skylinegti
Üye
m1 nte ve t2 ultra bütcemi aşıyor...m1 note güzel bir tercih olur ama general mobile 4g de kötü bir seçenek değil veya sony xperia t2 ultra
bir de fylme os un tadı bir başka
aslında hafızayı 16gb yapıp 1 gb ram fazla koysalar süper telefonda işte bunlar olmayınca çöp olmasada alınabilirliği kalmıyor...Alınmaz çöp
aslında usb tethering olsa kesin lumia alırdım ama ne yazıkki yok...Escort joye e8 yonelin derim olmadi nokia lumia 640 XL LTE bakin.ikiside kalitelidir.
Huawei g7 aslında hoşuma gidiyor ama onunda sar değeri yüksek ve servisinden çok şikayet var...Huawei g7
