Telefon Tavsiyesi Yakında telefon alacağım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Invoke

Invoke

Üye
Hacı, iki cihaza da adam akıllı bakmadan karar vermen çok saçma olur zaten.
 


0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
S800'e sahip en ucuz Elit Layt olması lazım ama hem ucuz hem ucuz hem mantıklı olan Nexus 5, bence. Sonra G2. :D Buradan anlamamız gereken Elit almak çok mantıksız, hadi layt neyse. :D
N5 de Wifi Direct var mı?
 
Invoke

Invoke

Üye
Görüntü aktarma işte, televizyona:D

Olması lazım. CMde PAda var, stockta da var diye hatırlıyorum ama inan stock romu 3-4 gün kullandım sadece. O nedenle tam emin değilim. :D :D O basit ya benim Xperia Ray bile yapıyor ama bizde aktaracak TV yok. :D
 
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Olması lazım. CMde PAda var, stockta da var diye hatırlıyorum ama inan stock romu 3-4 gün kullandım sadece. O nedenle tam emin değilim. :D :D O basit ya benim Xperia Ray bile yapıyor ama bizde aktaracak TV yok. :D
Tamam:D Çektiğin manzaralık fotoğraflar falan varsa pm ile atar mısın bir bakayım nasıl?
 
Invoke

Invoke

Üye
Tamam:D Çektiğin manzaralık fotoğraflar falan varsa pm ile atar mısın bir bakayım nasıl?

Nexus 5 ana konuya eklemiştim bir link. Bir kaç tane araba fotosu var. Onun dışında bir iki resim atarım istersen zaten bir iki resim var, kamerayı pek manzara çekmek için kullanmıyorum. Daha çok tahta fotoğrafı olsun, pc ekranı olsun, kitap ya da kağıt olsun vs. İşlevsel yani. :pro:
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Pahalı oluyor biraz 32gb olanı. Keşke taksit kalsaydı çıkmazlardayım :(

1600 liraya bulunabilir ki aslında. Ayrıca hala taksit yapan mağazalar var. :D Her neyse benim tavsiyem hala Nexus 5. Olmadı bi flash bellek alırsın, OTG ile kullanırsın işte. :D
 
fk555897

fk555897

Üye
Normalde Nexus 5 derdim ama kamera senin için önemli. Sana LG G2'yi öneririm. Kamerası çok güzel çekim yapıyor ve oyun konusunda da çok başarılı.
 
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
1600 liraya bulunabilir ki aslında. Ayrıca hala taksit yapan mağazalar var. :D Her neyse benim tavsiyem hala Nexus 5. Olmadı bi flash bellek alırsın, OTG ile kullanırsın işte. :D
İncelemek lazım yinede
 
Invoke

Invoke

Üye
Baktın mı araba resimlerine :D Klasikler çok iyi ya :D
 
PriZm

PriZm

Üye
Gece video çekimi yapacaksan G2 den uzak dur.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt