esmeran3
Üye
Şu g2 den bide ben almalıyım ya cidden
ya batarya farkı demişsiniz arkadaşlar 400 mA az s4 ün bataryası kurban oluyum bu da en fazla 2 saat felan fazla götürür
Bakın s4 ile g2 karşılaştırılamaz nedeni ise
Birisi Qualcom İşlemcili birisi ise exnyos işlemcili
Ve g2 nin ara yüzü s4 e göre daha basit ve daha kötü
kimseyi kırmaya gerek yok
hiç beğenmiyorum ben arayüzünü lg nin
Ayrıca samsung yeni geliştirdiği arayüz ile her şey daha güzel olacak estetik var şu anda da yeni gelecek arayüzde
Ayrıca böyle birbirlerinize laf sokma çabalarından da kurtulun kardeşim
herkesin yaşı konuşmasından belli olur lg g2 çok güzel bir cihaz ama cihazın arayüzünde estetik yok
Ama s4 de hafife alıncak bir cihaz değil kardeşim
ya batarya farkı demişsiniz arkadaşlar 400 mA az s4 ün bataryası kurban oluyum bu da en fazla 2 saat felan fazla götürür
Bakın s4 ile g2 karşılaştırılamaz nedeni ise
Birisi Qualcom İşlemcili birisi ise exnyos işlemcili
Ve g2 nin ara yüzü s4 e göre daha basit ve daha kötü
kimseyi kırmaya gerek yok
hiç beğenmiyorum ben arayüzünü lg nin Ayrıca samsung yeni geliştirdiği arayüz ile her şey daha güzel olacak estetik var şu anda da yeni gelecek arayüzde

Ayrıca böyle birbirlerinize laf sokma çabalarından da kurtulun kardeşim
herkesin yaşı konuşmasından belli olur lg g2 çok güzel bir cihaz ama cihazın arayüzünde estetik yok
Ama s4 de hafife alıncak bir cihaz değil kardeşim


