[JB][4.1.2]G-wonder Rom

Sponsorlu Bağlantılar

-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Duzelmez baska siteye yklemek lazim ama mesef vaktim yok elinde olan biri boxa upload edebilir
 


Wolf389

Wolf389

Üye
Hocam fmr memory cleanerdan 5 dk temizleyemiyor napabilirim telefon kitleniyor
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Temizlemeyin fmra ihtitac yok ki
 
+Furkan

+Furkan

Üye
Arkadaslar nolur birisi gwonder linki atsın birisi

Not: Dropbox iptal
 
ilteberaksoy

ilteberaksoy

Üye
benden size müjde romum 1 ay sonra geliyor :)
not : backup rom olacak ve cm9 veya 11 unoffical tabanlı olcak ama %90 cm9
 
+Furkan

+Furkan

Üye
Sagolun hocam @-adem- kardeşimden aldım linki
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre ve -aLoNeDarK-
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
:oke:
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: Bysalih41
chucky8626

chucky8626

Üye
Abicim rom iyi guzel de ram kullanimim 230 civarlarinda.greenify kurulu hepi topu 10 tane uygulama yuklu cihazimda.romun orjinal haliyle real reacing 3 oynadim kasti.seeder ekledim kasti.honex7up turbo kernel yukledim kasti.supremacyscriptv3 ekledim yine kasti..asphalt 8 i kasmadan oynadim diyenler var.benim cihazim o oyunu acmiyo bile?Pardon da siz nasil oynadiniz bi izah eder misiniz acaba ???
Ayrica class10 16 gb hafiza karti kullaniyorum..
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Abicim rom iyi guzel de ram kullanimim 230 civarlarinda.greenify kurulu hepi topu 10 tane uygulama yuklu cihazimda.romun orjinal haliyle real reacing 3 oynadim kasti.seeder ekledim kasti.honex7up turbo kernel yukledim kasti.supremacyscriptv3 ekledim yine kasti..asphalt 8 i kasmadan oynadim diyenler var.benim cihazim o oyunu acmiyo bile?Pardon da siz nasil oynadiniz bi izah eder misiniz acaba ???
Ayrica class10 16 gb hafiza karti kullaniyorum..

Ayarlar/performans sekmesi.
işlemci yöneticisi/interactive.
açıldığında ayarlaya tik at
I/O zamanlayıcı DEADLINE
Açıldığında ayarlaya tik at
bellek yönetimi
hepsi işaretli zram sıfır
16bit şeffaflık işaretle telefonu yeniden başlat.
intagram, twiter, facebook(!!!!), foursquare mümkünse whatsapp dahil hiç bir sosyal uygulama kurma(!)

seeder agressive seç hepsine tik at aktif et.
ASLA RAM TEMİZLEME(!)
Telefonun dahili hafızasını tamamen boşalt
hafıza kartının da yarısı mümkünse boş olsun
oyun açarken interneti kapat(wifi veya 3g)
orjinal kernel kullan(!)
custom tema yükleme

bunları yaptıysan ve hala kasıyorsa kusura bakma ama ya cihazın ya da senin kasma anlayışında bir sorun var.

asphalt 8 i playden kur

Ayrıca hafıza kartının markası ve üretim yeri ?


bir de... Bu cihaz 2011 çıkışlı kısıtlı donanıma sahip bir ANDROID.

Ve geliştiriciler sizin emir kulunuz değil.
 
  • Beğen
Tepkiler: alieroglu04
chucky8626

chucky8626

Üye
Ayarlar/performans sekmesi.
işlemci yöneticisi/interactive.
açıldığında ayarlaya tik at
I/O zamanlayıcı DEADLINE
Açıldığında ayarlaya tik at
bellek yönetimi
hepsi işaretli zram sıfır
16bit şeffaflık işaretle telefonu yeniden başlat.
intagram, twiter, facebook(!!!!), foursquare mümkünse whatsapp dahil hiç bir sosyal uygulama kurma(!)

seeder agressive seç hepsine tik at aktif et.
ASLA RAM TEMİZLEME(!)
Telefonun dahili hafızasını tamamen boşalt
hafıza kartının da yarısı mümkünse boş olsun
oyun açarken interneti kapat(wifi veya 3g)
orjinal kernel kullan(!)
custom tema yükleme

bunları yaptıysan ve hala kasıyorsa kusura bakma ama ya cihazın ya da senin kasma anlayışında bir sorun var.

asphalt 8 i playden kur

Ayrıca hafıza kartının markası ve üretim yeri ?


bir de... Bu cihaz 2011 çıkışlı kısıtlı donanıma sahip bir ANDROID.

Ve geliştiriciler sizin emir kulunuz değil.
Dostum kusura bakma da senin icin bisi demedim zaten.. romu cok begendim..asphalt 8 oynayanlar nasil oynamis onu merak ettim sadece..tum ayarlari yaptm.sosyal uygulamalari dondurdum.seeder aggresivede zaten.ama orjinal kernel bana da bi tik daha iyi gibi geldi..ellerine saglik bi sozumuz yok.ama tema yok su yok bu yok uyg yok.0 gorsellikle de teli kullanmamizin bi anlami yok be kardes :) bn yine bi orj kernele donup deniym.tsklr ;) pardon hafiza kartim da kingston uretim yeri taiwan sanirim
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: -Emre
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Dostum kusura bakma da senin icin bisi demedim zaten.. romu cok begendim..asphalt 8 oynayanlar nasil oynamis onu merak ettim sadece..tum ayarlari yaptm.sosyal uygulamalari dondurdum.seeder aggresivede zaten.ama orjinal kernel bana da bi tik daha iyi gibi geldi..ellerine saglik bi sozumuz yok.ama tema yok su yok bu yok uyg yok.0 gorsellikle de teli kullanmamizin bi anlami yok be kardes :) bn yine bi orj kernele donup deniym.tsklr ;)

yok sen yanlış anladın bu yorum sadece sana değil :D
 
chucky8626

chucky8626

Üye
yok sen yanlış anladın bu yorum sadece sana değil :D
E eyw o zaman ;) ben normalde xda da olan S5 feel Galaxy W5 v3 romu kullaniyodum fakat 4.0.4 oldugu icin gravity box vs kullanamiorm.xblast de saglikli calismiyo.ama hem gorselligi hem oyun performansi cok iyi..gunde 5 rom degistiren bi insanim .d ama dedigin gibi bu cihazdan artik umidi kestm.ram olmazsa olmuyo abi anladm bunu..bu rom da guzel olmus..gravity box vs exposedle yuklu olan seyler romun yavaslamasina sebep okur mu kardes? Birde supremacy yi kurmami tavsiye edermisn bu roma?
 
Son düzenleme:
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
supremacy kur gravity box yavaşlatır ne hantallığını gördünüz acaba :D :D
 
-Oruc

-Oruc

Üye
emre hocam yeni surum ne zaman gelior ?
 
-Oruc

-Oruc

Üye
yha :) burda merakla beklioz birazcikk harekett :)
 
Wolf389

Wolf389

Üye
Ben modern combat 4 ve gta san kasmadan oynuyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre

Benzer Konular

ByBlaCk4
Cevap
30
Görüntüleme
3K
BraveHeart1923
omer2546
Cevap
17
Görüntüleme
2K
en-sel
-Emre
Cevap
542
Görüntüleme
38K


Üst Alt