Karşılaştırma 32 GB ile ilgili bir sorum olacak

Sponsorlu Bağlantılar

Yağız Ryan

Yağız Ryan

Üye
    Konu Sahibi
32 GB ile ilgili bir sorum olacak
Arkadaşlar Merhaba öncelikle Lumia 930 almaya karar vermiştim alacağım zaten inşallah tek eksik zamanın gelmesi herneyse. Bu telefonun sadece 32 GB lık versiyonu bulunuyor İlk sorum; İleride belki 64 GB lık versiyonu çıkabilir mi? İkinci sorum ise; 32 GBlıı telefonu alan arkadaşlar kapasitede sıkıntı çekiyorlarmı?

Not: Konuyu cihaz Bolumune açtım ilgi görmedi konu Sorularıma cevap bulmam lazım diye buraya açmak zorunda kaldım
 


omerk88

omerk88

Üye
64 gb modeli çıkacağını sanmam aksi halde ikisini birden tanıtırlardı ayrıca 920 kullanıyorum 32 gb yaklaşık 8 gb oyun var ve 200 üzerinde uygulama mevcut ve hala 10 gb yakın boş alan var, müzik video saymıyorum bile gerisini sen hesap et kardeşim
 

ArMaGeDdOn_87

Üye
32 yeterli de 930 u almak için iyi düşündünmü ?
 
Yağız Ryan

Yağız Ryan

Üye
    Konu Sahibi
100 un üzerinde uygulamamı yok artık!:D ve evet duşundum çok kaliteli 1520 den sadece 3 farkı var 1" kuçuk ve sd kartı yok birde bararya
 
osmanmert94

osmanmert94

Üye
Hocam sana onun yerine eğer bütçen yeterli ise Lumia 1520 almanı tavsiye ederim. Batarya 3400mAh.
 
Ali Kurtaran

Ali Kurtaran

Üye
930 yerine 1520 al.sd kart ve batarya farkı hissedilir.Fakat 32 gb fazlası ile yeter.6 inç alışırsın :)

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
ishak388

ishak388

Üye
Arkadaşlar Merhaba öncelikle Lumia 930 almaya karar vermiştim alacağım zaten inşallah tek eksik zamanın gelmesi herneyse. Bu telefonun sadece 32 GB lık versiyonu bulunuyor İlk sorum; İleride belki 64 GB lık versiyonu çıkabilir mi? İkinci sorum ise; 32 GBlıı telefonu alan arkadaşlar kapasitede sıkıntı çekiyorlarmı?

Not: Konuyu cihaz Bolumune açtım ilgi görmedi konu Sorularıma cevap bulmam lazım diye buraya açmak zorunda kaldım
neredeyse en büyük boyutlu oyunları indirsen dolar sıkıntı çekmezsin
 
alical33

alical33

Üye
1520 de 32gb daha önce de 920 kullandım hiç hafıza sıkıntısı çekmedim
 
okinro

okinro

Üye
100 un üzerinde uygulamamı yok artık!:D ve evet duşundum çok kaliteli 1520 den sadece 3 farkı var 1" kuçuk ve sd kartı yok birde bararya
Benim 920 de oyunlarla birlikte 200'ü geçiyordur uygulama sayısı. Aynı donanıma sahip android olsaydı bu kadar oyun ve uygulamayla yerinden kalkmazdı telefon. 920 ilk günkü hızında.
 
  • Beğen
Tepkiler: Yağız Ryan
Yağız Ryan

Yağız Ryan

Üye
    Konu Sahibi
930 un tasarımı çok hoş 1520 de çok pahalı 2300 arkadaş :) Neyse inşallah yakın zamanda 64 lusu duyurulur :) 5" çok uygun
1520 de 32gb daha önce de 920 kullandım hiç hafıza sıkıntısı çekmedim
Ama sende SD kart desteği var:)
 
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
Şahsen ben 32 gb dabi ara hafıza sıkıntısı çektim.40 aşkın oyun vardı 100 e yakın yada çok tam hatırlamıyorum uygulama filan falan derken bi konserde vdeo çekiminde hafıza dolu uyarısı almıştım.Şimdi ise rahatım.Oyun az var uygulama az kafam rahat :)

 
  • Beğen
Tepkiler: Yağız Ryan
alical33

alical33

Üye
İişte 64 GB olsa O olmazdı bilemiyorum 1520yrmi yönelsem acaba:)
Taktığını duşun 64 GB :) Çok güzel:)
Hiç ihtiyacım olmadı ama olursa takarım hem neden 930 da al 1520 keyfine bak sıfırı 2300 değil 2100 ayrıca 1600 e 1700 e kadar kapalı kutu taahhut bozma cihaz bulabilirsin şayet sen de taahhutle almayacaksan :)
 
PureFood

PureFood

Üye
Bende hep bol hafıza var :D oyun uygulama az müzik yok arada video atarım izlerim, 20 Gb boş olur en az. Bu kişiden kişiye değişir sonuçta. Ancak popüler iOS cihazların bile 16 Gb olup hafıza kartı desteği olmadığını düşünürsek 32 Gb baya yeterli denilebilir.
 
Yağız Ryan

Yağız Ryan

Üye
    Konu Sahibi
Hiç ihtiyacım olmadı ama olursa takarım hem neden 930 da al 1520 keyfine bak sıfırı 2300 değil 2100 ayrıca 1600 e 1700 e kadar kapalı kutu taahhut bozma cihaz bulabilirsin şayet sen de taahhutle almayacaksan :)
1520 Duşunuyprum Bilmiyorum yani 1900 e kadar lumıa 1520 bulabilir miyim ve ben bu telefonu yılbaşında falan alıcam :)
 
alical33

alical33

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Yağız Ryan
Yağız Ryan

Yağız Ryan

Üye
    Konu Sahibi
Şuan telefonumdan memnunu zaten kusursuz bir cihaz almayı duşunuyorum sen peki 1520'den memnun musun? hız görüntü kamera vs vs kısa bir özetlersen aydınlatabilirsin :) :
 
alical33

alical33

Üye
Sana şöyle soyliyim son 6 ay içinde sırasıyla 920-note3-5s ve 1520 kullandım kamera konusunda zaten tartışılmaz am en beğendiğim yanı ise güneş ışığı altında bile ekranı rahatlıkla görebiliyorum diğerleri böyle değildi elimle gölge yaptıpım zamanlar okuyordu ama 1520 de hiç öyle bişey yapmadım telefonu gören arkadaşlarımda şaşırıyor hiç etkilenmiyor falan diye kısacası 1520 tam benim için yapılmış bi cihaz boyuta da alışman için en fazla 3gun veriyorum sonra diğer telefonlar sana kuçuk gelecek ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: Yağız Ryan


Üst Alt