Tavsiye Pp25 kullanımı (jb'siz uygulama yükleme programı)

Sponsorlu Bağlantılar

KenanK

KenanK

Üye
garageband full yapmak için bir gelişme var mı ?
 


berksarikaya

Üye
"ApplicationVerificationFailed" hatası alıyorum?
 
0MG90

0MG90

Üye
"ApplicationVerificationFailed" hatası alıyorum?
Arkaplanda iTunes açık olabilir görev yöneticisinden bak iTunesHelper açıksa sonlandır sonra yeniden dene
Yine olmazsa 25pp yi görev yöneticisinden kapa ve iTunes açıp eşzamanla cihazı
 

berksarikaya

Üye
Diğer yüklediğim crackli oyunlar gider mi o zaman?
 
0MG90

0MG90

Üye
Hayır eğer cihazından oyuna tıkladığında kapanıyorsa konuda açıklama mecvut onu yaparsan açılır
 

berksarikaya

Üye
Oyun hiç yüklenmiyor sorun orda. Yan tarafta o hatayı veriyor.
 
yeminli06

yeminli06

Üye
çok yavaş indiriyor nedeni ne acaba ?
 
0MG90

0MG90

Üye
Zamanla hızlanıyor inmesi
 
silivriserdar

silivriserdar

Üye
PP25 uygulaması güncellendi arkadaşlar yeni bir görünüm aldı daha çözemedim ama kullanmaya başladım. 28.01.2014
 

ertuqrulx5

Üye
gece indirirseniz hızın arttığını göreceksiniz ve ekstra olarak en yeni sürümde güncelleme yaparken o elinde elma tutan bir simge gözükmüyo diğerine basınca apple id diyor ve asla güncellenmiyor. acil cevap lütfen
 
silivriserdar

silivriserdar

Üye
gece indirirseniz hızın arttığını göreceksiniz ve ekstra olarak en yeni sürümde güncelleme yaparken o elinde elma tutan bir simge gözükmüyo diğerine basınca apple id diyor ve asla güncellenmiyor. acil cevap lütfen
Elinde elma gözüken simge var yeni güncellemede gene aynı şekilde telefonda hata verirse pp25 uygulamaları elinde elma klan simgeye tıklayın ve sağda en sağda anahtar şeklinde mavi bir ikon var ona tıklayın ve bekleyin düzeliyor.
 

NoServe

Üye
Bende bir şekilde telefona da yüklendi uygulaması ama ondan indirip kurunca olmuyor ne yapmalıyım ?
 
sek00

sek00

Üye
Telefona pp uygulamasını kurdum yukardaki gibi ama ondan uygulamayı indirip yükle dediğimde indirilemiyor diye uyarı alıyorum.
ios 7.0.4 4S
 
silivriserdar

silivriserdar

Üye
Bende bir şekilde telefona da yüklendi uygulaması ama ondan indirip kurunca olmuyor ne yapmalıyım ?
Telefon jealbreak'li mi değilse telefona kurduğunuz zaman indirmez. Sadece jealbreak olmadan pc ile uygulama vs telefona atar.İos 7.0.4 için untethered jealbreak çıktı Google'da arat bu yukarıda yazılanı en anladığın şekilde anlatan bir siteden telefonunu jealbreak'li yap.
 
sek00

sek00

Üye
Telefon jealbreak'li mi değilse telefona kurduğunuz zaman indirmez. Sadece jealbreak olmadan pc ile uygulama vs telefona atar.İos 7.0.4 için untethered jealbreak çıktı Google'da arat bu yukarıda yazılanı en anladığın şekilde anlatan bir siteden telefonunu jealbreak'li yap.
Jailbreak yaparım yapmasına da uygulama yüklerken sorunlar yaşanıyormuş diye okudum bir yerde. Bir de Dün pcden kurdum oyunu oynadım hatta. Bugün iki oyun daha atıım pcden 25pp ile ama şimdi hiç biri açılmamaya başladı.
 
silivriserdar

silivriserdar

Üye
Jailbreak yaparım yapmasına da uygulama yüklerken sorunlar yaşanıyormuş diye okudum bir yerde. Bir de Dün pcden kurdum oyunu oynadım hatta. Bugün iki oyun daha atıım pcden 25pp ile ama şimdi hiç biri açılmamaya başladı.
Ben yıllardır kullanıyorum hiç bir sakıncası yok. Ayrıca pp25 ile attığın uygulamalar çalışmıyor ise pp25 i aç elinde elma olan simgeye tıkla sonra en sağda anahtar şeklinde simge var ona tıkla bekle açılacaktır. Ama mutlaka jealbreak yap çok faydalı iphone kullanmazdım ben jealbreak olmasa o kadar önemli
 
  • Beğen
Tepkiler: sek00
sek00

sek00

Üye
Uygulama güncellerken önceki uygulamayı kaldırmam mı gerekiyor? Anlamadım ben. O kadar ilerledim. Boşa gitmesini istemiyorum
 
silivriserdar

silivriserdar

Üye
Uygulama güncellerken önceki uygulamayı kaldırmam mı gerekiyor? Anlamadım ben. O kadar ilerledim. Boşa gitmesini istemiyorum
Uygulama kaldırmanı gerektirecek birşey yok. Direk güncelle
 
sek00

sek00

Üye


Yukardaki gibi bir görünüm var. 1.4.0 yüklü telefonda orda göründüğü gibi. 1.5.0 nasıl yüklerim?
 


Üst Alt