Bu Forumda Kimler Sigara İçiyor

Sponsorlu Bağlantılar



Esendağlı

Esendağlı

Üye
Bir ailede 2 kişi sigara içiyorsa 2*7.5=15.00 TL(ortalama)
15.00*30=450.00 TL. AYDA
12*450.00=5400.00 tl YILDA
Örneğin,1 yılda 3 adet Lumia 1020,yada 1 yılda 3 adet İphone 5 duman olup gidiyor,yazık bu telefonlara ya:)
 
  • Beğen
Tepkiler: ExpertMurderer
Esendağlı

Esendağlı

Üye
  • Beğen
Tepkiler: ExpertMurderer
Senyor Keş

Senyor Keş

Üye
Sigara içiyorum Allah yardımcım olsun

istese birakabilir insan. herşey beyinde bitiyor mesela ben 3 haftada bir içiyorum. istesem senede 1 de içebilirim. sende o hale getirmeye çalış bence hersey kafanda bitiyor ekstra hiçbişey yapmana gerek yok hacı
 
  • Beğen
Tepkiler: ExpertMurderer
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
şunları okuyunca ben de yaktım bir tane :cigara: şaka şaka içmiyorum :D lakin alkolü affetmem.
 
  • Beğen
Tepkiler: ExpertMurderer
zombaka

zombaka

Üye
içmeyin
 
  • Beğen
Tepkiler: ExpertMurderer
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
İciyorum ve her gece birakiyorum. Sabah olunca devam tabi. :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: ExpertMurderer
mehmettech

mehmettech

Üye
ne alkol ne sigara içmiyorm içmeyide önermem

bizim peder 40yaşında hergün 2paket içtiği için hergün yarım saat pasif içici olarak dumandan etkileniyoruz annem- kardeşim umut(12yaşında) -diğer kardeşim(3aylık daha) malesef.
---Babama bebek var bari onun yanında içme diyorum, ben siz bebekken yanınızda ictim bişey olmadı onada bişey olmaz diyor :(Buda böyle bir anımdırpeder,1günde 2paket
içer(parlement)

1gün=20tl
1ay=600Tl
1yıl=7200Tl
 
  • Beğen
Tepkiler: ExpertMurderer
ExpertMurderer

ExpertMurderer

Üye
    Konu Sahibi
istese birakabilir insan. herşey beyinde bitiyor mesela ben 3 haftada bir içiyorum. istesem senede 1 de içebilirim. sende o hale getirmeye çalış bence hersey kafanda bitiyor ekstra hiçbişey yapmana gerek yok hacı
doğru haklısın ama bırakma zamanında ortalıkta robot gibi geziyorum kafa beyin dönmüş halsiz bi insan oluyorum
İciyorum ve her gece birakiyorum. Sabah olunca devam tabi. :ehe
seninki en iyisi aynı benim gibisin :) :D
ne alkol ne sigara içmiyorm içmeyide önermem

bizim peder 40yaşında hergün 2paket içtiği için hergün yarım saat pasif içici olarak dumandan etkileniyoruz annem- kardeşim umut(12yaşında) -diğer kardeşim(3aylık daha) malesef.
---Babama bebek var bari onun yanında içme diyorum, ben siz bebekken yanınızda ictim bişey olmadı onada bişey olmaz diyor :(Buda böyle bir anımdırpeder,1günde 2paket
içer(parlement)

1gün=20tl
1ay=600Tl
1yıl=7200Tl
o zaman senin peder kardeşlerinin hakkına giriyor
eğer içeceksen git kimsenin olmadığı yerde iç sonra gel milleti zehirlemeye hakkı yoktur...
 
mehmettech

mehmettech

Üye
aynen :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: ExpertMurderer
by_aLi_1907

by_aLi_1907

Üye
puro içiyorum :D siz fakirler sigara için :sirit:
 
by_aLi_1907

by_aLi_1907

Üye
:pro:
 
ExpertMurderer

ExpertMurderer

Üye
    Konu Sahibi
:cigara:
 
by_aLi_1907

by_aLi_1907

Üye
 


Üst Alt