Tavsiye galaxy s2'den Lumia 820'ye geçmek...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
HAM ZA

HAM ZA

Üye
    Konu Sahibi
galaxy s2'den Lumia 820'ye geçmek...
Mantıklı olur mu? Android'den sıkıldım artıları s2'ye göre nedir?
 


Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
Sadece geç

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
Secret Light

Secret Light

Üye
Stabil bir cihaz 1gb ram ı var fotoğraf çekmesi iyi bencede sadece geç.

Nokia Lumia 525 İle Gönderildi.
 
osmanmert94

osmanmert94

Üye
Geç, hız ve kaliteyi hisset... O fiyata hiçbir Sony veya hTc seni L820 kadar memnun etmez.
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
aynen :sahan: genemi sen :close_tema: :konus: en azından zarar etmez


Zarar etmemek için bir telefona 2000 lira verilmez. 900 liralık telefon alırsın suya düşer 500e yaptırır 1400e kurtulursun. 600lirayada ailenden birine telefon alırsın.

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
HAM ZA

HAM ZA

Üye
    Konu Sahibi
Benim bazı çekincelerim var ama. Şunlar ki;
-Facebook'a fotoğraf yüklenebiliyormu?
-1080p çekerken yakınlaştırma varmı?(s2'nin tek eksiği bu olsa gerek)
-Dosya Yöneticisi yoktu güncelleme oldu mu o hususta
-Oyun performansı s2'ye göre nasıl?
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Benim bazı çekincelerim var ama. Şunlar ki;
-Facebook'a fotoğraf yüklenebiliyormu?
-1080p çekerken yakınlaştırma varmı?(s2'nin tek eksiği bu olsa gerek)
-Dosya Yöneticisi yoktu güncelleme oldu mu o hususta
-Oyun performansı s2'ye göre nasıl?


1080p değilde 720p var ama yakınlaştırmayı bilmiyorum. Dosya yöneticisi ay sonunda geliyor ama mağazada var. Oyun performansı Lumia 520de iyi L820de daha iyidir.

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 
PureFood

PureFood

Üye
O fiyata alacağın Sony ya da HTC'den hayır gelmez. Doğruya doğru. Telefon 900 Tl civarı. Ha ikinci el falan ayrı konu, ama yine de 820 iyi bir fiyat/performans telefonu.
Benim bazı çekincelerim var ama. Şunlar ki;
-Facebook'a fotoğraf yüklenebiliyormu?
-1080p çekerken yakınlaştırma varmı?(s2'nin tek eksiği bu olsa gerek)
-Dosya Yöneticisi yoktu güncelleme oldu mu o hususta
-Oyun performansı s2'ye göre nasıl?
Facebook'a neden fotoğraf yüklenmesin?
Resmi dosya yöneticisi geliyor.
Adreno 225 var, Youtube'dan da testleri izleyebilirsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: maydinmaydin ve ogzhnoTr
Ali Kurtaran

Ali Kurtaran

Üye
Sen hala düşünüyor musun :birak: :D
 
  • Beğen
Tepkiler: HAM ZA ve ogzhnoTr
ishak388

ishak388

Üye
Zarar etmemek için bir telefona 2000 lira verilmez. 900 liralık telefon alırsın suya düşer 500e yaptırır 1400e kurtulursun. 600lirayada ailenden birine telefon alırsın.

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
z 1200 - z1 1690 - z2 2399 - fiyatlar tahminidir :oku
 
PureFood

PureFood

Üye
  • Beğen
Tepkiler: ogzhnoTr
HAM ZA

HAM ZA

Üye
    Konu Sahibi
Beyler teşekkürler Android istesem lg g3 filan alırım wp8 li bir cihaz istiyorum malum iphone'ler uçuk..
 
alical33

alical33

Üye
Benim bazı çekincelerim var ama. Şunlar ki;
-Facebook'a fotoğraf yüklenebiliyormu?
-1080p çekerken yakınlaştırma varmı?(s2'nin tek eksiği bu olsa gerek)
-Dosya Yöneticisi yoktu güncelleme oldu mu o hususta
-Oyun performansı s2'ye göre nasıl?
820 de 920 ile aynı donanım fakat kamera pil ve ekran farkı var video çekiminde nokia kamera ile yakınlaştırma yapabilirsin dosya yöneticisi mağazada var fakat resmi uygulama wp8.1 final surumden sonra yayınlanacak oyun performansı olarak s2 den geri kalacağını sanmıyorum mesela arkadaşımın birinde s2 birinde 920 var s2 de angry birds go oynanamayacak şekilde kasarken 920 de son derece akıcı eediğim gibi donanım özellikleri aynı olduğu için fark olmayacaktır
 
  • Beğen
Tepkiler: HAM ZA
HAM ZA

HAM ZA

Üye
    Konu Sahibi
O fiyata alacağın Sony ya da HTC'den hayır gelmez. Doğruya doğru. Telefon 900 Tl civarı. Ha ikinci el falan ayrı konu, ama yine de 820 iyi bir fiyat/performans telefonu.
Facebook'a neden fotoğraf yüklenmesin?
Resmi dosya yöneticisi geliyor.
Adreno 225 var, Youtube'dan da testleri izleyebilirsin.

Adreno 225'i biliyorum 500mhz
Benim sorum 1080p'de yakınlaştırma..
720p'de s2 de yakınlaştırıyor

Facebook'a genelde tarayıcıdan giriyorum o yüzden sordum
820 de 920 ile aynı donanım fakat kamera pil ve ekran farkı var video çekiminde nokia kamera ile yakınlaştırma yapabilirsin dosya yöneticisi mağazada var fakat resmi uygulama wp8.1 final surumden sonra yayınlanacak oyun performansı olarak s2 den geri kalacağını sanmıyorum mesela arkadaşımın birinde s2 birinde 920 var s2 de angry birds go oynanamayacak şekilde kasarken 920 de son derece akıcı eediğim gibi donanım özellikleri aynı olduğu için fark olmayacaktır

O oyun Ace2 de kasmıyor s2'de kasması imkânsz..

Gta san Andreas mesela?
 
osmanmert94

osmanmert94

Üye
Benim bazı çekincelerim var ama. Şunlar ki;
-Facebook'a fotoğraf yüklenebiliyormu?
-1080p çekerken yakınlaştırma varmı?(s2'nin tek eksiği bu olsa gerek)
-Dosya Yöneticisi yoktu güncelleme oldu mu o hususta
-Oyun performansı s2'ye göre nasıl?

-Evet Facebook ta fotoğraf yüklenebiliyor.
-Evet Nokia Camerada çekim esnasında yakınlaştırma yapılabiliniyor.
-Güncelleme ile destek geldi mağazada birçok dosya yöneticisi uygulaması var.
-Kesinlikle daha iyidir. Hatta Galaxy S3'ten de iyidir. Veya aynı seviyededir. Oyun performansı konusunda kafanda soru kalmasın. Gayet iyi. Galaxy S2'den ziyade S3'le yarıştırmak daha mantıklı. Grafik işlemcisi fena değil yani.
 
  • Beğen
Tepkiler: HAM ZA
ishak388

ishak388

Üye
ne ne ne ne ne bu ne iş bu lak lak bu iniş bu çakmak bugün iş bırak :off:
 
  • Beğen
Tepkiler: AssassinmasteR ve HAM ZA
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt