Cm11 hatalari bu baslikta

Sponsorlu Bağlantılar

sir mordred

sir mordred

Üye
Kardeslerim ben romu kurdum artyi de aktif ettim ancak appsaverdaki yedek uygulamalarin apksine tikliyorum yukleme basliyor bekliyorum bekliyorum oyle kaliyor

ART deneysel bir özellik o yüzden google ART'ı normal kullanıcıların bulamayacağı bir yere geliştirici seçeneklerine koydu. Deneysel olduğu için henüz tüm uygulamalar ART uyumlu değil. Sorunlarının kaynağı işte bu
 


WMuharremW

Üye
Ya Artnin tam olarak bizim cihazlara getirisi ney?
 
sir mordred

sir mordred

Üye
@Bysalih41 son güncelleme ile scope'un bildirimine ek olarak bende aynı sonuçlarla karşılaşdım bu yüzden çözüpmüş hataları listeden silebiliriz çözülen hatalar: 3,5,6,9 ve 10
Diğer hataları denemedim ama deneyip yine rapor ederim
Arcoya gerçekten büyük teşekkürler sorunlarımızın yarısı çözüldü
Ya Artnin tam olarak bizim cihazlara getirisi ney?

 
Bysalih41

Bysalih41

Üye
    Konu Sahibi
@Bysalih41 son güncelleme ile scope'un bildirimine ek olarak bende aynı sonuçlarla karşılaşdım bu yüzden çözüpmüş hataları listeden silebiliriz çözülen hatalar: 3,5,6,9 ve 10
Diğer hataları denemedim ama deneyip yine rapor ederim
Arcoya gerçekten büyük teşekkürler sorunlarımızın yarısı çözüldü

Konu guncellendi @sir mordred usta
 
  • Beğen
Tepkiler: sir mordred
aJHier

aJHier

Üye
@Bysalih41 son güncelleme ile scope'un bildirimine ek olarak bende aynı sonuçlarla karşılaşdım bu yüzden çözüpmüş hataları listeden silebiliriz çözülen hatalar: 3,5,6,9 ve 10
Diğer hataları denemedim ama deneyip yine rapor ederim
Arcoya gerçekten büyük teşekkürler sorunlarımızın yarısı çözüldü


usta ART da mı kullanıosun dalvikte mi ?
Bide Facebook'da açılırken bekliyor mu ?
 
sir mordred

sir mordred

Üye
usta ART da mı kullanıosun dalvikte mi ?
Bide Facebook'da açılırken bekliyor mu ?

ART'ta kullanıyorum gerçekten performans ve şarj tatmin edici telefon yağ gibi akıyor :)
Facebook uygulamasına gelirsek evet açılırken bekletiyor ama bunun nedeninin hesap senkronizasyonu ve hesaba girişte geçen zaman olduğunu düşünüyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: aJHier
aJHier

aJHier

Üye
ART'ta kullanıyorum gerçekten performans ve şarj tatmin edici telefon yağ gibi akıyor :)
Facebook uygulamasına gelirsek evet açılırken bekletiyor ama bunun nedeninin hesap senkronizasyonu ve hesaba girişte geçen zaman olduğunu düşünüyorum

Usta peki ART da greenify sistem dosyalarını uyutturmuyor. Xposed çalışmadıgı için. Ona bir çözüm bulabildin mi yoksa normal grenify mi kullanıosn
 
sir mordred

sir mordred

Üye
Konu guncellendi @sir mordred usta

Eyvallah Salih kardeşim ayrıca galiba gözünden kaçtı 6. Hatada çözülmüş(camera360 hatası) onuda silebilirsin
Usta peki ART da greenify sistem dosyalarını uyutturmuyor. Xposed çalışmadıgı için. Ona bir çözüm bulabildin mi yoksa normal grenify mi kullanıosn

Şuanlık evet normal greenify kullanıyorumEk hata raporları;

2,4 ve 5 numaralı hatalar banko hatalar yani yeni sürümde çözülmemiş. 1. Hatayla henüz karşılaşmadım keza 3 te öyle ama bu hataların çözülüp çözülmediğini anlamak için diğer arkadaşların hata bildirimi lazım ayrıca birkaç daha test yapmam lazım şuanlık hatalar çözülmüşmü çözülmemişmi belli değil
 
  • Beğen
Tepkiler: aJHier
aJHier

aJHier

Üye
Hata raporu

1.Ekran kapalı iken kulaklık takınca Gerçekten bazen açılmıyor ekran.
2.instigram da kamera calismiyor ama video modunda çalışıyor.
3.Şarj kalibrasyon hatasiyla hiç karşılaşmadım
4.Youtube uygulamasında videolar açılıyor , arama yapılabiliyor ve Hatta Aşagı alıp izlemeye devam edip bir yandanda arama yapabilirsunuz.
5.Video modunda zoom yapilamiyor.??
6.camera360 ultimate kamera uygulaması gayet iyi çalışıyor . Ayrıca sevdim güzel uygulamaymış.

Ayrıca ek olarak facebook'a girerlen yaklaşık 45sn kadar bekliyor.
 
sir mordred

sir mordred

Üye
Hata raporu

1.Ekran kapalı iken kulaklık takınca Gerçekten bazen açılmıyor ekran.
2.instigram da kamera calismiyor ama video modunda çalışıyor.
3.Şarj kalibrasyon hatasiyla hiç karşılaşmadım
4.Youtube uygulamasında videolar açılıyor , arama yapılabiliyor ve Hatta Aşagı alıp izlemeye devam edip bir yandanda arama yapabilirsunuz.
5.Video modunda zoom yapilamiyor.??
6.camera360 ultimate kamera uygulaması gayet iyi çalışıyor . Ayrıca sevdim güzel uygulamaymış.

Ayrıca ek olarak facebook'a girerlen yaklaşık 45sn kadar bekliyor.

Evet 6. Hatayı silebiliriz facebook bekletme olayına gelirsek bunun rom kaynaklı bir hata olduğunu düşünmüyorum dediğim gibi bu bekletme hesaba giriş için ve internetin hızına bile bağlı ayrıca ajhier 3.hatayı şu şekilde deneyebilirsin ilk önce telefon açık iken telefonu %30-40'lara kadar şarj et daha sonra telefon açık durumda şarj olmaya devam ederken telefonu güç menüsünden(power tuşuna uzun basınca gelen menü) telefonu yeniden başlat önceki yüzde ile telefonu yeniden başlattıktan sonraki pil yüzdesi arasında bir fark varmı bak
Not:bende karşılaşmadım 3.hatayla bunuda belirteyim
 

bursam16

Üye
Şarj süresi yeni versiyondada hızlı.bitiyor yada yapmam gereken bir ek ayar mı yapmadım ? Acaba bilgisi olan varmı :D
 
aJHier

aJHier

Üye
Evet 6. Hatayı silebiliriz facebook bekletme olayına gelirsek bunun rom kaynaklı bir hata olduğunu düşünmüyorum dediğim gibi bu bekletme hesaba giriş için ve internetin hızına bile bağlı ayrıca ajhier 3.hatayı şu şekilde deneyebilirsin ilk önce telefon açık iken telefonu %30-40'lara kadar şarj et daha sonra telefon açık durumda şarj olmaya devam ederken telefonu güç menüsünden(power tuşuna uzun basınca gelen menü) telefonu yeniden başlat önceki yüzde ile telefonu yeniden başlattıktan sonraki pil yüzdesi arasında bir fark varmı bak
Not:bende karşılaşmadım 3.hatayla bunuda belirteyim

hyr yok.%61 de kapandı,%61 ile açıldı
 
  • Beğen
Tepkiler: sir mordred

bursam16

Üye
Anladım bu hatada çözülmüş muhtemelen listeden silebiliriz
Benim şarj sürem hala eski sürumdeki gibi hizli gidiyor yapmam gereken bişi varmı ? Bide perfirmans ayarlarını nasıl ypmam gerek ? Teşekkürler
 

scope_123

Üye
ART sistemi gelistirilmeli. Bugun sifirdan kurup ART a gectim sarjim dalvik e gore hizli bitti. Dalvik e geri dondum. ART da facebook a giris tam bir iskence. Bazi uygulamalar desteklenmiyor hele ki s4theme yi desteklemiyor sistem ui hatasi veriyor. Birkac dezavantaj daha... Art i kullanmama sebeplerim bunlardir. Avantajlari cok iyi ama deneme amacli oldugu icin tam iyi degil. Ayrica kalibrasyon hatasi kesinlikle var. Tek kapaliyken sarj ettim titredi tuzde yuz oldu teli actim yuzde 93 tu. Ne alaka simdi ? Cogu sorun cozulmus. Benim raporumu onaylamayan var mi yani bana sende olmayan sorun bende var diyen biri var mi?
 
sir mordred

sir mordred

Üye
Benim şarj sürem hala eski sürumdeki gibi hizli gidiyor yapmam gereken bişi varmı ? Bide perfirmans ayarlarını nasıl ypmam gerek ? Teşekkürler

Şarj süresi kişiden kişiye değişir kimisi çok oyun oynar hemen biter o yüzden sana tek tavsiyem şu olabilir ART'a geç ve greenify kullan
 
melodileriyakar

melodileriyakar

Üye
Launcherdaki ikonlar hala kayboluyor. Bi önceki sürüme göre epey bi iyileştirme yapılmış. Art ye geçebildim nihayet hiç sorun yok, ram kullanımı yüzde On azalmış görünüyor. Oldukça seri cihaz şuan. Ekran videosu çekmeyi deneyin isterseniz ne oldu merak ediyorum. Batarya kalibrasyonu hala bozuk. Özellikle telefon Şarjdayken kapatıp açınca çıldırıyor.
 
sir mordred

sir mordred

Üye
ART sistemi gelistirilmeli. Bugun sifirdan kurup ART a gectim sarjim dalvik e gore hizli bitti. Dalvik e geri dondum. ART da facebook a giris tam bir iskence. Bazi uygulamalar desteklenmiyor hele ki s4theme yi desteklemiyor sistem ui hatasi veriyor. Birkac dezavantaj daha... Art i kullanmama sebeplerim bunlardir. Avantajlari cok iyi ama deneme amacli oldugu icin tam iyi degil. Ayrica kalibrasyon hatasi kesinlikle var. Tek kapaliyken sarj ettim titredi tuzde yuz oldu teli actim yuzde 93 tu. Ne alaka simdi ? Cogu sorun cozulmus. Benim raporumu onaylamayan var mi yani bana sende olmayan sorun bende var diyen biri var mi?

Kalibrasyon sorunu tel açıkken test edilmeli(yani tel açıkken belirli bir yüzdeye kadar şarj edilmeli daha sobra şarja devam ederken cihaz yeniden başlatılmalı daha sonra eski ve yeni pil yüzdeleriyle karşılaştırma yapılmalı)
 

bursam16

Üye
Kardeslerim ben romu kurdum artyi de aktif ettim ancak appsaverdaki yedek uygulamalarin apksine tikliyorum yukleme basliyor bekliyorum bekliyorum oyle kaliyor
Peki dostum önerin icin teşekkürler şarjı 100% yapınca tekrardan yazarım buraya olumlu veya olumsuz teşekkürler :D
 
sir mordred

sir mordred

Üye
Launcherdaki ikonlar hala kayboluyor. Bi önceki sürüme göre epey bi iyileştirme yapılmış. Art ye geçebildim nihayet hiç sorun yok, ram kullanımı yüzde On azalmış görünüyor. Oldukça seri cihaz şuan. Ekran videosu çekmeyi deneyin isterseniz ne oldu merak ediyorum. Batarya kalibrasyonu hala bozuk. Özellikle telefon Şarjdayken kapatıp açınca çıldırıyor.

Screencast çalışmıyor maalesef ama bu sorun uygulama hatası olabilir(uygulamaya en son güncelleme uzun zaman önce
gelmiş) bu sorunu diğer cm11 kullanan cihazların üstünde denemek lazım eğer onlarda çalışırsa bu demektirki sprun romdan kaynaklı(arconun çözmesi gereken hata kategorisinde)
 

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
1K
uguradikti
Cevap
0
Görüntüleme
2K
uguradikti
Cevap
300
Görüntüleme
24K


Üst Alt