messevim
Üye
Marka takıntın varsa s4 al. Verdiğin parayi sonuna kadar hakkedn tel istiyorsan da G2 alama işde s4 te marka samsung un
Marka takıntın varsa s4 al. Verdiğin parayi sonuna kadar hakkedn tel istiyorsan da G2 alama işde s4 te marka samsung un
S4 kaldırıyorsa not3 hayli hayli kaldırırDostlar nasıl yaptığınızı soylermisiniz bendede note 3 var kaldirmayacagini düşünmüyorum. Messevim adlı arkadastaki eski sorun bendede var.

ama işde s4 te marka samsung un
konunu kaynatmak gibi olmason ama s4 mü g2 mikonunı kaynatmak gibi olmasında s4 mü g2 mi
S4 kaldırıyorsa not3 hayli hayli kaldırır
Obb dosyalarini indirdin mi?
Pc ye geçince sana özel den anlatırım
Iş pc üzerinden mi yapilacak?? Yani düzeltme işiPc ye geçince sana özel den anlatırım
Yok pc lik bir durum yok. Tel den de halledilirIş pc üzerinden mi yapilacak?? Yani düzeltme işi
Yok pc lik bir durum yok. Tel den de halledilir
Tabiki g2 mi? Messevim kendin kullanıyorsun diye s4 ü kötülemenin bi anlamı yok. Ben s4 ü daha çok seviyorum g2 ye göre. Tabiki demen saçma olmuş öyle abartılacak bi yanı yok g2 ile s4 arasındaki farkın.
Ya bırak şu kıyaslayı. Ona bakarsan kıyaslaya göre s3 mini iphone 5s ten daha iyi?????Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bir yandan İOS u diğer yandan ANDROİD i kıyaslarsan o sitede tabii ki öyle çıkarYa bırak şu kıyaslayı. Ona bakarsan kıyaslaya göre s3 mini iphone 5s ten daha iyi?????
Android telefon ile androidi kıyaslayacaksın. Diğer platformları karıştırmayacaksın
Fark yok değil kardeşim. G2 nin işlemcisi s4ün işlemcisine oranla %40 oranın da daha güçlü. Batarya 3000 mah. kamera ois, ekran daha kaliteli...Ikiside premium amiral gemisi performansta pek fark goreceginizi sanmiyorum
Yoo ne alaka? Böyle sitelerle hiç gelme buraya. Saçma saçma karşılaştırmalar yapıyolar. Hele kıyasla ayrı bi saçmalık. Note 3 g2 den çok daha iyi bi telefon ama en alttaki yüzdeye bi bakıyosun g2 daha iyi...Bir yandan İOS u diğer yandan ANDROİD i kıyaslarsan o sitede tabii ki öyle çıkarAndroid telefon ile androidi kıyaslayacaksın. Diğer platformları karıştırmayacaksın
Ya evet evet tamam. G2 müthiş bi telefon. Siz ilk önce 4.3 güncellemesini alın ondan sonra gelin burayaBir yandan İOS u diğer yandan ANDROİD i kıyaslarsan o sitede tabii ki öyle çıkarAndroid telefon ile androidi kıyaslayacaksın. Diğer platformları karıştırmayacaksın
Fark yok değil kardeşim. G2 nin işlemcisi s4ün işlemcisine oranla %40 oranın da daha güçlü. Batarya 3000 mah. kamera ois, ekran daha kaliteli...
en alttaki yüzdeyi o site vermiyor. kullanıcılar veriyorYoo ne alaka? Böyle sitelerle hiç gelme buraya. Saçma saçma karşılaştırmalar yapıyolar. Hele kıyasla ayrı bi saçmalık. Note 3 g2 den çok daha iyi bi telefon ama en alttaki yüzdeye bi bakıyosun g2 daha iyi...
Ya evet evet tamam. G2 müthiş bi telefon. Siz ilk önce 4.3 güncellemesini alın ondan sonra gelin buraya
ayrıca not 3 çook daha iyi değil. antutu vs programlarında aralarında pek bir puan farklılığı yok.
Resmi açıklama yapıldı. G2 ye direk 4,4 verilecekYoo ne alaka? Böyle sitelerle hiç gelme buraya. Saçma saçma karşılaştırmalar yapıyolar. Hele kıyasla ayrı bi saçmalık. Note 3 g2 den çok daha iyi bi telefon ama en alttaki yüzdeye bi bakıyosun g2 daha iyi...
Ya evet evet tamam. G2 müthiş bi telefon. Siz ilk önce 4.3 güncellemesini alın ondan sonra gelin buraya

Sonuçta NOTE 3 DAHA İYİ bi telefon. Sırf G2 kullanıyosun diye G2 yi abartma istersen ha?en alttaki yüzdeyi o site vermiyor. kullanıcılar veriyorayrıca not 3 çook daha iyi değil. antutu vs programlarında aralarında pek bir puan farklılığı yok.
Şu an hangi sürümü kullanıyosunuz? 4.2. Tamam daha bişey demeye gerek yoken alttaki yüzdeyi o site vermiyor. kullanıcılar veriyorayrıca not 3 çook daha iyi değil. antutu vs programlarında aralarında pek bir puan farklılığı yok.
Resmi açıklama yapıldı. G2 ye direk 4,4 verilecek![]()
en alttaki yüzdeyi o site vermiyor. kullanıcılar veriyorayrıca not 3 çook daha iyi değil. antutu vs programlarında aralarında pek bir puan farklılığı yok.
Resmi açıklama yapıldı. G2 ye direk 4,4 verilecek![]()
Ben G2 Noteden daha iyi bir cihaz demedim kiSonuçta NOTE 3 DAHA İYİ bi telefon. Sırf G2 kullanıyosun diye G2 yi abartma istersen ha?
Şu an hangi sürümü kullanıyosunuz? 4.2. Tamam daha bişey demeye gerek yok
s4 ten daha iyi bir cihaz dedim
sen de s4 kullandığına göre not 3 ü övmeye gerek yok
o özellik gelirse s4 e şarj yetmez. Bence o özelliğin gelmesi kötü olur s4 için. Note 3 belki kaldırabilir az da olsa ama s4 ün bataryası daha düşük..Valla bende note 3 var sarj kötü gerçekten ama hız mükemmel ayrıca 8 çekirdek birden çalışabilme özelliği güncelleme ile gelebilir note 3 ve S4 e
