Karşılaştırma İp 4 vs nexus 4 vs xperia sp vs htc one x

Sponsorlu Bağlantılar

lanetliali32

Üye
    Konu Sahibi
İp 4 vs nexus 4 vs xperia sp vs htc one x
ip4 üm var ve bu 3 cihazdan biriyle degistirmek isityorum 2-3 tane oyun oynarım whatsapp facebook sık kullanırım şarj süresi önemli ip4 ün hic tatmın edici degil film izlerim
htc one x de tegra 3 ve beatslı olmasından dolayı onu almayı düsünüyorum ne dersiniz?
 


0MG90

0MG90

Üye
HTC, One X den desteğini çekti o yüzden önermem SP bunlar arasından en iyi telefon. SP almanı öneririm.
 
orxan_92

orxan_92

Üye
Ben SP kullaniyorum gayetde memnunum şarj konusunda en iyisi SP zaten,oyun konusundada SP herturlu oyunu kasmadan kaldiriyor (asphalt 8 den fifa 14 e kadar ne istersen:) ) ekranida buyuk tam film izlenmeli) tavsiye ederim pişman etmez seni ama nexus 4 2gb ram yuzunden 1adim onde)
 

lanetliali32

Üye
    Konu Sahibi
Ben SP kullaniyorum gayetde memnunum şarj konusunda en iyisi SP zaten,oyun konusundada SP herturlu oyunu kasmadan kaldiriyor (asphalt 8 den fifa 14 e kadar ne istersen:) ) ekranida buyuk tam film izlenmeli) tavsiye ederim pişman etmez seni ama nexus 4 2gb ram yuzunden 1adim onde)
coklu islem yapmamda su sp deki altta kontrol tusları acık kalıyor ondan biraz teredütlüyüm
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
onu oyunlarda falan gizleyen uygulamalar var. İsmini bilmiyorum ama
 
0MG90

0MG90

Üye
Dokunmatik tuşları gizlesen bile nasıl çıkacaksın oyundan?
 
orxan_92

orxan_92

Üye
Oyun oynarken ve film izlerken zaten kontrol tuslari yok oluyor,alıştıktan sonra hic aldirmarsin..bende biraz teredutluydum ama youtube de performansini gorunce almaliyim dedim) gorunuwcede bence en iyisi zaten SP ,alt barı falan cok guzel
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Dokunmatik tuşları gizlesen bile nasıl çıkacaksın oyundan?
Bilmem o kadar incelemedim ama var :)
Oyun oynarken ve film izlerken zaten kontrol tuslari yok oluyor,alıştıktan sonra hic aldirmarsin..bende biraz teredutluydum ama youtube de performansini gorunce almaliyim dedim) gorunuwcede bence en iyisi zaten SP ,alt barı falan cok guzel
O led benimde çok hoşuma gidiyo renk değiştiriyo falan arkayı görebiliyosun :D
 
orxan_92

orxan_92

Üye
Evet hem şeffaf hem renk degiştiriyo)
 
orxan_92

orxan_92

Üye
Soyledim zaten nexus sadece ramina gore 1adim onde
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Ben nexus 4 kamerasını pek beğenmemiştim. Bide LG optimus G farkettim bugün iyi cihaz onada bakmalısın.
 
0MG90

0MG90

Üye
Nexus'larda genelde ses ve kamera sorunu oluyor ondan en iyi seçenek SP burada.
 

lanetliali32

Üye
    Konu Sahibi
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Canavarmı ? Kasıyo diyolar :D
 
orxan_92

orxan_92

Üye
Ben duyduguma gore ios 7 ip4de kasiyormuş
 
0MG90

0MG90

Üye
peki ios7.1 de iphone 4 performans canavarı olcak diye bir söylenti var beklemeye degermi
Benim akrabamda var kullandım gayet iyi okuduklarım gibi çıkmadı. Ama iOS 7.1 ile çok hata düzeltildi cihaz hızlanır yani.
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Bak bence 4 artık alınmaz onun yerine 4S daha iyi olur illa iphone alacaksan. Fakat o fiyatlarada Optimus G var güncelleme dağıtılmaya başlanmış. S3 var güncelleme geldi. Ve diğer listendeki telefonlar var.
 


Üst Alt