savaş en son çare olarak görülmeli

Sponsorlu Bağlantılar

Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
ne maaşı devletin çadır ve kontynır kentleri var orda kalıyorlar tabi bildiğim kadarıyla yemekler toplu dağıtılıyor alamayanlarıda aç kalıp kenti terk ediyor
Sen oyle san yavrum.
 
  • Beğen
Tepkiler: The SLayeR


KayraBey

KayraBey

Üye
Biz mazlumun yanındayız. O insanlar Müslüman. İyi yada kötü. Sanki bizde Müslüman olup yemediği halt olmayan mı var? Günaha girer ayrı konu. Ama dinden çıkan milyonlar var belki. Burada birkaç zayıf yüzünden hepsini aynı kefeye koyamazsınız...
 
  • Beğen
Tepkiler: ozakin70
greenmile

greenmile

Üye
sınıra mayın döşenmesi taraftarıyım ve hepsini geri vatanlarına yollamalıyız.
 
  • Beğen
Tepkiler: Oğuzhan ve Dede
KayraBey

KayraBey

Üye
sınıra mayın döşenmesi taraftarıyım ve hepsini geri vatanlarına yollamalıyız.
Müslüman Müslüman'ın ancak kardeşidir!
Bu ne iğrenç bir düşünce? Onlara yapılan sana yapılsa? Annene, babana, ablana... İster misin mayınlı tarladan geçmek? Hiç insanlık kalmamış sizde.
 
  • Beğen
Tepkiler: ozakin70 ve greenmile
greenmile

greenmile

Üye
Müslüman Müslüman'ın ancak kardeşidir!
Bu ne iğrenç bir düşünce? Onlara yapılan sana yapılsa? Annene, babana, ablana... İster misin mayınlı tarladan geçmek? Hiç insanlık kalmamış sizde.

Bu dünyada müslüman ülkeler kadar birbirinin kuyusunu kazan var mı? Hangisi birbirini kolluyor? Olay müslümanlık falan da değil benim vatandaşımın vergileriyle elalemi beslemek ne demek yahu? Ben dünyanın en pahalı benzinini kullanıyorum misal. Neden? Çok mu zenginim diğerlerinden yoksa keriz miyim?

Aynı durum bu ülkenin başına gelse hiç bir komşu dönüpte ya nedir ne değildir diye sormaz.

Bugün benim başımda böyle bir bela yok ama bir örnek vereceğim bugün işsiz kalan bir birey bile gss adı altında bu ülkeye para veriyor düşünebiliyor musun böyle insanlar var devlet iş imkanı bulacağına işsiz kaldın diye para istiyor neden suriyeli kankalar krallar gibi yaşasın diye.

Ayrıca ben insanları dini yönden ele almam her inanç kabulümdür olay çok farklı.

Son olarak neden suriyede biz taraf oluyoruz? Geçmişte esad ileri demokrasi ile mi ülkeyi yönetiyordu da çok iyi ilişkilerimiz vardı? Bizde halk ayaklanınca karşı durup esada ayaklananlara destek vermek bir mantıksızlık oluşturmuyor mu?
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Oğuzhan, The SLayeR ve Dede
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
aynen
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Bu dünyada müslüman ülkeler kadar birbirinin kuyusunu kazan var mı? Hangisi birbirini kolluyor? Olay müslümanlık falan da değil benim vatandaşımın vergileriyle elalemi beslemek ne demek yahu? Ben dünyanın en pahalı benzinini kullanıyorum misal. Neden? Çok mu zenginim diğerlerinden yoksa keriz miyim?

Aynı durum bu ülkenin başına gelse hiç bir komşu dönüpte ya nedir ne değildir diye sormaz.

Bugün benim başımda böyle bir bela yok ama bir örnek vereceğim bugün işsiz kalan bir birey bile gss adı altında bu ülkeye para veriyor düşünebiliyor musun böyle insanlar var devlet iş imkanı bulacağına işsiz kaldın diye para istiyor neden suriyeli kankalar krallar gibi yaşasın diye.

Ayrıca ben insanları dini yönden ele almam her inanç kabulümdür olay çok farklı.
Tipik komünist kafa.
 
  • Beğen
Tepkiler: greenmile
greenmile

greenmile

Üye
Tipik komünist kafa.
O mesaja ekleme yaptım. ayrıca kapitalizmi savunacağıma komunizmi savunurum çok daha iyi.

Yalnız komunizme saygı duymakla birlikte sosyal demokrat bi ideolojiye inanıyorum.
 
Invoke

Invoke

Üye
sınıra mayın döşenmesi taraftarıyım ve hepsini geri vatanlarına yollamalıyız.

Sınıra mayını döşersin, sonra kaçakçı teröristler ölür. Sonra o kaçakçı hain teröristlerin ailelerine para öder, özür dilersin.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
greenmile

greenmile

Üye
Sınıra mayını döşersin, sonra kaçakçı teröristler ölür. Sonra o kaçakçı hain teröristlerin ailelerine para öder, özür dilersin.
Mayın söylemi misal suriyeden insan geçirmeyeceksin diyorum bugün hataya bakın yerel halkı geçtiler.
 
KayraBey

KayraBey

Üye
O mesaja ekleme yaptım. ayrıca kapitalizmi savunacağıma komunizmi savunurum çok daha iyi.

Yalnız komunizme saygı duymakla birlikte sosyal demokrat bi ideolojiye inanıyorum.
Vergi ödemek Müslüman ölmesinden daha önemli ise senin için zaten ateist bir komünist olman yada o APTAL düşünceye saygı duyman normal.
 
greenmile

greenmile

Üye
Vergi ödemek Müslüman ölmesinden daha önemli ise senin için zaten ateist bir komünist olman yada o APTAL düşünceye saygı duyman normal.


İnsanları dini düşünceleriyle ayırarak zaten farkını ortaya koyuyorsun. Ben hiç bi insan ölmemeli görüşünü savunurken sen sadece müslüman ölmesin diyerek sahip olduğun düşünce seni ele veriyor.Savunduğun fikir saçma müslüman ölmesin diyorsun ama suriyede iç çatışma ortamını alevlendiriyorsun farkında değilsin.

Ben parayı kolay kazanmıyorum birileri köşe olurken ben eşek gibi emek harcıyorum. Kaldı ki benim ülkemde onlarca aç insan var bunlar nerede? Daha mı değersizler suriyelilerden? sen bütün gelirini suriyelilere bağışla onların hayır duası bence sana yeter.

Bide şu ilk mesajımın son kısmına ekleme yaptım o kısımla ilgili düşüncelerini de merak ediyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Oğuzhan
Invoke

Invoke

Üye
Mayın söylemi misal suriyeden insan geçirmeyeceksin diyorum bugün hataya bakın yerel halkı geçtiler.

Beni sanırım tam anlamadın. :D

Uludereden bahsediyorum. Bu işler böyle... Bu ülkede teröristlere, ermenilere, Türk'ü sevmeyenlere daha çok önem veriliyor. Güzel laflara inanmak istiyoruz. Başbakan çıkıp anlatıyor, şöyle güçlüyüz, böyle güçlüyüz. Herkes biliyor, hiç de güçlü değiliz ama insan inanmak istiyor.

Suriyelileri de hiç sevmem. Bana kalsa ben de doldurmam Suriyeliyi ülkeye. Kızılay dilenci doldu. Hatay'ı vs. düşünemiyorum bile. Geçen cami çıkışında iyi para topladı suriyeli adamla kadın. Yardım edeceksen et. Esede gireceksen gir. Ordu ile değil tabi. Muhaliflere silah verirsin, istihbarat verirsin vs. Yapılıyordur da zaten. Çıkar ilişkisi işte. Artık orasını ben bilemem memleketin çıkarları nedir, nerededir ya da başkasının çıkarlarına mı oynuyoruz hala. Yok ama biz bayağı güçlüyüz, başkası için oynamayız, onlar öncedendi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Oğuzhan ve Dede
greenmile

greenmile

Üye
Beni sanırım tam anlamadın. :D

Uludereden bahsediyorum. Bu işler böyle... Bu ülkede teröristlere, ermenilere, Türk'ü sevmeyenlere daha çok önem veriliyor. Güzel laflara inanmak istiyoruz. Başbakan çıkıp anlatıyor, şöyle güçlüyüz, böyle güçlüyüz. Herkes biliyor, hiç de güçlü değiliz ama insan inanmak istiyor.

Suriyelileri de hiç sevmem. Bana kalsa ben de doldurmam Suriyeliyi ülkeye. Kızılay dilenci doldu. Hatayı vs. düşünemiyorum bile. Geçen cami çıkışında iyi para topladı suriyeli adamla kadın. Yardım edeceksen et. Esede gireceksen gir. Ordu ile değil tabi. Muhaliflere silah verirsin, istihbarat verirsin vs. Yapılıyordur da zaten. Çıkar ilişkisi işte. Artık orasını ben bilemem memleketin çıkarları nedir, nerededir ya da başkasının çıkarlarına mı oynuyoruz hala. Yok ama biz bayağı güçlüyüz, başkası için oynamayız, onlar öncedendi.


Dediğini anladım ya tazminat vs diyorsun ancak uludere olayı biraz farklı bu 2 ayrı devlet olayı sınırı komple kapamak lazım

Evet bu ülkede tek suçlu var o da sen ben işte..
 
Invoke

Invoke

Üye
Zengin miyim keriz mi diye sormuşsun ya, kerizsin. :p
 
greenmile

greenmile

Üye
Sen sanki norveçte yaşıyorsun:D
 
Invoke

Invoke

Üye
Bu arada "ben hiçbir insan ölmesin, diyorum" diyorsun ama sınıra mayın döşüyorsun. @greenmile

Suriyelilere gelince hepsini aynı kefeye koymuyorsun, "çürük elmalar yüzünden herkesi yargılayamayız" diyorsun ama komünistlere gelince hepsini aynı kefeye dolduruyorsun. @Dede


Uludere tabiki farklı bir olay ama ortak paydası var: ikisinde de bizim devletin yanlış politikaları... =P @greenmile
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
greenmile

greenmile

Üye
Bu arada "ben hiçbir insan ölmesin, diyorum" diyorsun ama sınıra mayın döşüyorsun. @greenmile

Suriyelilere gelince hepsini aynı kefeye koymuyorsun, "çürük elmalar yüzünden herkesi yargılayamayız" diyorsun ama komünistlere gelince hepsini aynı kefeye dolduruyorsun. @Dede


Uludere tabiki farklı bir olay ama ortak paydası var: ikisinde de bizim devletin yanlış politikaları... =P @greenmile


Kendi ülkelerinde naparsalar yapsınlar diyorum yani sınırını koruyamıyorsan mayında bir önlemdir
 
Invoke

Invoke

Üye
Kendi ülkelerinde naparsalar yapsınlar diyorum yani sınırını koruyamıyorsan mayında bir önlemdir

Bence de. Benim söylediğim ikilemli cümleleriniz. İnsanlar ölmesin, herkes kardeştir, dünya barışı, insan hakları... Canavarların pis işlerini örtmek için yüzlerine boyadıkları maskeyi inandırıcı kılmak için uydurduğu terimler.
 
muhsin13

muhsin13

Üye
    Konu Sahibi
İnsanları dini düşünceleriyle ayırarak zaten farkını ortaya koyuyorsun. Ben hiç bi insan ölmemeli görüşünü savunurken sen sadece müslüman ölmesin diyerek sahip olduğun düşünce seni ele veriyor.Savunduğun fikir saçma müslüman ölmesin diyorsun ama suriyede iç çatışma ortamını alevlendiriyorsun farkında değilsin.

Ben parayı kolay kazanmıyorum birileri köşe olurken ben eşek gibi emek harcıyorum. Kaldı ki benim ülkemde onlarca aç insan var bunlar nerede? Daha mı değersizler suriyelilerden? sen bütün gelirini suriyelilere bağışla onların hayır duası bence sana yeter.

Bide şu ilk mesajımın son kısmına ekleme yaptım o kısımla ilgili düşüncelerini de merak ediyorum.

hem insanlar ölmemeli hemde ülkemden defolup gitmeli diyon baba onlar hristiyan olaydıda ülkeye kabul ederdik müslümana özel muamelemi var :)
 

Benzer Konular

PureFood
Cevap
2
Görüntüleme
504
PureFood
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
832
Doğuş Pertez
.eRCaN.
Cevap
0
Görüntüleme
3K
.eRCaN.
umitgul18
Cevap
5
Görüntüleme
239K


Üst Alt