Tavsiye Nexus 5..Lg g2..discovery elite

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
NEXUS

NEXUS

Üye
Nexuslar kameraya önem vermiyor. Bu bir gerçek. Ama Nexus 5'in kamerası da kötü değil yani. Güncelleme , oyun , android'de stabilite isteyenler için ilk tercih Nexus'tur.
Nexuslar Kameraya Gayet güzel bence önem vermekte :) iPhone'lardada 8 mb yazıyor ama çekilen fotoğraflar gayet güzel çekiyor nexuslardada 8 mb yazıyor ancak gayet güzel çekiyor :oke: , bu arada son dediğine katılıyorum :) iPhone'la aynı derecede stabil ve akıcı birde android 5.0 çıkınca :) , biriside demişti bu forumdan nexus 5 ile lumia 520'yi arkadaşla karşılaştırdım telefon donup kalmış :SDf.SDF , Nexus 4'e dolu oyun yükledim bir kere format atmadım ve hala stabil şuanda 86 oyun yüklü :oke:
 


NEXUS

NEXUS

Üye
Neresi Enteresan acaba nexus 5'te kamera sabitleme özelliği var , 4.4.2 ile nexus 5'in kamerası iyice güzelleşti. yani nexuslar kameraya önem verilmekte :) , zaten istediğin kadar oyun yükleyip hala stabillik istiyorsan nexus 5 :) , hem ucuz bütceli :) iPhone gibi 2000 tl değil :)
 
mqeen

mqeen

Üye
Telefonda aradign bi özellik varmi
Mesela bol guncelleme isteyenlerdensen Nexus 5 al derim yok ben iyi özellikleri olsn fiyatida makul olsn dersen Discovery Elite kesinlikle :)
 
NEXUS

NEXUS

Üye
Telefonda aradign bi özellik varmi
Mesela bol guncelleme isteyenlerdensen Nexus 5 al derim yok ben iyi özellikleri olsn fiyatida makul olsn dersen Discovery Elite kesinlikle :)
Discovery Elite Özellikleri Yüksek Gözükebilir Fakat Şurası Bir Gerçek Android'in (Nexus'lar Hariç) 2500'tl lik modeli bile bir süre sonra kasmaya başlıyor , discovery elite'ninde farklı olabağını sanmıyorum , çünkü nexus'lar harici oyun yükledikçe telefon kasmaya başlıyor ve format atmak zorunda kalıyorsun yani özellikleri sizi yanıltmasın , nexus 4'ün özellikleri düşük ama 1026 uygulama yükledim (toplam yüklediğim sayısı) , ve hala stabil , fakat abim g pro kullanıyor arkadaşımda g flex onlar 20 oyun yüklemiş kasıyor telefon , format atmışlar hala kasıyor fakat nexuslar'a istediğin kadar oyun yükle kasmıyor :) yani özellikleri yüksek göründüğüne bakma hala kasıcak , samsung galaxy s5'i çıkarmış ama bence yine aynı s4 gibi olacak :) , özellikleri yüksek görünsede kasıyor :) fakat nexuslardan galaxy nexus bile gayet güzel ve stabil :)
 
  • Beğen
Tepkiler: mqeen
OnurErtas

OnurErtas

Üye
Kesinlikle Nexus 5. Bırakın General Mobile'dır carttır curttur. Her güncellemede git gide stabilleşen, ve güçlü bir donanıma sahip telefon istiyorsan nexus 5 al kardeşim. Çünkü geçen sene bile iP5'e kafa tutan en stabil android telefonlardan biri nexus 4'dü. O yüzden nexus 5 öneririm ben sana. Kendim iOs kullanıyorum ama androide geçecek olsam tercihim nexus 5'ten yana olurdu. Sonuçta en güncel her zaman sen olacaksın.
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke
mqeen

mqeen

Üye
Discovery Elite Özellikleri Yüksek Gözükebilir Fakat Şurası Bir Gerçek Android'in (Nexus'lar Hariç) 2500'tl lik modeli bile bir süre sonra kasmaya başlıyor , discovery elite'ninde farklı olabağını sanmıyorum , çünkü nexus'lar harici oyun yükledikçe telefon kasmaya başlıyor ve format atmak zorunda kalıyorsun yani özellikleri sizi yanıltmasın , nexus 4'ün özellikleri düşük ama 1026 uygulama yükledim (toplam yüklediğim sayısı) , ve hala stabil , fakat abim g pro kullanıyor arkadaşımda g flex onlar 20 oyun yüklemiş kasıyor telefon , format atmışlar hala kasıyor fakat nexuslar'a istediğin kadar oyun yükle kasmıyor :) yani özellikleri yüksek göründüğüne bakma hala kasıcak , samsung galaxy s5'i çıkarmış ama bence yine aynı s4 gibi olacak :) , özellikleri yüksek görünsede kasıyor :) fakat nexuslardan galaxy nexus bile gayet güzel ve stabil :)
Galaxy S3 kullanicisi olarak donmalari bide gel bana sor :) nexuslar gayet iyi Google sürekli güncelleme vererek tum hataları gideriyor yetim bırakmıyor samsung gibi cihazlarini :) arkadaş makul fiyata iyi özellik istediği icin eliti önerdim gercekten cihazın özellikleri guzel ancak birz beklemekte fayda var bakalim alnlarin yorumu ne olacak elit icin eger pozitif olursa almayi düşünüyorum eliti en azından s3 ten kurtulurum :D
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Neresi Enteresan acaba nexus 5'te kamera sabitleme özelliği var , 4.4.2 ile nexus 5'in kamerası iyice güzelleşti. yani nexuslar kameraya önem verilmekte :) , zaten istediğin kadar oyun yükleyip hala stabillik istiyorsan nexus 5 :) , hem ucuz bütceli :) iPhone gibi 2000 tl değil :)

Nexuslarda kameraya önem verilmiyor kardeşim. Öyle olsaydı tüm amiral gemilerinde 13mp kamera varken Nexus 5 8mp kamera ile çıkmazdı. Hem iPhone'a da istediğin kadar oyun yükle o da stabil kalıyor. Fiyat konusunda haklısın.Sonuç olarak arkadaşa yine de Nexus 5 almasını öneriyorum. Kaçırmasın. :D
 
NEXUS

NEXUS

Üye
Nexuslarda kameraya önem verilmiyor kardeşim. Öyle olsaydı tüm amiral gemilerinde 13mp kamera varken Nexus 5 8mp kamera ile çıkmazdı. Hem iPhone'a da istediğin kadar oyun yükle o da stabil kalıyor. Fiyat konusunda haklısın.
kamerası gayet güzel ve iPhone'la aynı kamera pixeli ve daha iyi kamera özellikleri mevcut :oke: bu arada iPhone'da stabil olabilir fakat nexus 5'te aynı stabillikte yani stabillikte karşılaştırılamaz ikiside aynı derecede stabil :oke:
 
OnurErtas

OnurErtas

Üye
Cep telefonunda kamera konusunda iPhone'un üstüne tanımam bu tartışmasız bir konu. Android olarak düşünürsekte şu anda en kaliteli kamera HTC One m7 ve duo kameralı HTC One m8 olacak gibi.
 
NEXUS

NEXUS

Üye
Cep telefonunda kamera konusunda iPhone'un üstüne tanımam bu tartışmasız bir konu. Android olarak düşünürsekte şu anda en kaliteli kamera HTC One m7 ve duo kameralı HTC One m8 olacak gibi.
Nexus 5'i kullanmadan konuşuyorsunuz :) , iPhone 8 mb ama güzel çekiyor fakat nexus 5'Te 8 mb ve iPhnoe'dan daha iyi çekmekte :oke:
son olarak o iki önerdiğin cihaz belli bir süre sonra kasmaya başlıcak :oke: , nexus harici bütün android cihazları belli bir süre sonra kasıyor oyun yükledikçe kasıyor :oke:
 
OnurErtas

OnurErtas

Üye
Kardeşim ben önerme yapmadım. Kamera olarak sadece apple'ın üzerine tanımıyorum. Bana kalırsada arkadaş nexus 5 alsın. ama sadece diyorum ki 5S'in kamerası ile Nexus 5 in kamerası asla yan yana konulamaz. Çünkü çekilen fotoğrafları ben biliyorum 5S ile başkası değil :)
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
kamerası gayet güzel ve iPhone'la aynı kamera pixeli ve daha iyi kamera özellikleri mevcut :oke: bu arada iPhone'da stabil olabilir fakat nexus 5'te aynı stabillikte yani stabillikte karşılaştırılamaz ikiside aynı derecede stabil :oke:

Nexus 5'in kamerasının nasıl iPhone'dan daha iyi olduğunu söylüyorsun aklım almıyor. Nexuslar multimedya telefonu bile değil. Nexus 5 ile iPhonelar aynı stabillikte de değil.
 
  • Beğen
Tepkiler: OnurErtas
theottomandg

theottomandg

Üye
    Konu Sahibi
Nexus 5 alcam galiba birde cihazda fazla ısınma varmı?
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
NEXUS

NEXUS

Üye
Kardeşim ben önerme yapmadım. Kamera olarak sadece apple'ın üzerine tanımıyorum. Bana kalırsada arkadaş nexus 5 alsın. ama sadece diyorum ki 5S'in kamerası ile Nexus 5 in kamerası asla yan yana konulamaz. Çünkü çekilen fotoğrafları ben biliyorum 5S ile başkası değil :)
o dediğine katılmıyorum çünkü Nexus 5'in kamerası gayet güzel ve Nexus 5'te Görüntü Sabitleme Özelliği Mevcut , Hem Nasıl Oluyorda Fotoğraf Çekmeden Konuşuyorsunuz :) , Nexus 4'ün bile kamera kalitesi çok güzel ve İphone 5'ten daha iyi çekiyor , Nexus 5'in kamerası daha kaliteli oldu :oke: Şimdi Bilmeden Konuşmayalım ve yanlış bilgilendirmeyelim :oke: , ben nexus 4 kullanan birisiyim , nexus 5'i arkadaştan biliyorum ve çok kaliteli fotoğraflar çekiyor , okuldan bir iki kişide iPhone 5S Var ve kamerası iyi fakat nexus 5 kadar iyi değil :oke:
Nexus 5 alcam galiba birde cihazda fazla ısınma varmı?
kesinlikle ısınma yoktur. fakat ağır oyunları 2-3 saat oynarsan ısınma olacaktır tabiki bu her telefon için geçerli fakat kasma olmaz :oke:
Nexus 5'in kamerasının nasıl iPhone'dan daha iyi olduğunu söylüyorsun aklım almıyor. Nexuslar multimedya telefonu bile değil. Nexus 5 ile iPhonelar aynı stabillikte de değil.
bunu neye dayanarak söylüyorsun merak ediyorum artık herkes biliyor iPhone ile Nexus 5'in Ayn ıStabillikte Olduğunu :oke: bilmeden konuşmayalım veya uydurmayalım :oke: , Nexus 4 bile stabil bir cihazken nexus 5 nasıl bir cihazdır acaba?
 
theottomandg

theottomandg

Üye
    Konu Sahibi
Benim oynayacagim oyunlar gta san andreas asphalt 8 diger gta serileri gameloft oyunlari dead trigger gibi oyunlar bunlari aciyordur heralde kasmadan
 
NEXUS

NEXUS

Üye
Benim oynayacagim oyunlar gta san andreas asphalt 8 diger gta serileri gameloft oyunlari dead trigger gibi oyunlar bunlari aciyordur heralde kasmadan
%100 ordan daha da yükle yine kasmaz :oke: nexus 5'i özelleştirebilirsinde :) , o söylediğin oyunları ben telefonda oynuyorum donma takılma veya kasma yok :oke: nexus 4 kullanıyorum bide nexus 5'e bak :oke:
 
0MG90

0MG90

Üye
Bir dakika bir dakika. Nexus un kamerası iPhone dan daha iyi? :D Bunu eğer megapixele göre yazdıysanız -ki öyle- kamera konusunda hiçbir şey bilmiyorsunuz. Size göre lens değil mp önemli demekki. :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: GuiTaRisT111
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
o dediğine katılmıyorum çünkü Nexus 5'in kamerası gayet güzel ve Nexus 5'te Görüntü Sabitleme Özelliği Mevcut , Hem Nasıl Oluyorda Fotoğraf Çekmeden Konuşuyorsunuz :) , Nexus 4'ün bile kamera kalitesi çok güzel ve İphone 5'ten daha iyi çekiyor , Nexus 5'in kamerası daha kaliteli oldu :oke: Şimdi Bilmeden Konuşmayalım ve yanlış bilgilendirmeyelim :oke: , ben nexus 4 kullanan birisiyim , nexus 5'i arkadaştan biliyorum ve çok kaliteli fotoğraflar çekiyor , okuldan bir iki kişide iPhone 5S Var ve kamerası iyi fakat nexus 5 kadar iyi değil :oke:
kesinlikle ısınma yoktur. fakat ağır oyunları 2-3 saat oynarsan ısınma olacaktır tabiki bu her telefon için geçerli fakat kasma olmaz :oke:
bunu neye dayanarak söylüyorsun merak ediyorum artık herkes biliyor iPhone ile Nexus 5'in Ayn ıStabillikte Olduğunu :oke: bilmeden konuşmayalım veya uydurmayalım :oke: , Nexus 4 bile stabil bir cihazken nexus 5 nasıl bir cihazdır acaba?

Birader fotoğraf çekmediğimizi kim söyledi? Uydurduğumuzu kim söyledi? Bizim de çevremizde çok var iPhone kullanan, Nexus kullanan. Olmasaydı burda konuşmazdık zaten.

Bilmeden konuştuğum yok. Eline hiç iPhone almadığını düşünmeye başladım. Üzgünüm ama böyle.

Ayrıca megapiksele bakarak anlayamazsın onu. Önemli olan kullanılan lens. Kamera konusunda en üstün cihazlar iPhonelar ve Lumialardır.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt