Telefon Tavsiyesi Gm Discovery Mi Motorola G Mi?

Sponsorlu Bağlantılar

MaxipmaN

Üye
O zaman sen alma hocam sıkıntı olucak sana :) Ama fiyatına göre çok iyi telefon
bi arkadaşım s4 düşünüyordu hafıza kartına oyun kurulamadığını öğrenince sendeki c6-01 bile daha iyi iş görür dedi:D
 


GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Şu videoda anlatılmak istenen problem nedir acaba? Kırpışma mı oluyor cihazda anlamadım :D

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
andezitt

andezitt

Üye
    Konu Sahibi
Şu videoda anlatılmak istenen problem nedir acaba? Kırpışma mı oluyor cihazda anlamadım :D

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Evet ekran kendi kendine kapanip açılıyo kullanırken aynı sorun var mı acaba? Yada bi ayar falan kafama takıldı bak şimdi :rolleyes:
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Evet ekran kendi kendine kapanip açılıyo kullanırken aynı sorun var mı acaba? Yada bi ayar falan kafama takıldı bak şimdi :rolleyes:

Evet benim de kafama takıldı ama nedense sadece bu videoda böyle bir sorun var. Diğerlerinde yok...
 
Invoke

Invoke

Üye
Telefonumda şuan 14gb civarı bir hafızam var... Yetiyor, hep yetti, sıkıntı yaşamadım ama 64de olsa 128de olsa doldururum yani. :D Yani ne ka fazla o ka iyi ama idare ediyor Eğer aldığımız cihaz 16gbsa fiyatı ucuzsa eğer, o fiyata en iyisi buysa tek sorunda buysa bence tercih edilmeli... İdare edersin bir şekilde... =P :D
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Telefonumda şuan 14gb civarı bir hafızam var... Yetiyor, hep yetti, sıkıntı yaşamadım ama 64de olsa 128de olsa doldururum yani. :D Yani ne ka fazla o ka iyi ama idare ediyor Eğer aldığımız cihaz 16gbsa fiyatı ucuzsa eğer, o fiyata en iyisi buysa tek sorunda buysa bence tercih edilmeli... İdare edersin bir şekilde... =P :D

Hocu peki sen cihazını değiştirmeyi düşünmüyor musun
 
fk555897

fk555897

Üye
Bence Moto G daha iyi. Çünkü 4 çekirdekli Snapdragon 400 işlemci ve Adreno 305 GPU'ya sahip.
 
waycell

waycell

Üye
tabiki moto g..işlemci farkından dolayı diyorum.eksileri 4.5 inc gm den kalın sd kart desteği yok 5 mpkamera..yurt dışında 16 gb 200 $
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Tarık Sabırman
Tarık Sabırman

Tarık Sabırman

Üye
O değilde hep kağıt üstünde olan bilgilerle telefonları övenler yok mu vay anam vay.
 
  • Beğen
Tepkiler: GuiTaRisT111

MaxipmaN

Üye
305 girış seviyesi değil mı sgx i geçemez
 


Üst Alt