Sony Xperia Z1 aldım (sonunda)

Sponsorlu Bağlantılar

chun02

chun02

Üye
    Konu Sahibi
Sony Xperia Z1 aldım (sonunda)
Arkadaşlar sonun da alıp almamakta gidip geldiğim telefonu almış bulunmaktayım cihaz gerçekten çok başarılı almak istiyenlere tavsiye olunur :)
Fakat Z1 e 4.3 geldi diyorlardı bana daha gelmedi telefon turkcell çıkışlı acaba o yüzden mi gelmiyor bilemedim Tavsiyelerinizi bekliyorum
İyi Forumlar :)
 


BelaMonte

BelaMonte

Üye
hayırlı olsun kardeşim güle güle kullan:)
 
  • Beğen
Tepkiler: chun02
CANGO97

CANGO97

Üye
hayırlı olsun :D
 
  • Beğen
Tepkiler: chun02
Senyor Keş

Senyor Keş

Üye
Hayırlı olsun
 
  • Beğen
Tepkiler: chun02
KayraBey

KayraBey

Üye
Hayırlı olsun
 
  • Beğen
Tepkiler: chun02
nikenroll.kz

nikenroll.kz

Üye
evetli olsun :::: şaka la şaka..
hayırlı olsun kardeş
 
  • Beğen
Tepkiler: chun02
Invoke

Invoke

Üye
Hayırlı olsun. Gelir yakın güncelleme.
 
  • Beğen
Tepkiler: chun02
enver_techno

enver_techno

Üye
PC Companion'dan kontrol et ;)
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Hayırlı Olsun Bu Arada Sony MWC 2014'de ''Sirius'' Amiral Gemisi Modelini Duyuracak Yani 2. Plana Çıkacak Z1
 
0MG90

0MG90

Üye
Hayırlı olsun..
 
  • Beğen
Tepkiler: chun02
Mustafa-26

Mustafa-26

Üye
Hayırlı Olsun Kardeşim
 
  • Beğen
Tepkiler: chun02
Auglia

Auglia

Üye
bende aldım direk 4.3 güncellemesi geldi, cihazı sony centerden aldım, operatörlerden alınan telefonlara güncelleme geç geliyor
 

tarık_07

Üye
Hayırlı olsun, güle güle.kullan.
 
  • Beğen
Tepkiler: chun02
Luck Star

Luck Star

Üye
Hayırlı Olsun Bu Arada Sony MWC 2014'de ''Sirius'' Amiral Gemisi Modelini Duyuracak Yani 2. Plana Çıkacak Z1
2015 te sirus2 .2016 da siriusx cikar teknolojiyi.takip etmek guzel bisey ancak yeni modeli.ciktiginda kendinde eger hemen ona gecme istegi oluyorsa bence bu.bir hastalik. Bi arkadasimda iphone 5 var. 5s ciktiginda sanki oyle bi zorunluluk varmis gibi kendini ona odaklamisti lutfen boyle olmayin. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: chun02
0MG90

0MG90

Üye
2015 te sirus2 .2016 da siriusx cikar teknolojiyi.takip etmek guzel bisey ancak yeni modeli.ciktiginda kendinde eger hemen ona gecme istegi oluyorsa bence bu.bir hastalik. Bi arkadasimda iphone 5 var. 5s ciktiginda sanki oyle bi zorunluluk varmis gibi kendini ona odaklamisti lutfen boyle olmayin. :D
o bir nevi hayranlık :D
 
enterneoll

enterneoll

Üye
Ben z1 veya lg g2 alırdım note 3 almıyacaksam ama yinede hayırlı olsun suya sokma su geçirme riski var :D
 
  • Beğen
Tepkiler: chun02
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
öncelikle hayırlı olsun Xperia Z1- Z ULTRA ve Z için 4.3 güncellemesi çoktan yayınlandı pcc ve uptade centeri kontrol et
 
  • Beğen
Tepkiler: chun02


Üst Alt