Nokia X Serisi (Ana Konu)

Sponsorlu Bağlantılar

meg1ddo

meg1ddo

Üye
    Konu Sahibi
yüksek model mayıs haziran gibi gelecek deniliyor ama bekleyip görecez.Nokia Asha serisini gelişmekte olan ve az gelişmiş ülkelerde daha da yaygınlaştırmak ve buralardaki mevcut durumunu korumak için asha telefonlarda asha işletim sistemi yerine android kullanmayı planlıyormuş.Nokia X Vietnam da bir sitede satış listesine girdi

 
  • Beğen
Tepkiler: Metalci Melek


HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Normandy hindistanda geliştiricilere dağıtılmaya başladı
 
0MG90

0MG90

Üye
Yakinda video cikarsa iyi olur
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Yakındïr :D
 
muxo

muxo

Üye
Nokia yine klasik hatalarından birini yapmış 512mb ram ile nah alınır o telefon. adamlar 3gb ramli telefon çıkarıyor.. Bunlar hala 512mb peşine düşmüş. Zaten androidten gram anlayan adam gidip almaz bu telefonu 1gb ramli telefonum bile şu zamanda kasılıyorken aylar sonra çıkacak 512ramli telefon kim bilir ne durumda olur. Çünkü uygulamalar artık daha fazla ram e ihtiyaç duyuyor
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Telefon tutarsa yazın üst düzeyler gelecek
 
smh60

smh60

Üye
Ama nokia diye alanlar cok cıkar bence
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Bencede bide çok ucuz olacak
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
    Konu Sahibi
haziran gibi (bu telefonun da satış ve kullanıcı tepkisine bağlı olarak) üst düzey 1 yada 2 model gelecekmiş, birinin 1GB birinin 2Gb Ram'li olmasını bekliyorum.ahanda bu da basın fotoğrafı:) ;

 
hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
Tr ye gelmez gibi bir his var sizde his ettiniz mi
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
    Konu Sahibi
nokia'nın şimdiye kadar çıkarıpta türkiyeye gelmeyen cihazını hatırlamıyorum, genelde geliyor ki zaten bu telefon az gelişmiş ve gelişmekte olan pazarlara çıkarıyor özellikle, o yüzden türkiyeye de gelir bence.
 
0MG90

0MG90

Üye
Bu ilk telefon ne bekliyorsunuz ki
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Nokia yine klasik hatalarından birini yapmış 512mb ram ile nah alınır o telefon. adamlar 3gb ramli telefon çıkarıyor.. Bunlar hala 512mb peşine düşmüş. Zaten androidten gram anlayan adam gidip almaz bu telefonu 1gb ramli telefonum bile şu zamanda kasılıyorken aylar sonra çıkacak 512ramli telefon kim bilir ne durumda olur. Çünkü uygulamalar artık daha fazla ram e ihtiyaç duyuyor

Bu daha ilk androidli modelleri kardeşim. Direk ilk modelde 8GB RAM, 100MP kamera, 6,4 GHz 16 çekirdekli işlemci, 18 inç ekran, 15.000mAh batarya, super ultra mega HD 4096x10640 piksel çözünürlük, 1 TB dahili bellek koyar mı sence? Ayrıca 512MB RAM olmasına rağmen stabil çalışacağına eminim.
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner., smh60 ve efeyılmaz
0MG90

0MG90

Üye
Bu daha ilk androidli modelleri kardeşim. Direk ilk modelde 8GB RAM, 100MP kamera, 6,4 GHz 16 çekirdekli işlemci, 18 inç ekran, 15.000mAh batarya, super ultra mega HD 4096x10640 piksel çözünürlük, 1 TB dahili bellek koyar mı sence? Ayrıca 512MB RAM olmasına rağmen stabil çalışacağına eminim.
geleceğin telefonunu yazdın :D
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner., smh60 ve GuiTaRisT111
mcnpl4

mcnpl4

Üye
katlanabilir ekranlarla istendiginde acilip 18 olan ekranlar yapilir belki:D
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
O kadar teknolojiye ne gerek var? :D Düşünsene otobüse biniyorsun telefonu bir açıyorsun gazete gibi oluyor. :D Sıkıntı olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
smh60

smh60

Üye
Benim en sinir oldugum sey ekranların gitgide büyümesi maksimum 5 inc bana göre
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Gelsin alalım :eller:
 

Benzer Konular



Üst Alt