Oyuna çok asılırsan tabi ki de ısınır ama el yakacak kadar ısınmıyormuş. Yani ısınması sorun teşkil etmiyormuş. Bizzat kullanıcısına sordum. He ufak tefek oyunlar oynarsan hiç ısınmaz.

Onun dışında normal kullanımda, internette gezerken pek ısınma yapmıyormuş. Tek sorunu şarjı. Yoğun kullanımda 1 günü zor çıkarıyormuş. Yani oyun oynayacaksan şarj aletini de yanında taşıyacaksın.