Haber Nokia Lumia 1520 Satışa Çıktı!

Sponsorlu Bağlantılar

Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Nokia Lumia 1520 Satışa Çıktı!
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız



2.199 TL ile satışa çıktı:
 

Ekli dosyalar

Yönetici tarafından düzenlendi:
  • Beğen
Tepkiler: Ediz Yiğit, kayahan35, PureFood ve 3 diğerleri


avast

avast

Üye
Peki alinirmi lumialar satildi artik ek gucelleme gelmeyecek fapan deniyordu
 

blackss

Üye
Bu fiyata alınmaz Htc one max da bu şekilde elde kaldı
 
BelaMonte

BelaMonte

Üye
Satışa çıktı derken Media Markt ta filan var mı şuan? ve fiyatı?2199 mu? :angry:
 
Rock Ve Roll

Rock Ve Roll

Üye
alacak arkadaşlara şimdiden hayırlı olsun
 
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
Bu fiyata yeni taksitlendirme seçeneği ile alınamaz.Çok zor yani 2100 tl ye hele ki cep telefonları için taksit imkanı kalktı diyorlar kimileri eğer o haldeyse hiç alınmaz..
 
ÖEY

ÖEY

Üye
Fiyat yüksek. Hele de taksit imkanı artık kalktı hayatta satılmaz. Operatörlerin tarifeleri inanılmaz kazık. Çok zor be Nokia çok zor.
 
  • Beğen
Tepkiler: DenizhaNq
mesutcinik

mesutcinik

Üye
o fiyat ne abi 7 kişi birleşip bi 1520'ye mi girelim yani :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Baranbaris, DenizhaNq, muhammettvurucu ve 3 diğerleri
BelaMonte

BelaMonte

Üye
Bence bu fiyata gelmesinin sebebi lumia 1520V nin 1800 tl lik cihazlara denk gelmesi. vede lumia 1320 nin 1200 tl olacağını düşünüyorum. neden bu kadar pahalı??
 
Hagios

Hagios

Üye
Şimdiden hayırlı olsun alacak arkadaşlara.Almak isterdim hemde çok ama 8.1 gelene kadar ve Lumia güvenimi kazanana kadar almam.
 
mesutcinik

mesutcinik

Üye
Şimdiden hayırlı olsun alacak arkadaşlara.Almak isterdim hemde çok ama 8.1 gelene kadar ve Lumia güvenimi kazanana kadar almam.
aynen bende böyle düşünüyorum. 8.1 i önce bi çıkarmaları lazım
 

Emre

Üye
WP8.1 çıkarsa Bütün WP8 Gelecek Ve bitiş süresi Sınırsız Olacak öyle Düşünüyorum :)
 
m542tf

m542tf

Üye
Yeminliyim tarifeye ek telefon almamaya şu an nokia ya .... :sopa:
 
csH

csH

Üye
Çokmuş yaa
 
sekajmer

sekajmer

Üye
bu ucuz hali ise :D
 

realname11

Üye
ben o fiyata şahin alırım be 2199 TL azmı
 
maydinmaydin

maydinmaydin

Üye
eskisi gibi taksitle telefon satışı yapılamayacağı için fiyatlar düşer biraz. ama artık herkes üst seviye telefon kullanamayacak gibi. bu süreçten sonra nokia bol bol asha satar gibi geliyor bana.
 
mesutcinik

mesutcinik

Üye
baktımda nokianın sitesinde bile pak yakında yazıyor bence fiyat 2200 de kalmaz yani açıkçası diğer satıcılara da gelince...
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Arkadaşlar pahalı dediğiniz telefon Avrupada 700€ Türkiye'de 680€ fiyatla satışa çıkmış durumda. Daha önce de dediğimiz gibi Euro 2,50 civarındayken gelse cihaz 1800'e falan gelecekmiş.
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Forumda bir fon oluşturup ortak 1520 alalım @papakudioflu :kop2:
 
  • Beğen
Tepkiler: flutewoddy, OttomaN TigeR, Hagios ve 1 kişi daha


Üst Alt