Nokia X Serisi (Ana Konu)

Sponsorlu Bağlantılar



fatih54102

fatih54102

Üye
bilerek düşük özellikli çıkaracaklar boşuna heveslenmeyin.
 
0MG90

0MG90

Üye
Özellikleri neredeyse belli zaten Antutu testte gözüktü
 
esmeran3

esmeran3

Üye
Çıkarsa devamı gelir arkadaşlar zaten wp den daha hızlı yükselecek
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
    Konu Sahibi
tek sorun kaldi? piyasaya cikma olayi?
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Sevkiyatı yapılıyor bakalım ne zaman satışa sunulacak
 
anılbaran

anılbaran

Üye
wp arayüzlü giriş seviyesi bir andorid pek hoş olmayacak gibi :hmmm
 
anılbaran

anılbaran

Üye
Şahsen ben almazdm özellikleri yüzünden :) N9 var onu alrm android yüklerim daha iyi :D
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Şahsen ben almazdm özellikleri yüzünden :) N9 var onu alrm android yüklerim daha iyi :D
özellikleri n9 dan iyi ve android n9 da stabil değil :) sailfish os kurarsın o daha güzel olur hem android uygulamalarını destekliyor hemde swype arayüzü var dehşet bişey tabi normandy alıp cm yüklersin veya biri sailfish porlar biri onu kullanırsın :) hem nokia hem android :)
 
Anil-D

Anil-D

Üye
özellikleri n9 dan iyi ve android n9 da stabil değil :) sailfish os kurarsın o daha güzel olur hem android uygulamalarını destekliyor hemde swype arayüzü var dehşet bişey tabi normandy alıp cm yüklersin veya biri sailfish porlar biri onu kullanırsın :) hem nokia hem android :)
Bu Türkiye'ye gelene kadar.
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Sendemi alicaksin
bilmiyorum fiyata bakar o iş :)yeni görseller

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: Anil-D
0MG90

0MG90

Üye
bilmiyorum fiyata bakar o iş :)yeni görseller

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Evleaks mı paylaştı?
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
    Konu Sahibi
MWC 2014 te tanitilmasi bekleniyor bakalim bekleyip gorecez.Nokia'nin Hindistandaki mudurlerinden biri cihazin mart ayinda cikacagini dogruladi.nokia x bazı ülkelerdeki iletişim sertifikalarını aldı aynı zamanda kod adı ile listelere düşmeye başladı; RM-980

Nokia X, sertifikalarını almaya başladı - MaxiCepWall Street Journal'ın yayınladığı haberde, birkaç hafta sonra düzenlenecek MWC de Nokia'nın ilk Android'li cihazını açıklamayı planladığını duyurdu.
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Nokia sadece normandy ile kalmayacak diye söylentiler var bu yaz 3 4 model gelebilirmiş
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
    Konu Sahibi
aslında satış başarısını bi görse nokia iştahı kabarır daha üst pahalı model çıkarabilir, galiba herşey nokia x bağlı.
 

Benzer Konular



Üst Alt