Tavsiye Gta san andreası çalışmıyor

Sponsorlu Bağlantılar

esmeran3

esmeran3

Üye
Şu g2 den bide ben almalıyım ya cidden :) ya batarya farkı demişsiniz arkadaşlar 400 mA az s4 ün bataryası kurban oluyum bu da en fazla 2 saat felan fazla götürür :)

Bakın s4 ile g2 karşılaştırılamaz nedeni ise :) Birisi Qualcom İşlemcili birisi ise exnyos işlemcili :)

Ve g2 nin ara yüzü s4 e göre daha basit ve daha kötü :) kimseyi kırmaya gerek yok :) hiç beğenmiyorum ben arayüzünü lg nin

Ayrıca samsung yeni geliştirdiği arayüz ile her şey daha güzel olacak estetik var şu anda da yeni gelecek arayüzde :)

Ayrıca böyle birbirlerinize laf sokma çabalarından da kurtulun kardeşim :) herkesin yaşı konuşmasından belli olur lg g2 çok güzel bir cihaz ama cihazın arayüzünde estetik yok :)
Ama s4 de hafife alıncak bir cihaz değil kardeşim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: mehsevim


sarisinboy123

Üye
Şu g2 den bide ben almalıyım ya cidden :) ya batarya farkı demişsiniz arkadaşlar 400 mA az s4 ün bataryası kurban oluyum bu da en fazla 2 saat felan fazla götürür :)

Bakın s4 ile g2 karşılaştırılamaz nedeni ise :) Birisi Qualcom İşlemcili birisi ise exnyos işlemcili :)

Ve g2 nin ara yüzü s4 e göre daha basit ve daha kötü :) kimseyi kırmaya gerek yok :) hiç beğenmiyorum ben arayüzünü lg nin

Ayrıca samsung yeni geliştirdiği arayüz ile her şey daha güzel olacak estetik var şu anda da yeni gelecek arayüzde :)

Ayrıca böyle birbirlerinize laf sokma çabalarından da kurtulun kardeşim :) herkesin yaşı konuşmasından belli olur lg g2 çok güzel bir cihaz ama cihazın arayüzünde estetik yok :)
Ama s4 de hafife alıncak bir cihaz değil kardeşim :)
Ama öyle deme şimdi lg g2 dünyanın en iyi telefonu
 
  • Beğen
Tepkiler: esmeran3
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Evet gerçekten Touchwiz çok hoş bir arayüz birimi.
 
  • Beğen
Tepkiler: sarisinboy123
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Şu g2 den bide ben almalıyım ya cidden :) ya batarya farkı demişsiniz arkadaşlar 400 mA az s4 ün bataryası kurban oluyum bu da en fazla 2 saat felan fazla götürür :)

Bakın s4 ile g2 karşılaştırılamaz nedeni ise :) Birisi Qualcom İşlemcili birisi ise exnyos işlemcili :)

Ve g2 nin ara yüzü s4 e göre daha basit ve daha kötü :) kimseyi kırmaya gerek yok :) hiç beğenmiyorum ben arayüzünü lg nin

Ayrıca samsung yeni geliştirdiği arayüz ile her şey daha güzel olacak estetik var şu anda da yeni gelecek arayüzde :)

Ayrıca böyle birbirlerinize laf sokma çabalarından da kurtulun kardeşim :) herkesin yaşı konuşmasından belli olur lg g2 çok güzel bir cihaz ama cihazın arayüzünde estetik yok :)
Ama s4 de hafife alıncak bir cihaz değil kardeşim :)
Doğrudur kardeşim katılıyorum. Ama o 2 saatlik zaman dilimide az değil doğrusu. Arayüz konusuna gelince bilmiyorum benim hoşuma gidiyor doğrusu. Sıkılırsak ta bir sürü rom var değiştiririz .:)

Kimsenin kimseye laf soktuğu yok aslında . Ben s4 tü de hafife almadım sadece yorumlardada belirttim g2 s4 de göre donanım açısından daha güçlü diye ( yalan mı ? ) veriler ortada. Bir zamanlar bende almayı düşünüyordum s4 ü ama g2 çıktıktan sonra işler değişti. Daha az paraya daha yüksek donanım alıyorsun.. neyse umarım dediklerim anlaşılmıştır :)
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N

sarisinboy123

Üye
Doğrudur kardeşim katılıyorum. Ama o 2 saatlik zaman dilimide az değil doğrusu. Arayüz konusuna gelince bilmiyorum benim hoşuma gidiyor doğrusu. Sıkılırsak ta bir sürü rom var değiştiririz .:)

Kimsenin kimseye laf soktuğu yok aslında . Ben s4 tü de hafife almadım sadece yorumlardada belirttim g2 s4 de göre donanım açısından daha güçlü diye ( yalan mı ? ) veriler ortada. Bir zamanlar bende almayı düşünüyordum s4 ü ama g2 çıktıktan sonra işler değişti. Daha az paraya daha yüksek donanım alıyorsun.. neyse umarım dediklerim anlaşılmıştır :)
Aynen ":)"
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Doğrudur kardeşim katılıyorum. Ama o 2 saatlik zaman dilimide az değil doğrusu. Arayüz konusuna gelince bilmiyorum benim hoşuma gidiyor doğrusu. Sıkılırsak ta bir sürü rom var değiştiririz .:)

Kimsenin kimseye laf soktuğu yok aslında . Ben s4 tü de hafife almadım sadece yorumlardada belirttim g2 s4 de göre donanım açısından daha güçlü diye ( yalan mı ? ) veriler ortada. Bir zamanlar bende almayı düşünüyordum s4 ü ama g2 çıktıktan sonra işler değişti. Daha az paraya daha yüksek donanım alıyorsun.. neyse umarım dediklerim anlaşılmıştır :)


Ben de bi ara note 3 le G2 arasındaydım zevk meselesi bende tuş yapılandırılmasıni beğenmedim tamamen kişisel bence. :)
 
esmeran3

esmeran3

Üye
Doğrudur kardeşim katılıyorum. Ama o 2 saatlik zaman dilimide az değil doğrusu. Arayüz konusuna gelince bilmiyorum benim hoşuma gidiyor doğrusu. Sıkılırsak ta bir sürü rom var değiştiririz .:)

Kimsenin kimseye laf soktuğu yok aslında . Ben s4 tü de hafife almadım sadece yorumlardada belirttim g2 s4 de göre donanım açısından daha güçlü diye ( yalan mı ? ) veriler ortada. Bir zamanlar bende almayı düşünüyordum s4 ü ama g2 çıktıktan sonra işler değişti. Daha az paraya daha yüksek donanım alıyorsun.. neyse umarım dediklerim anlaşılmıştır :)

Anladım kardeşim dediklerini ama sadece işlemci farkı var dediğim gibi eğer Qualcom SnapDragon 800 işlemci kullanılsaydı :) g2 ile kafa kafaya giderdi her türlü :) ama işte tüm kötü olay işlemci kardeşim Dediğin gibi işlemci daha güçlü :)
 
  • Beğen
Tepkiler: sarisinboy123

sarisinboy123

Üye
Evet aynen zevk meselesi. Not3 te güzel bir cihaz ama ekran büyük. yani bana göre :)
Kabullenmen güzel ufaklık :)
Adam gibi konuş. Seviyesizliğe bak ya.Ayrıca note 3 phablet olduğu için ekranı büyük olabilir mi "ufaklık"?
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Anladım kardeşim dediklerini ama sadece işlemci farkı var dediğim gibi eğer Qualcom SnapDragon 800 işlemci kullanılsaydı :) g2 ile kafa kafaya giderdi her türlü :) ama işte tüm kötü olay işlemci kardeşim Dediğin gibi işlemci daha güçlü :)

Işlemci exynos olma sebebi samsung kendisi ürettiği için daha ucuza mal oluyor 9505 olma sebebi amerikada exynos işlemci yasakmis
 
esmeran3

esmeran3

Üye
Işlemci exynos olma sebebi samsung kendisi ürettiği için daha ucuza mal oluyor 9505 olma sebebi amerikada exynos işlemci yasakmis

evet biliyorum kardeşim :) herşeyinin neyin nasıl olduğunu ama yaptığı işlemcide hafife alınacak bir işlemci değil kendi işlemcisini yapması güzel birşey :)
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
evet biliyorum kardeşim :) herşeyinin neyin nasıl olduğunu ama yaptığı işlemcide hafife alınacak bir işlemci değil kendi işlemcisini yapması güzel birşey :)

Bencede güzel insan kendi yaptığı şeyin hatasını daha iyi bilir sonuçta :)
 
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
evet biliyorum kardeşim :) herşeyinin neyin nasıl olduğunu ama yaptığı işlemcide hafife alınacak bir işlemci değil kendi işlemcisini yapması güzel birşey :)
Evet hem maliyeti azalıyor hem de insanın kendi ürettiği birşeyi geliştirmesi (performans açısından) daha verimli oluyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: esmeran3
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye


Üst Alt