Bu Forumda Kimler Sigara İçiyor

Sponsorlu Bağlantılar

UpOneTR

UpOneTR

Üye
Başlamayı düşnüyorum herkes içiyore :angry:
 


NEXUS

NEXUS

Üye
Başlamayı düşnüyorum herkes içiyore :angry:
İçmemen için sebebler;
1. Sağlığa Zararlı , Kanser Olup Ölebilirsin.
2. Bütçe Yönünden Zararlı.
3. Tadı Berbat.
4. Sigara İçmek Günahtır.


Hala İçmek İstermisin?
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
İçmemen için sebebler;
1. Sağlığa Zararlı , Kanser Olup Ölebilirsin.
2. Bütçe Yönünden Zararlı.
3. Tadı Berbat.
4. Sigara İçmek Günahtır.


Hala İçmek İstermisin?

İçersem çok arkadaşım olur ama :züü:
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
Arkadas...
 
  • Beğen
Tepkiler: UpOneTR
achambo

achambo

Üye
İçmemen için sebebler;
1. Sağlığa Zararlı , Kanser Olup Ölebilirsin.
2. Bütçe Yönünden Zararlı.
3. Tadı Berbat.
4. Sigara İçmek Günahtır.


Hala İçmek İstermisin?

4 sebep=4 paket süper uyum :pro:

konulara gerçekle alakasız meaajlar yazmak süper bir duygu:sirit:
 


Üst Alt