Telefon Tavsiyesi Yakında telefon alacağım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Yakında telefon alacağım
Merhaba arkadaşlar şu anki telefonumu ilk çıktığında almıştım ve biraz batırdım dahada beni götürmeyecek gibi şu an o yüzden yeni telefon almak zorundayım. Bütçe en fazla 1600 gibi oluyor. Öncelikle şunu söyleyeyim windows phone veya iOS önermeyin. Android telefon almak istiyorum. Beklentilerim ise oyun olarak çok fazla oynamam çünkü iPad'im sağ olsun onda tüm ihtiyaçlarımı gideriyorum alacağım telefona sadece Vice City,Fruit Ninja, Angry Birds gibi oyunlar yüklerim o kadar. Müzik ve fotoğraflar benim için önemli özellikle fotoğraflar. Oldukça fazla fotoğraf çekiyorum ve kamerasının kaliteli olması lazım. Telefonun hızlı da olması lazım bu kullandığım telefondan sonra iyi bir telefon istiyorum artık ve güncelleme alabilecek cihaz. Öneri yaparken sadece bunu al deyip geçmeyin lütfen sebebini de yazarsanız sevinirim. Teşekkürler şimdiden.
 


muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
Bütçeniz nedir?
 
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Yazdım en fazla 1600.
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
GökhanERMCLR

GökhanERMCLR

Üye
Merhaba arkadaşlar şu anki telefonumu ilk çıktığında almıştım ve biraz batırdım dahada beni götürmeyecek gibi şu an o yüzden yeni telefon almak zorundayım. Bütçe en fazla 1600 gibi oluyor. Öncelikle şunu söyleyeyim windows phone veya iOS önermeyin. Android telefon almak istiyorum. Beklentilerim ise oyun olarak çok fazla oynamam çünkü iPad'im sağ olsun onda tüm ihtiyaçlarımı gideriyorum alacağım telefona sadece Vice City,Fruit Ninja, Angry Birds gibi oyunlar yüklerim o kadar. Müzik ve fotoğraflar benim için önemli özellikle fotoğraflar. Oldukça fazla fotoğraf çekiyorum ve kamerasının kaliteli olması lazım. Telefonun hızlı da olması lazım bu kullandığım telefondan sonra iyi bir telefon istiyorum artık ve güncelleme alabilecek cihaz. Öneri yaparken sadece bunu al deyip geçmeyin lütfen sebebini de yazarsanız sevinirim. Teşekkürler şimdiden.

Kardeşim GM Elite yi tavsiye ederim ekran kalitesine bakıp alabilirsin.. Çünkü üst düzey donanıma sahip.. Malzeme kalitesi tartışılır fakat 1300 tl ye o özellikler çok fazla bence bir bak..
 
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
Kardeşim kamera da lumia çok iyi ama onermeyin demissin bi arastirayim
 
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
G2 ve Nexus5 arasında kaldım gibi. Samsung almam zaten.
 
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşim GM Elite yi tavsiye ederim ekran kalitesine bakıp alabilirsin.. Çünkü üst düzey donanıma sahip.. Malzeme kalitesi tartışılır fakat 1300 tl ye o özellikler çok fazla bence bir bak..
Firmaya güvenemem açıkçası, fiyatı ucuz olacak dediler ama pahalı bence sonuçta Elife E7 ne kadar biliyoruz.
Kamera önemli ise g2 daha iyi olur
Nexus 5 4'e göre çok daha iyi çekim yapabiliyor ondan bilemiyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu

Emre

Üye
LG Nexus 5.
HTC One X.
 
Invoke

Invoke

Üye
Nexus 5.
 
Invoke

Invoke

Üye
AOSP candır. Yakında öğrenirsin. :D CM11 yüklü ben de.
 
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
İnternette baktım iyicene her türlü G2 N5'den daha iyi diyenler var ama çok sorun yaşayanlarda var sürekli değişim yaptırmışlar, ben aldığımda sorun çıksın istemem.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt