Telefon Tavsiyesi Telefon Alıcam. Bakarmısınız

Sponsorlu Bağlantılar

berfo98

berfo98

Üye
    Konu Sahibi
Telefon Alıcam. Bakarmısınız
Arkadaşlar her ay her hafta telefon değittirrim artık buna bi son verip bunu 2 yıl kullanmaya karar verdim su anda elimde s3 var ekranı kırık 350 400 tl gibi gider. kendi paramda koyup maximum 900 tl 1000 tl verebilirim.

düşündüğüm telefonlar şu şekilde
1_İphone 5
2_GMD Elite
3_Note 2
4_Nexus 5


bu zamana kadar hem android takıldım icimde bir ios sevdası var iphone 5 nasıl ? Elite Note 2 Ve Nexustaki performansı verebilirmi ? Örn: MC4 İphoneda kasarmı Tavsiyelerinizi bekliyorum
 


meg1ddo

meg1ddo

Üye
ios istiyorsan iphone 5 al yoksa nexus 5, diğerlerini boşver.
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Nexus 5 yada iphone 5.
 
Türe

Türe

Üye
Nexus 5
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Nexus5/İphone 5S
 
berkoto38

berkoto38

Üye
1000 liraya ip5 veya nexus 5 alamazsın yalnız
 
berfo98

berfo98

Üye
    Konu Sahibi
1000 Liraya 2.El Alıcam zaten 0 Almam :) Ama ip5 ile ilgili performans nasıl mc4 mesela hangisinde akıcı. :( gmd elitetede icimde kaldı ancak arkasındaki kamera bombesi yuzunden hosuma gitmedi ama hic apple kullanmadım hem merak etmişimdir ? performans sıkıntı yaratmasından korkuyorum
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
1000 Liraya 2.El Alıcam zaten 0 Almam :) Ama ip5 ile ilgili performans nasıl mc4 mesela hangisinde akıcı. :( gmd elitetede icimde kaldı ancak arkasındaki kamera bombesi yuzunden hosuma gitmedi ama hic apple kullanmadım hem merak etmişimdir ? performans sıkıntı yaratmasından korkuyorum
Sorun olmaz.
 
Invoke

Invoke

Üye
Nexus 5.
 
SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
Nexus5 veya ip5.
Elite da iyi bi tercih olabilir
 
fk555897

fk555897

Üye
iPhone 5 kolay kolay oyunlarda kasmaz. Ama iPhone 5 almazsan Nexus 5 al. Diğerleri o kadar iyi değil.
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Oyun konusunda nexus 5 den iphone 5 e göre daha fazla zevk alabilirsin
 
Invoke

Invoke

Üye
Çünkü performans ikisinde de iyiyken nexusun ekranı büyük. :D
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Aynen öyle :)
 
berfo98

berfo98

Üye
    Konu Sahibi
Öylede android sıktı artık yani böle artık kalite tatmak istiyorum anlıcagınız ;) İphone 5 de icimde kaldı anlıycagınız ama 4 inc ekran tatmin edermi sıkıntıdayım biraz.
+ Su Konuda Yardımınıza ihtiyacım var bakarmısını İstek - Yardimci Olurmusunuz - MaxiCep
 
Kerim.

Kerim.

Üye
İphone5 veya nexus5.
Android seviyorsanız nexus5 çok iyi
 
mkarahanlı

mkarahanlı

Üye
Bencede Nexus 5 ;)
 
berfo98

berfo98

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaslar gm elitenin performansı cok yuksek baktımda ? ve su yukarıdaki linkteki sayfadaki sorunum nasıl cozubilir :(
 
Burak Altun

Burak Altun

Üye
Küçük ekranla yapabilirim diyorsan iPhone 5 al. Hem androidi kullanmışsın değişiklik olur.Androide devam diyorsan Nexus 5.
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Arkadaslar gm elitenin performansı cok yuksek baktımda ? ve su yukarıdaki linkteki sayfadaki sorunum nasıl cozubilir :(
Eline bir nexus5 al sonra elitei al karar verirsin zaten:) herşey performans değil bence
 

Benzer Konular

ömer talat katı
Cevap
13
Görüntüleme
1K
ömer talat katı
Ozan
Cevap
0
Görüntüleme
763
Ozan
berfo98
Cevap
48
Görüntüleme
3K
berfo98
skylinegti
Cevap
21
Görüntüleme
2K
Polymath
berfo98
Cevap
20
Görüntüleme
872
TeknoÖmer


Üst Alt