Sony Xperia Z1 aldım (sonunda)

Sponsorlu Bağlantılar

boran9999

boran9999

Üye
Hayırlı olur inşallah iyi seçim
 
  • Beğen
Tepkiler: chun02


TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
o değilde siriusa baktım özelliklere doldurmuşlar yine 5.2 inç ekran 3gb ram 2k display ekran 3500 mah batarya snapdragon 805 işlemci bu özellikler ne böyle ya :D
 
Invoke

Invoke

Üye
o değilde siriusa baktım özelliklere doldurmuşlar yine 5.2 inç ekran 3gb ram 2k display ekran 3500 mah batarya snapdragon 805 işlemci bu özellikler ne böyle ya :D

Onlar olacak şeyler değil, şişirme şeyler. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: chun02
enterneoll

enterneoll

Üye
sen yinede mümkün olduğunca sokma unutma telefon su geçirmez değil artık suya dayanıklı diye satıyorlar :D
 
  • Beğen
Tepkiler: chun02
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
ondan diyorum işte özelliklere doldurmuşlar yine :D
 
Invoke

Invoke

Üye
ondan diyorum işte özelliklere doldurmuşlar yine :D

IGZO filan diyorlardır şimdi. Güya Xperia Z de -adını unuttum şimdi neyse mühim değil zaten- bilmem ne ses kartı kullanılacaktı. Öyle bir şey olmadı. Aynısını Z1 için söylediler o da olmadı, bakalım artık... :D
 
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
doğru özellikler böyle olur kesin 5.0 inc ekran 2gb ram IPS Ekran 2500 veya 3000 mah batarya snapdragon 800 :D
 
Invoke

Invoke

Üye
doğru özellikler böyle olur kesin 5.0 inc ekran 2gb ram IPS Ekran 2500 veya 3000 mah batarya snapdragon 800 :D

IPS panel kullanacaklarını hiç sanmıyorum ama evet ram 2gb olur.Bir de 4K video desteği olur. Kamerası daha gelişmiş olur. Ekran 2K çöznürlükte olabilir(gerekli değil de olur büyük iht.), bunda olmazsa diğer amiralde olur(Çünkü lüzum yok ve Sony genelde geriden geliyor böyle olaylarda, herkes 4 çekirdekli cihaz üretirken Sony 2 çekirdekli üretiyordu. Gerçi 2 çekirdekli TX, çoğu 4 çekirdekliden iyi performans veriyordu ama =P).
 
  • Beğen
Tepkiler: avast
enver_techno

enver_techno

Üye
Adı yeter yaa #Sony :)
 
  • Beğen
Tepkiler: chun02
Invoke

Invoke

Üye
Hiçbir şeye yetmiyor adı. Yeni cihazlar, eskilerin eksilerini düzelterek ve yeni şeyler katarak gelmeli. Gereksiz yeniliklerle değil. Mesela 2K ekrana geçmese de olur. Boşlukları azaltsın. Z1, Z'ye göre kısa ve kalın duruyor. Evet, kısa değil hatta ekran boyutu aynı olmasına rağmen cihaz daha büyümüş ama o tasarımda bir şey var. Z'ye göre daha kaba duruyor. ZUltra öyle değil. Kocaman cihaz ama şık duruyor. Bilmiyorum işte bunları ayarlasın. Adının hakkını versin de HTC One'ın değil, Sony'nin sesini konuşalım. Biraz Türkiye'ye de önem versin de Avrupa'daki gibi biz de ön sipariş verince QX10 alabiliyor olalım. Samsung gibi aynı tasarıma kilitlenmesin. Bence Arc S tasarımı devam etmeliydi mesela...
 
  • Beğen
Tepkiler: El~PisToLeRo

MaxipmaN

Üye
hayırlı olsun :)
 
  • Beğen
Tepkiler: chun02
huluday

huluday

Üye
Arkadaşlar sonun da alıp almamakta gidip geldiğim telefonu almış bulunmaktayım cihaz gerçekten çok başarılı almak istiyenlere tavsiye olunur :)
Fakat Z1 e 4.3 geldi diyorlardı bana daha gelmedi telefon turkcell çıkışlı acaba o yüzden mi gelmiyor bilemedim Tavsiyelerinizi bekliyorum
İyi Forumlar :)

arkadaşım geçen ay bende aldım güzel fena değil 4.2.2 olarak aldım daha sonra (sony pc companion 2.1)diye program yükledim bilgisayarıma bu program sayensinde güncelleme yaptım şu an 4.3 oldu
 
  • Beğen
Tepkiler: chun02
chun02

chun02

Üye
    Konu Sahibi
Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar saolun :)
 
fk555897

fk555897

Üye
Hayırlı olsun. Telefonuna güncellemenin gelip gelmemesi Turkcell ile alakalı değil. Sony belli zamanlarda belirli sayıda telefona yayınlar.
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Hayırlı olsun çok doğru bir seçim olmuş.
 
kaanslmz

kaanslmz

Üye
Z1 ile okyanusun altında video çekmişler su mu geçircek :D

abim de z1 almisti,akvaryuma sokup baliklarin resmini cekerken su kacirdi kameraya falan. garantiye yolladik 1953 lira istediler vermedik telefon geri geldi. pirincte beklettik ekran falan calisiyo ama simdi hoparlor calismiyo. cihaz degisikligi icin ugrasiyo su an.kardes hayirli olsun bu arada. benim mesaji gorup de korkma :) onun telefonu sorunluymus heralde arka kapak falan kalkiyo sanirim
 
NEXUS

NEXUS

Üye
Hayırlı Olsun Telefon Hakkında Sorum Var Nexus 4 Kadar Adi Bir Cihaz'mı? Kasmalar Mevcutmu.
 
0MG90

0MG90

Üye
abim de z1 almisti,akvaryuma sokup baliklarin resmini cekerken su kacirdi kameraya falan. garantiye yolladik 1953 lira istediler vermedik telefon geri geldi. pirincte beklettik ekran falan calisiyo ama simdi hoparlor calismiyo. cihaz degisikligi icin ugrasiyo su an.kardes hayirli olsun bu arada. benim mesaji gorup de korkma :) onun telefonu sorunluymus heralde arka kapak falan kalkiyo sanirim
Kapakları kontrol etmesi lazımdı :)
 
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
Arkadaşlar sonun da alıp almamakta gidip geldiğim telefonu almış bulunmaktayım cihaz gerçekten çok başarılı almak istiyenlere tavsiye olunur :)
Fakat Z1 e 4.3 geldi diyorlardı bana daha gelmedi telefon turkcell çıkışlı acaba o yüzden mi gelmiyor bilemedim Tavsiyelerinizi bekliyorum
İyi Forumlar :)
Kardesim cihazdan bahseder misin? Ayrica en önemlisi stabil mi?
 
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
Bende z1 compact düşünüyorum aslında :D
 


Üst Alt