0MG90
Üye
Harika yaKonsept videosu
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Çıkınca koşa koşa Mediamarkt a gidip inceliycem

Harika yaKonsept videosu
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

bizde cyanogenmod yüklerizwp arayüzlü giriş seviyesi bir andorid pek hoş olmayacak gibi![]()
oh misÖzellikler fena değilwp arayüzlü giriş seviyesi bir andorid pek hoş olmayacak gibi![]()
orta seviye bi akıllı çok satabilirözellikleri n9 dan iyi ve android n9 da stabil değilŞahsen ben almazdm özellikleri yüzündenN9 var onu alrm android yüklerim daha iyi
![]()
sailfish os kurarsın o daha güzel olur hem android uygulamalarını destekliyor hemde swype arayüzü var dehşet bişey tabi normandy alıp cm yüklersin veya biri sailfish porlar biri onu kullanırsın
hem nokia hem android 
Bu Türkiye'ye gelene kadar.özellikleri n9 dan iyi ve android n9 da stabil değilsailfish os kurarsın o daha güzel olur hem android uygulamalarını destekliyor hemde swype arayüzü var dehşet bişey tabi normandy alıp cm yüklersin veya biri sailfish porlar biri onu kullanırsın
hem nokia hem android
![]()
nokianın cihazları türkiyeye en geç 3 ayda geliyorBu Türkiye'ye gelene kadar.
Sendemi alicaksinnokianın cihazları türkiyeye en geç 3 ayda geliyor
bilmiyorum fiyata bakar o işSendemi alicaksin
yeni görsellerEvleaks mı paylaştı?bilmiyorum fiyata bakar o işyeni görseller
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınızEkli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınızEkli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
