Nokia X Serisi (Ana Konu)

Sponsorlu Bağlantılar

İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Modifiyeli android kitkat diyor :o
 


meg1ddo

meg1ddo

Üye
    Konu Sahibi
bu da son sızıntı :)

 
  • Beğen
Tepkiler: 0MG90 ve -Börteçine-
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Evet flaş var
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
    Konu Sahibi
:oke:Kameranın yanında flaş mı var yanlış mı görüyorum? Ayrıca ortada sadece Nokia yazmıyor uzun bir yazı var.
kırmızı olan başka bir cihaz olabilir çünkü normandy sızıntılarına benzetemedim tasarım olarak, ama yanında dik duran normandy galiba:)
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Arka ve yanlar lumialara ön ise asha serisine benziyor :)
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
    Konu Sahibi
kırmızı olanı ben zaten lumia920 ye benzettim kamera bölgesi çerçevesi değişik sadece :)
 
aliemreyetgin78

aliemreyetgin78

Üye
Abi çıkarsa sülaleye androidli nokia alıcam şuan genelinde general mobile var hepsine nokia alıcam :)
 
0MG90

0MG90

Üye
Çıkarsa mavisini alırım hemen :)
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Normandy arayüz :)

 
  • Beğen
Tepkiler: HAM ZA, Buğra ve Anil-D
Anil-D

Anil-D

Üye
Windows 8 cakmasi gibi
 
0MG90

0MG90

Üye
Çıkacak bu telefon çıkacak hadi bakalım :)
 
Anil-D

Anil-D

Üye
Çikarsa bi incelerim
 
Anil-D

Anil-D

Üye
Vay be hahahahaha
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Vay canına orda ufacık Asphalt 8 logosu gördüm kesinlikle Android bu :ehe
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
    Konu Sahibi
evleaks ten gelen yeni bir habere gore nokia normandy nin 'Nokia X' adiyla cikabilir.
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Konsept videosu

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
uc ikon cok az dort tane olsa ve daha ince sa alttaki yesil kisim guzel olurdu. yukari kaydirinca acilan widget sayfasi cok guzel olmus ama cok renkli biraz sade saydi:D
 

Benzer Konular



Üst Alt