Abstract_Loco
Üye
Yok çok basit jb yapmak sadece internetten 5 mb bir dosya indiriyorsun. Sonra teli data kablosu ile pc'ye bağlıyorsun programı açıp jealbreak tuşuna basıyorsun. Tarım saat hiç elleme telefona sonra al eline tel artık jb li güle güle kullan. Çok basit yani öyle uğraşmak gerekmez.Hah tamamdır hocam bak işte şimdi olduanladım store a tel dışında girmem zaten bana buradan yeter
jb nasıl karmaşık mı bilmiyorum hocam şimdilik böyle bi dursun fazla zaman olmuyo bununla idare edeyim bi alışayım ios olaylarına ondan sonra ona da bi el atarım bakalım yine şişiririm senin kafanı
![]()
Geri dönüşte çok basit iTunes ile telefonu yedekle sonra restore et jealbreak kalkar.Haa bak öyleyse iyiymiş ben karışık diye biliyordum da ondan geri dönüş var mı peki yani formatlamadan o dosyayı silme şansımız oluyor mu ?![]()
Yok iTools ile bir sıkıntı olmaz. Senin telefon yurt içinden alınma dimi.Vay be iyiymişaklıma yattı bak şimdi hocam olmazsa deneyeyim bakalım hafta içinde
birşey daha sorayım mı hocam sana konudan alakasız ama yine itoolsla dalan ilgili sıkıntı olur mu
![]()
Kullandım symbian hatta hack bile yaptım. Yurt dışından alınma ise jb olayını biraz araştırmak lazım.Yok hocam söyledim de araya kaynadı galiba benim cihaz ipod touch 4. Nesilyurt dışından alma kağıt kürek falan herhangi bir şey yok
birde zaten bu ios 7 desteklemiyormuş ondan tam benlik deneme amaçlı
sorumu sorayım o zaman hocam symbian kullandın mı daha önce
![]()
Herşey yapabilirsin yeterki jb yap.hadi ya niye ki çok mu fark ediyo yurt dışı olunca :/ peki symbiandaki gibi Bunun içindeki programlarada müdahale edebiliyor muyuz![]()
Nasıl bir hata birde tongbu var oradan dene istersen.Ya ben tomtom yuklemeye calisiyorum ama hata veriyor hep neden olabilir acaba bilen varmi
Yurt dışından alınma ama nasıl kullanıyorsun teli yani gevey ilemi kullanıyorsun.anladım ama jailbreak sıkıntılı olur dedin yurt içi olmayınca![]()
birde tongbu ne hocam onu yazmışsın iyi birşey mi o
yeni bir şey daha buldum hocam
bak ibomber defense diye bitane oyun var normal uygulama kısmında aratınca çıkıyor ama avuç içinde olan elma olan kısımda aradığın zaman çıkmıyor dolayısıyle bunu o anahtar olan yere tıklayıp apple id sorununu halledemiyoruz bunun bir alternatifi falan var mıdır 
80% procent oluyo sonra yuklenemedi diye hata veriyoNasıl bir hata birde tongbu var oradan dene istersen.
Abi tongbuya falan da baktım ben pp25 yada tongbu dan indirdiğin uygulamaların daha sonra arıza vermesini istemiyorsan sadece itunes ile eşzamanlama değil direk appstordan da ilişkini kesmen lazım çünkü ne zaman yeni uygulama indirecek olsan sana tekrardan atıyo. bugün yeni uygulama indirdim app storeden pat diye o alme içi olan yerde tıkladığım şeyler tekrar atmaya başladı :/hatta app store u geç kapatıp açtıktan sonra yeniden uygulamayı kırmak gerekiyor vay arkadaş en olmadı bende jb olayına dalacağım galiba
Tongbu indir bide öyle tom tom yüklemeyi dene80% procent oluyo sonra yuklenemedi diye hata veriyo
