiz mesela rehber bölümü ,tel arama bölümü, bildirim şeffah olması vs
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
mrb
Cm 11 kullanıyorum ama hiçbir zaman bu rom kadar stabil ve akıcı rom görmedim bana göre peki cm 11 deki bazı uygulamaları burada görebilirmiyiz mesela rehber bölümü ,tel arama bölümü, bildirim şeffah olması vs

google playden kitkat teması kurabilirsnizi veya 2. versiyonda bildirimleri şeffaf yapabailiriz ama tamamı benzemez
 
Samsungw_53

Samsungw_53

Üye
google playden kitkat teması kurabilirsnizi veya 2. versiyonda bildirimleri şeffaf yapabailiriz ama tamamı benzemez
Hocam kitkat teması kurmakla olay çözülür mü bildirim çubuğu seffaf olsun yeter peki yeni versiyon ne zaman çıkacak ki
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Samsungw_53

Samsungw_53

Üye
Rom'u kurdum gerçekten çok stabil deneyim haber verecemde tema ile alakalı v2 hakkında bişey demediniz hocam ? Çok bekletmeyin..
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
dedim ya :D
 
ilteberaksoy

ilteberaksoy

Üye
Arkadaşlar,size üzülerek söylüyorum ki kişisel sebepler yüzünden wonder ailesini bırakıyorum.Hakkınızı helal edin.
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre
sir mordred

sir mordred

Üye
  • Beğen
Tepkiler: -Emre
ilteberaksoy

ilteberaksoy

Üye
Maddi durum kardeş.
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre
Bysalih41

Bysalih41

Üye
@sir mordred pm bakarmisin
 

Benzer Konular

ByBlaCk4
Cevap
30
Görüntüleme
3K
BraveHeart1923
omer2546
Cevap
17
Görüntüleme
2K
en-sel
-Emre
Cevap
542
Görüntüleme
38K


Üst Alt