Telefon Tavsiyesi 750 Liraya Telefon Tavsiyesi

Sponsorlu Bağlantılar

Mustafa-26

Mustafa-26

Üye
    Konu Sahibi
750 Liraya Telefon Tavsiyesi
Arkadaşlar telefon almayı düşünüyorum aklımda discovery var bu telefon hala alınırmı başka telefon tavsiyelerinizide yazabilirsiniz
 


proandro

proandro

Üye
700 e discovery iyi olurSIII Mini si 700 civarında herhalde
 
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
S3 Mini - Gmd - Xperia L al sana üç öneri
 
Invoke

Invoke

Üye
+200 ekle Nexus 4 al, en mantıklısı.
 
Invoke

Invoke

Üye
Büyük iht. gelmez, tam bilmiyorum. Evet, açıyor ama nexus 4 ile karşılaştırmak bile lüzumsuz. +200 zordur, kolaydır bilemem ama nexus 4 ile arasındaki farka değer mi, değer. :/
 
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
malesef 750 tlye büyük ekranlı telefon bulmak zor
 
Mustafa-26

Mustafa-26

Üye
    Konu Sahibi
Büyük iht. gelmez, tam bilmiyorum. Evet, açıyor ama nexus 4 ile karşılaştırmak bile lüzumsuz. +200 zordur, kolaydır bilemem ama nexus 4 ile arasındaki farka değer mi, değer. :/
Kardeşim nexus 4 hiç bir yerde yokki stokta felan başka önerebileceğin telefon varmı en fazla 100 tl koyabilirim birde her türlü oyunu açmasını istiyorum kardeşim
 
Invoke

Invoke

Üye
Kardeşim nexus 4 hiç bir yerde yokki stokta felan başka önerebileceğin telefon varmı en fazla 100 tl koyabilirim birde her türlü oyunu açmasını istiyorum kardeşim

Teknosada görmüştüm, her yerde de vardır. Onun dışında aklıma bir şey gelmiyor Diskavri alabilirsin ya da Diskavri 2'yi bekleyebilirsin.
 
HeroMR

HeroMR

Üye
Tabi ki Nokia Lumia 625
(4.7 inch)
 
Mustafa-26

Mustafa-26

Üye
    Konu Sahibi
Teknosada görmüştüm, her yerde de vardır. Onun dışında aklıma bir şey gelmiyor Diskavri alabilirsin ya da Diskavri 2'yi bekleyebilirsin.
Discovery kafama yattı saten bu fiyat aralığında başka iyi telefon yok inşallah bana oyunlarda felan soru yaşatmaz çünkü en az 2.5 3 sene kullanmam lazım yinede saol cevapların için
 
Invoke

Invoke

Üye
Discovery kafama yattı saten bu fiyat aralığında başka iyi telefon yok inşallah bana oyunlarda felan soru yaşatmaz çünkü en az 2.5 3 sene kullanmam lazım yinede saol cevapların için

Madem öyle bence 2yi bekle.
 
Senyor Keş

Senyor Keş

Üye
nexus 4 al keyfine bak bence. +200 tlye o telefon en az 2 sene götürür seni performans anlamında eşsiz bir cihaz o fiyat aralığında.
 
Tsukuyomi

Tsukuyomi

Üye
Nexus 4 alabilirsin 200tl katıp arkadaşların dedigi gibi GMD'de alabilirsin.Asphalt 8 düşük grafiklerde kasmadan belki oynayabilirsin real racing 3 kesin oynayabilirsin onun dışında o kadarda ahım şahım bir telefon degil ki zaten soket sorunlarıda var ama fiyatına göre süper bir ürün.Dersenki ben 200 TL katamam S3 mini veya Discovery arasında bir tercih yapabilirsinki bana kalırsa Discovery.
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Discovery 2'yi bekle ya da 150 TL gibi bir para ekleyerek Nexus 4 al kardeşim. Kesin ve net.
 
HeroMR

HeroMR

Üye
Nokia Lumia 525 al. Her turlu oyunu oynarsin ozelliklere bakma isletim sisteminden kurtariyor. Asphalt, gta her turlu oyun 0 kasma. Az oyun var diye de dusunme. Androidde cok uygulama var ama viruslu ve gereksiz uygulamalar var wpde az ama oz uygulama var. Yazim icin k.b linuxu yeni yukledim daha Turkce klavye kuramadim.
 
orxan_92

orxan_92

Üye
Xperia L,M
Lumia 525
Gmd onermem cunki kullanan arkadaşlarim memnun degil.
200tl koya bilirsen nexus4 iyi secim
 
alisait07

alisait07

Üye
GM Discovery
 

Benzer Konular

bilisimler
Cevap
2
Görüntüleme
316
DarkredBlue61
Cevap
13
Görüntüleme
841


Üst Alt