Haber Windows Phone 8.1 Geliyor

Sponsorlu Bağlantılar

Serhan

Serhan

Üye
Tema fake mi :( Cortana çoğu kişi kullanmaz zaten bence
 


yunusiyunus

Üye
Yav korktuğum nokta şu, bütün ilgili Androidli Nokia'lara yöneldi. Windows Phone'un geleceği umarım sallanmaz, korkmaya başladım açıkçası. Bişeyler deyin benim gibi düşünen var mı ? Ben nerede Android varsa uzak kaldım, yakınlaştım bazen ama hiç bulaşmadım. Şimdi benim gönülden sevdiğim markam Android işine el atıyor. Uzaktan da olsa. Düşüncelerinizi paylaşın arkadaşlar.
aynı şekilde ben de düşünüyorum arkadaş inşallah korktuğumuz başımıza gelmez
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood
ElectroTR

ElectroTR

Üye
Tema ayarı bence WP ye gelmez, neden derseniz; Şimdi farklı renkte tileler var mesela mavi here maps, arkaplanı kullanıcı mavi seçerse o ikon kaybolup görsel açıdan hoş olmayan bir durum ortaya çıkacak. Microsoft Design Guideline 'leri diğer sistemlere göre daha katıdır. Kendisi bu şekilde sistemini bozmak istemeyecektir.
 

blackcemre

Üye
Arka plan gelecekse renk te fazla olur başka renklerde gelir
 

capkino06

Üye
bence windows daki gibi tema paketleri olsa mağazadan felanda indirebilsek temalar arka plana resim koysa kendi zaman ayarlı değişse fena olmazdı :)
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k
Rock Ve Roll

Rock Ve Roll

Üye
Yav korktuğum nokta şu, bütün ilgili Androidli Nokia'lara yöneldi. Windows Phone'un geleceği umarım sallanmaz, korkmaya başladım açıkçası. Bişeyler deyin benim gibi düşünen var mı ? Ben nerede Android varsa uzak kaldım, yakınlaştım bazen ama hiç bulaşmadım. Şimdi benim gönülden sevdiğim markam Android işine el atıyor. Uzaktan da olsa. Düşüncelerinizi paylaşın arkadaşlar.

Nokia nın yaptığı antiroidli cihaz lumia 520 tarzı bir şey diye biliyorum yani sistem özellikleri düşük ve fiyatı ucuz olacak .. Lumia 520 nin çok satmasından dolayı Nokia aynı özelliklere ve fiyata sahip androidli bir cihaz yaparak Windows Phone konusunda ön yargılı oldukları için 520 almamış kitleye hitap eden bir telefon yapmak istemiş olabilir .. Zaten Nokia nın . Zaten çok karışık durumda olan abdiroid piyasasına bir anda dalması saçma olur ve böyle bir şey yapacaklarını sanmıyorum ..
yani adamların yaptıkları sadece bir satış politikası
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
"Why would Nokia use the Nokia brand name for Nokia X? It's almost like they're begging Microsoft to kill it."

bu sadece bir geçiş sureci. Windows Phone 8.1'in destek verdiği en düşük çözünürlüğü hatırlarsanız ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız.
 
PureFood

PureFood

Üye
"Why would Nokia use the Nokia brand name for Nokia X? It's almost like they're begging Microsoft to kill it."

bu sadece bir geçiş sureci. Windows Phone 8.1'in destek verdiği en düşük çözünürlüğü hatırlarsanız ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız.
Kullanıcıları Nokia X serisi yoluyla Windows Phone'a mı çekmek yani ?
 
dakamon

dakamon

Üye
"Why would Nokia use the Nokia brand name for Nokia X? It's almost like they're begging Microsoft to kill it."

bu sadece bir geçiş sureci. Windows Phone 8.1'in destek verdiği en düşük çözünürlüğü hatırlarsanız ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız.
Bu nedir şimdi? biri ingilizce diğeri türkçe.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
dakamon

dakamon

Üye
bir nevi öyle de denebilir.

diyor ki: adından bile anlaşılacağı üzere Microsoft gel beni öldür.

Yani Nokia X serisi sadece yeni girilen pazarlarda kullanıcılara Windows Phone'a yükseltme için bir basamak oluşturuluyor.
Evet bunu lansmanda da dile getirmişlerdi sanırım.
 
PureFood

PureFood

Üye
bir nevi öyle de denebilir.

diyor ki: adından bile anlaşılacağı üzere Microsoft gel beni öldür.

Yani Nokia X serisi sadece yeni girilen pazarlarda kullanıcılara Windows Phone'a yükseltme için bir basamak oluşturuluyor.
Abi millet Android'e alışıp kalmasın orada ? :D Yani ne kadar başarılı bir politika sence ?
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Abi millet Android'e alışıp kalmasın orada ? :D Yani ne kadar başarılı bir politika sence ?

bence başarılı. Sonuçta bu cihazların google'la ilgisi yok. Aktivasyonları Microsoft sistemi olarak görünecek. Microsoft servislerini kullanacak. Windows Phone bu seviye cihazlar için uygun bir yapıya geldiğinde de Nokia X serisi bitirilip Windows Phone olarak devam edecek. Belki de Asha Windows Phone olarak devam eder. Sonuçta hepsi Microsoft'un değil mi? Bu şekilde de ciddi bir satış ve pazar payını elde etmiş ve müşteri altyapısını oluşturmuş olurlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k ve PureFood
PureFood

PureFood

Üye
bence başarılı. Sonuçta bu cihazların google'la ilgisi yok. Aktivasyonları Microsoft sistemi olarak görünecek. Microsoft servislerini kullanacak. Windows Phone bu seviye cihazlar için uygun bir yapıya geldiğinde de Nokia X serisi bitirilip Windows Phone olarak devam edecek. Belki de Asha Windows Phone olarak devam eder. Sonuçta hepsi Microsoft'un değil mi? Bu şekilde de ciddi bir satış ve pazar payını elde etmiş ve müşteri altyapısını oluşturmuş olurlar.
Vay çok iyi, güzel güzel :D
 
Rock Ve Roll

Rock Ve Roll

Üye
bence başarılı. Sonuçta bu cihazların google'la ilgisi yok. Aktivasyonları Microsoft sistemi olarak görünecek. Microsoft servislerini kullanacak. Windows Phone bu seviye cihazlar için uygun bir yapıya geldiğinde de Nokia X serisi bitirilip Windows Phone olarak devam edecek. Belki de Asha Windows Phone olarak devam eder. Sonuçta hepsi Microsoft'un değil mi? Bu şekilde de ciddi bir satış ve pazar payını elde etmiş ve müşteri altyapısını oluşturmuş olurlar.


ve uygulama mağazası olarak Google play store değil Nokia nın android marketi kullanılacak
 
emz

emz

Üye
Yalnız En Büyük Sorun Cihaza Optimizasyon Yapılamaz Google Playde 1 Milyon Uygulama Var Sonuçta
hocam onu da düşünmüş bir çare bulmuşlardır. Apk uzantısı sadece ekran boyutlarında fark yaratır onuda azıcık küçük yada büyük gelirse ayarlarlar yada şimdikiler gibi küçük veya büyük ekran da kullan modu kullanılır. Android de onların çözümü çok kolay. En kötü binlerce cihaza göre uyumlu çıkıyor her uygulama. Birisi uyacaktır elbet.
 


Üst Alt