Tavsiye Talking Tones uygulaması mağazada!

Sponsorlu Bağlantılar

bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
    Konu Sahibi
Talking Tones uygulaması mağazada!




Talking Tones (Konuşan Zil Sesleri) uygulaması, herhangi bir yazılı cümleyi sesli konuşmaya dönüştürerek, oluşturulan sesi "mesaj, email, alarm veya gelen arama tonu" olarak kullanmanızı sağlar. Uygulama yaklaşık 20 dili desteklemektedir.

Konuşan zil sesi yapmak için izlemeniz gereken adımlar şunlar:

  1. İstediğiniz metni girin. (Ör: "Yeni mesajın var!", "Ali Kemal'den e-posta geldi!")
  2. Oluşturulacak sese istediğiniz eğlenceli tonlamayı vermek için gerekli ayarları yapın.
  3. Sesi oluşturmak için butona basın.
  4. Oluşturduğunuz sesin önizlemesini yapın.
  5. Sesi zil tonu olarak kaydedin.

Talking Tone uygulamasıyla, farklı kişiler için sınırsız sayıda kişisel zil sesi oluşturabilirsiniz. Böylelikle artık kimden mesaj geldiğini görmek için telefonun ekranını açmanız gerekmeyecek.

Ücretsiz olan uygulamayı aşağıdaki linkten indirebilirsiniz:

 
  • Beğen
Tepkiler: sekajmer, Sensation, csH ve 1 kişi daha


csH

csH

Üye
:tşk: hemen deniyorumTürkçe yok ki :S
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
    Konu Sahibi
:tşk: hemen deniyorumTürkçe yok ki :S

Evet muhtemelen WP'de Türkçe seslendirme olmadığı için uygulamada da yok.
Ancak kullanacaklara tavsiyem; seslendirme dilini English (İngilizce), seslendiren kişiyi ise GB-Hazel olarak seçin.
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Çok güzel olmuş da keşke Türkçe de olsaymış.
 
omerk88

omerk88

Üye
Denedim güzel ama Türkçesi olsa da iyi olurdu

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
ÖZGÜNBEY

ÖZGÜNBEY

Üye
Türkçe olsa indirecektim.Neyse paylaşım için teşekkürler
 
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
Türkçe olmayınca deneme ninde gereği yok ancak yükleyip kaldırmaktada fayda var sonra Türkçe güncelleme alınca ücretli yüklemeyelim..
 
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
Güzel uygulama indiriyorum eyüp abininde dediği gibi sonraya ücretli olursa niye indirmedim demeyeyim diye
 
  • Beğen
Tepkiler: cesurpolis61
OozyStaw

OozyStaw

Üye
Haber için :tşk: , Tabi Özgür Abi'ye en çok Ali Kemal Abi'den e-posta gittiği için "Ali Kemal'den e-postan var." diye örnek vermiş. Seviyorum sizi maxicep ailesi. :tebessüm:
İyi forumlar .
 
  • Beğen
Tepkiler: bulutsuzgece
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
Türkçe olsa çok güzel bir uygulama. Özgür abi geliştirici ile nasıl haberleşebiliriz? Dublaj ekibim var. @bulutsuzgece
 
  • Beğen
Tepkiler: bulutsuzgece


Üst Alt