Telefon Tavsiyesi Maksimum 900TL ye telefon

Sponsorlu Bağlantılar

lolaman

lolaman

Üye
    Konu Sahibi
920 almam takoz gibi telefonTakoz gibi dediysem bana göre öyle şimdi discovery var 920 var.Arada çok fark var.
 


GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
920 almam takoz gibi telefonTakoz gibi dediysem bana göre öyle şimdi discovery var 920 var.Arada çok fark var.

Güldüm. Tasarım anlamında Discovery daha zarif olabilir fakat bu L920'den daha üstün olduğu anlamına gelmez. Discoveryciler karışmasın şimdi.
 
  • Beğen
Tepkiler: avast
lolaman

lolaman

Üye
    Konu Sahibi
Üstün demedim o kadar iri bir telefon almam dedim sadece.
 
lolaman

lolaman

Üye
    Konu Sahibi
"discovery var 920 var.Arada çok fark var" deyince o anlam doğuyor. Sen bilirsin. Nexus 4 al bence.
Ben aslında 925 istiyordum.Babamda 620 vardı.Almam onu dedi bende var her gün donuyor dedi.Samsung falan alıcam diyor bende araştırdım size sordum nexus 4 ile gmd arasında kalmıştım nexus 4 almaya karar verdim fakat ısınma sorunu var diyorlar doğru mudur ne kadar ısınır?
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Ben aslında 925 istiyordum.Babamda 620 vardı.Almam onu dedi bende var her gün donuyor dedi.Samsung falan alıcam diyor bende araştırdım size sordum nexus 4 ile gmd arasında kalmıştım nexus 4 almaya karar verdim fakat ısınma sorunu var diyorlar doğru mudur ne kadar ısınır?

Oyuna çok asılırsan tabi ki de ısınır ama el yakacak kadar ısınmıyormuş. Yani ısınması sorun teşkil etmiyormuş. Bizzat kullanıcısına sordum. He ufak tefek oyunlar oynarsan hiç ısınmaz. :) Onun dışında normal kullanımda, internette gezerken pek ısınma yapmıyormuş. Tek sorunu şarjı. Yoğun kullanımda 1 günü zor çıkarıyormuş. Yani oyun oynayacaksan şarj aletini de yanında taşıyacaksın.
 
lolaman

lolaman

Üye
    Konu Sahibi
Oyuna çok asılırsan tabi ki de ısınır ama el yakacak kadar ısınmıyormuş. Yani ısınması sorun teşkil etmiyormuş. Bizzat kullanıcısına sordum. He ufak tefek oyunlar oynarsan hiç ısınmaz. :) Onun dışında normal kullanımda, internette gezerken pek ısınma yapmıyormuş. Tek sorunu şarjı. Yoğun kullanımda 1 günü zor çıkarıyormuş. Yani oyun oynayacaksan şarj aletini de yanında taşıyacaksın.
Şarj sorun olmaz minibüste falan 10-15 dakika oynarım o kadar.Bir de arkası cam ya orası içinde jelatin satılıyor mudur sence?Kılıfı kolay bulunur mu?
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Şarj sorun olmaz minibüste falan 10-15 dakika oynarım o kadar.Bir de arkası cam ya orası içinde jelatin satılıyor mudur sence?Kılıfı kolay bulunur mu?

Jelatin konusunu bilemeyeceğim, sormak gerek. Kılıf ise rahatça bulunabilir.
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Arkadaşın dediği gibi Ankara - Natavega ' da 950 ye bulursun hatta biyerde vatandamı neyse 900 e görmüştüm. Arkası için jelatin varmı bilmiyorum ama o camı düşürüpte patlatan oluyomuş o yüzden slikon kılıfla kullanmanı tavsiye ederim. Bu fiyata alacağın en iyi performans telefonudur bencede :)
 
MUSTAFA AKPINAR97

MUSTAFA AKPINAR97

Üye
3310 al :D
 


Üst Alt