Abicim rom iyi guzel de ram kullanimim 230 civarlarinda.greenify kurulu hepi topu 10 tane uygulama yuklu cihazimda.romun orjinal haliyle real reacing 3 oynadim kasti.seeder ekledim kasti.honex7up turbo kernel yukledim kasti.supremacyscriptv3 ekledim yine kasti..asphalt 8 i kasmadan oynadim diyenler var.benim cihazim o oyunu acmiyo bile?Pardon da siz nasil oynadiniz bi izah eder misiniz acaba ???
Ayrica class10 16 gb hafiza karti kullaniyorum..
Ayarlar/performans sekmesi.
işlemci yöneticisi/interactive.
açıldığında ayarlaya tik at
I/O zamanlayıcı DEADLINE
Açıldığında ayarlaya tik at
bellek yönetimi
hepsi işaretli zram sıfır
16bit şeffaflık işaretle telefonu yeniden başlat.
intagram, twiter, facebook(!!!!), foursquare mümkünse whatsapp dahil hiç bir sosyal uygulama kurma(!)
seeder agressive seç hepsine tik at aktif et.
ASLA RAM TEMİZLEME(!)
Telefonun dahili hafızasını tamamen boşalt
hafıza kartının da yarısı mümkünse boş olsun
oyun açarken interneti kapat(wifi veya 3g)
orjinal kernel kullan(!)
custom tema yükleme
bunları yaptıysan ve hala kasıyorsa kusura bakma ama ya cihazın ya da senin kasma anlayışında bir sorun var.
asphalt 8 i playden kur
Ayrıca hafıza kartının markası ve üretim yeri ?
bir de... Bu cihaz 2011 çıkışlı kısıtlı donanıma sahip bir ANDROID.
Ve geliştiriciler sizin emir kulunuz değil.