MaxipmaN
Üye
bi arkadaşım s4 düşünüyordu hafıza kartına oyun kurulamadığını öğrenince sendeki c6-01 bile daha iyi iş görür dediO zaman sen alma hocam sıkıntı olucak sanaAma fiyatına göre çok iyi telefon

bi arkadaşım s4 düşünüyordu hafıza kartına oyun kurulamadığını öğrenince sendeki c6-01 bile daha iyi iş görür dediO zaman sen alma hocam sıkıntı olucak sanaAma fiyatına göre çok iyi telefon

Evet ekran kendi kendine kapanip açılıyo kullanırken aynı sorun var mı acaba? Yada bi ayar falan kafama takıldı bak şimdi :rolleyes:Şu videoda anlatılmak istenen problem nedir acaba? Kırpışma mı oluyor cihazda anlamadım
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Evet ekran kendi kendine kapanip açılıyo kullanırken aynı sorun var mı acaba? Yada bi ayar falan kafama takıldı bak şimdi :rolleyes:
bi arkadaşım s4 düşünüyordu hafıza kartına oyun kurulamadığını öğrenince sendeki c6-01 bile daha iyi iş görür dedi![]()
Çok yanlış düşünmüş arkadaşın. =P

Aynen ya s4 bu yaÇok yanlış düşünmüş arkadaşın. =P

Hocam üstteki video hakkında ne düşünüyorsun![]()
Hocam üstteki video hakkında ne düşünüyorsun![]()
.DÇok yanlış düşünmüş arkadaşın. =P
Yani ne ka fazla o ka iyi ama idare ediyor Eğer aldığımız cihaz 16gbsa fiyatı ucuzsa eğer, o fiyata en iyisi buysa tek sorunda buysa bence tercih edilmeli... İdare edersin bir şekilde... =P 
Telefonumda şuan 14gb civarı bir hafızam var... Yetiyor, hep yetti, sıkıntı yaşamadım ama 64de olsa 128de olsa doldururum yani.Yani ne ka fazla o ka iyi ama idare ediyor Eğer aldığımız cihaz 16gbsa fiyatı ucuzsa eğer, o fiyata en iyisi buysa tek sorunda buysa bence tercih edilmeli... İdare edersin bir şekilde... =P
![]()
Hocu peki sen cihazını değiştirmeyi düşünmüyor musun

Ben Zultra ya da Z1 düşünüyorum, babama da 1320 ya da moto g düşünüyorum.![]()

Bence Moto G daha iyi. Çünkü 4 çekirdekli Snapdragon 400 işlemci ve Adreno 305 GPU'ya sahip.
Bence Moto G daha iyi. Çünkü 4 çekirdekli Snapdragon 400 işlemci ve Adreno 305 GPU'ya sahip.
305 girış seviyesi değil mı sgx i geçemez
