BerkD2375
Üye
Lumia 525 Ana Konu
Herkese merhaba.
Kliksa.com'da fiyatı 499 Tl olan bu cihaz kardeşi veya abisi sayılan 520'ye tek ama önemli fark atan noktası olan 1 gb ram ile geliyor. Kimine göre bir anlam ifade etmesede Subway'dır veya Gta'dır 1 gb min. ram istiyor. Ayrıca Nokia bu cihaza min. 3 yıl güncelleme garantisi vermiş. 520'de bu 2 yıl Buda ram'den kaynaklanıyor. Herkes sorunlarını, sorularını, tavsiyesini ve kullananlar kişisel değerlendirmesini buraya yazsın...
Kliksa.com'da fiyatı 499 Tl olan bu cihaz kardeşi veya abisi sayılan 520'ye tek ama önemli fark atan noktası olan 1 gb ram ile geliyor. Kimine göre bir anlam ifade etmesede Subway'dır veya Gta'dır 1 gb min. ram istiyor. Ayrıca Nokia bu cihaza min. 3 yıl güncelleme garantisi vermiş. 520'de bu 2 yıl Buda ram'den kaynaklanıyor. Herkes sorunlarını, sorularını, tavsiyesini ve kullananlar kişisel değerlendirmesini buraya yazsın...


