orxan_92
Üye
Evet)ios 7.0.4 de kasıyor ios 7.1 den bahsediyorum:?
sp yi yakalayamaz ama demi![]()
Evet)ios 7.0.4 de kasıyor ios 7.1 den bahsediyorum:?
sp yi yakalayamaz ama demi![]()
SP daha iyi yine de sonuçta iPhone 4 eski bir cihaz.ios 7.0.4 de kasıyor ios 7.1 den bahsediyorum:?
sp yi yakalayamaz ama demi![]()
4 bendeBak bence 4 artık alınmaz onun yerine 4S daha iyi olur illa iphone alacaksan. Fakat o fiyatlarada Optimus G var güncelleme dağıtılmaya başlanmış. S3 var güncelleme geldi. Ve diğer listendeki telefonlar var.
Sysu anda fark yokOneX te şarj sorunu var ip4 un şarjı bile ondan iyidir onex alırsan bataryalı kılıfla gezersin.

kasma varEvet ya sp ala yada hic degistirme
Aşırı kasma varEvet ya sp ala yada hic degistirme
Bencede ama 2 ay sonra cıkcak diyolar beta suanGuncellemeni bekle istersen bi degişiklik olmassa hemen SP al)
sp ye 4.4 gelcekmiŞarj süresi gayet iyi, Adreno 320 gibi güçlü bir gpu ile oyunlarda da sıkıntı yaratmayan bir de Android 4.4 Kitkat sürümü de gelecekken Xperia SP al derim şahsen benim de seçimim bu yönde olacak.
Arada 250-300tl fark var degermi sp yeEvet sony acikladi gelecek
