maxirabit
Üye
Var hediye geldi ama nargilenin dumaniyla bile sarhos olmus insanim ben(cuba iyidir)

Var hediye geldi ama nargilenin dumaniyla bile sarhos olmus insanim ben(cuba iyidir)

Var hediye geldi ama nargilenin dumaniyla bile sarhos olmus insanim ben![]()

Bazıları hariçtam dumansız forum sahası
Vay be ben hiç böyle hesap yapmamıştımBir ailede 2 kişi sigara içiyorsa 2*7.5=15.00 TL(ortalama)
15.00*30=450.00 TL. AYDA
12*450.00=5400.00 tl YILDA
Örneğin,1 yılda 3 adet Lumia 1020,yada 1 yılda 3 adet İphone 5 duman olup gidiyor,yazık bu telefonlara ya![]()

Umarım içmiyorsundur,şayet içiyorsan bırak ve bu telefonlardan biri 4 ay sonra bedava dan senin olacak,hesap ortadaBazıları hariç
Vay be ben hiç böyle hesap yapmamıştım![]()

Sigara içiyorum Allah yardımcım olsunUmarım içmiyorsundur,şayet içiyorsan bırak ve bu telefonlardan biri 4 ay sonra bedava dan senin olacak,hesap ortada![]()
Sigara içiyorum Allah yardımcım olsun
şunları okuyunca ben de yaktım bir taneşaka şaka içmiyorum
lakin alkolü affetmem.
kimse sigara kullanmıyormuş
ortak sadece ikimiz kullanıyoruz![]()

Buda böyle bir anımdırpeder,1günde 2paketdoğru haklısın ama bırakma zamanında ortalıkta robot gibi geziyorum kafa beyin dönmüş halsiz bi insan oluyorumistese birakabilir insan. herşey beyinde bitiyor mesela ben 3 haftada bir içiyorum. istesem senede 1 de içebilirim. sende o hale getirmeye çalış bence hersey kafanda bitiyor ekstra hiçbişey yapmana gerek yok hacı
seninki en iyisi aynı benim gibisinİciyorum ve her gece birakiyorum. Sabah olunca devam tabi.![]()

o zaman senin peder kardeşlerinin hakkına giriyorne alkol ne sigara içmiyorm içmeyide önermem
bizim peder 40yaşında hergün 2paket içtiği için hergün yarım saat pasif içici olarak dumandan etkileniyoruz annem- kardeşim umut(12yaşında) -diğer kardeşim(3aylık daha) malesef.
---Babama bebek var bari onun yanında içme diyorum, ben siz bebekken yanınızda ictim bişey olmadı onada bişey olmaz diyorBuda böyle bir anımdırpeder,1günde 2paket
içer(parlement)
1gün=20tl
1ay=600Tl
1yıl=7200Tl
Fakir mi asd:Asdfsfpuro içiyorumsiz fakirler sigara için
![]()

